Įvairenybės

AR ŽINAI, KAD trąšų pakuotė ne ką mažiau svarbi už pačias trąšas?

Pakuotė – ypač svarbus komponentas, dėl šių priežasčių:

  • Pakuotė svarbi transportavimui, užtikrina saugų, sklandų ir ekonomišką gabenimą
  • Pakuotė atsako ne tik už logistinius sprendimus, bet ir patogų sandėliavimą, laikymą ir tvarkymą
  • Pakuotės ergonomiškumas lygu patogus naudojimas. Paprastas ir patogus  nešimo, pylimo procesas.
  • Pakuotės unikalumas gamintoją apsaugo nuo produkto plagijavimo, o vartotoją – nuo nekokybiško produkto įsigijimo.
  • Pakuotės saugumas ypač svarbus faktorius, tad trąšų pakuotėms skiriamas ypatingas dėmesys. Pakuotė turi būti tokia, kad būtų galima išvengti pažeidimų, trąšų patekimo į aplinką.
  • Pakuotės sprendimai turi būti maksimaliai draugiški aplinkai. Plastikas pakuočių gamyboje sudaro net 40% pasaulio plastiko gaminių.Vien per metus ir tik Lietuvoje – daugiau nei 2 000 000 ha pasėlių apdorojama IKAR trąšomis. Pastangos pakuotės sprendimais prisidėti prie aplinkos tausojimo iniciatyvų – reikšmingas indėlis ir sektinas pavyzdys kitiems, aplinką tausojantiems sprendimams.

Individuali pakuotė – būtinybė?

Yra žinoma, kad pakuotė atlieka stiprų vaidmenį vartotojo pasirinkimui. Unikalus dizainas – itin reikšmingas veiksnys galutinai neapsisprendusiam vartotojui, kuris ieško naujovių ir mėgsta išbandyti ką nors naujo. Inovatyvus dizainas padeda lengviau apsispręsti, kurią prekę įsigyti iš to paties segmento.

Individualaus dizaino pakuotės pranašumai:

  • Išskirtinumas
  • Konkurencingumas
  • Sumažintos kopijavimo galimybės
  • Padidintos prekės ženklo identifikavimo galimybės
  • Galimybė maksimaliai atliepti galutinio vartotojo svarbiausius poreikius funkcionalumui, saugumui
  • Galimybė prisidėti prie draugiškų aplinkai sprendimų gamybiniuose pakuočių sprendimuose

Individualaus dizaino pakuotė turi išskirtinumą ir konkurencinį pranašumą, ją sunkiau kopijuoti, ji lengviau identifikuojama ir surandama bendroje tos pačios paskirties produktų lentynoje.

Pakuotė ne tik atlieka funkciją, bet suteikia įvaizdį, perteikia vertybes ir net transliuoja rūpestį galutiniam vartotojui savo funkcionaliais sprendimais ir jo naudai apgalvotomis detalėmis. Individualių sprendimų pritaikymas įpakuojant produktą – įrankis, lygiaverčiai žingsniuoti lyderio pozicijų link konkurencinėje rinkoje ne tik savo šalyje, bet ir pasaulinėje rinkoje. Kuriant produktą atsiranda galimybė ne tik apgalvoti ergonomiškumą eksportavimui, sandėliavimui, bet ir prisitaikymui prie kitų šalių distributorių ir galutinių vartotojų diktuojamų poreikių,  lūkesčių ir įpročių.

Rinkos žaidėjas, gebantis inovatyviai pažvelgti ne tik į kuriamą produkciją, bet ir į jos įpakavimą, taip maksimaliai pritaikydamas produktą rinkos poreikiams ir kartu išsiskirdamas iš standartinių sprendimų – natūraliai tampa pranašesniu konkurencinėje rinkoje.

NaudotosKnygos.lt

Parašykite komentarą