Apsauga ir nėštumas

Nuo ko pradėti mažylio maitinimą?

Kiekvienas mažylis norėdamas užaugti didelis ir stiprus turi tinkamai maitintis. Atrodytų toks elementarus dalykas, tačiau tik nedaugelis vaikų, gauna tinkamą maitinimą. Mažylio mityba turi būti subalansuota. Joje turi būti gausu vitaminų ir kitų mikroelementų. Nuo ko pradėti mažylio maitinimą? Pirmiausia reikia kreiptis į šios srities specialistus. Kiekviena mama ir jos kūdikis yra unikalus, todėl būtina individualiai sudaryti sveiką mitybos planą. Kada žindote vaiką, tuomet labai svarbu, kad su maistu jis gautų visus kitus, būtinus vitaminus ir mikroelementus. Šiandien rinkoje galima rasti itin didelį produkcijos asortimentą skirta tiek kūdikiams, tiek didesniems vaikams. Tačiau kiekviena mama susiduria su problema, kada nėra iki galo aišku, ką gi geriausia pirkti žindymo laikotarpiu. Taigi, šiandien bandysime padėti mamos suprasti, kokie maisto produktai yra būtini. Mažylio maitinimas turi būti subalansuotas ir atitikti jo poreikius, todėl kiekvienas tėvelis turi rūpintis, kad jų vaikas gautų geriausius maisto produktus.

 

Vartokite daug mineralų ir vitaminų

 

Atrodytų gan banalus patarimas, tačiau praktika rodo, kad mamos linkusios pamiršti gerti daug vandens ir valgyti daug vaisių, daržovių. Daugelis mamų maitindamos savo kūdikį valgo ne itin sveiką maistą, ko pasekoje kenčia ir jų sveikata, o kartu ir mažylio savijauta. Taigi, norėdami, kad jūsų atžala visuomet jaustusis gerai nepamirškite svarbiausių dalykų: daug vandens ir vitaminų. Kiekvienam jaunam organizmui reikia itin daug energijos, kad jis galėtų vystytis ir tinkamai augti. Visus reikiamus mikroelementus galima gauti su maistu, tik reikia užtikrinti reguliarų jo vartojimą. Kiekvienai mamai rekomenduojame kreiptis į mitybos specialistą, kad jis sudarytų individualų mitybos planą.

 

Iš kur gauti daug vitaminų? Kaip jau ir žinote, vitaminų daugiausiai yra vaisiuose ir daržovėse, todėl norėdami užtikrinti tinkamą jų kiekį, tiesiog reguliariai valgykite minėtus produktus. Esminė klaida, kurią daro kiekviena mama, tai prisirišimas prie vienos daržovės ar vaisiaus. Jūsų ir mažylio organizmams reikia įvairių mikroelementų, todėl reikėtų valgyti įvairias daržoves ir įvairius vaisius. Kaip jau minėjome, reikėtų kreiptis į mitybos specialistus, kad jie sureguliuotų jūsų valgymą. Dar vienas svarbus aspektas, tai valgymo reguliarumas. Nerekomenduojama valgyti retai. Geriau dažniau ir mažesniais kiekiais. Valgant tokiu būdu greitėja jūsų medžiagų apykaitą, kas tiesiogiai įtakoja ir geresnį vitaminų ir kitų mineralų pasisavinimą. Taigi, kaip jau supratote, geros savijautos užtaisas visai dienai yra reguliarus valgymas, daug vaisių ir daržovių. Nepamirškite gerti daug vandens. Vanduo kaip niekas kitas reikalingas mūsų organizmams, kad jame vyktų visos reikalingos reakcijos.

NaudotosKnygos.lt

Parašykite komentarą