Studijos - Karjera

„Shibui“ sujungs kelis žmogiškųjų išteklių konsultacijas teikusius prekių ženklus

Žmogiškųjų išteklių (HR) mokymų ir konsultacijų paslaugas teikusios: „Tsunami“, „Shibui“, „Juodvarnis“ vienijasi po vienu „Shibui“ prekės ženklu. Tiesa, „Juodvarnis“ ir toliau išlaikys savo identitetą.

„Susivienyti paskatino mūsų klientų poreikiai – organizacijoms patogiau gauti visas paslaugas iš vienų rankų, nes išsitrina ribos tarp anksčiau atskiromis laikytų veiklos sričių. Pavyzdžiui, komandai motyvuoti gali reikėti ir pranešimų (tuo iki šiol užsiėmė „Tsunami“), ir grupės dinamikos mokymų su patyriminėmis užduotimis bei giluminėmis refleksijomis, ir konsultacijų vadovų komandai – o tai jau buvo tik „Shibui“ veiklos sritis“, – komentavo šiuos pokyčius Kęstutis Vingilis, įmonės „Shibui partners“ vadovas, organizacijų vystymo konsultantas.

Pasak pašnekovo, ateityje tai leis klientams gauti dinamiškesnes organizacijų mokymų programas, kuriose persipina skirtingos mokymosi formos ir netikėtos kultūrinės partnerystės.

„Tai atspindi šiuolaikiškų organizacijų brandą, tarpdiscipliniškumą ir iš to kylantį poreikį kitokio negu anksčiau, įdomaus ir paveikaus mokymosi“, – sakė K. Vingilis.

 Pokyčius simbolizuoja ir atsinaujinęs, ryškesnis „Shibui“ logotipas, kuris kalba apie dvi reikšmes, pirmoji – tai laiko ir patirčių nugludintas žmogus, išlaikęs moralę bei žinias; kita – minimalizmas ir tiesumas, tik tai, kas svarbiausia.

„Šis žodis geriausiai atspindi mūsų veiklos prasmę – siekiame, kad mūsų paslaugos atitiktų antrąją „Shibui“ reikšmę – būtų paprastos, aiškios, siūlančios tai, kas klientui svarbiausia šiuo metu, kas padėtų jam eiti tiesiai į tikslą. Ir siekiu bei tikiuosi, kad pirmoji reikšmė atsispindėtų mūsų komandos asmenybėse“, – atskleidė pavadinimo prasmę K. Vingilis.

2014 m. įkurta bendrovė „Shibui partners“ vienija ekspertų bendruomenę, kurių paslaugų spektras – nuo patikimų patarimų vadovams iki individualizuotų mokymų, konsultacijų ir nestandartinių pranešimų darbuotojams.

„Shibui“ veiklos laukas buvo žmogiškųjų išteklių mokymai ir konsultacijos, „Tsunami“ – pranešimai įmonėms, o „Juodvarnio“ – patyriminės komandos formavimo programos, stiprinančios komandos ryšius ir gebėjimą pasiekti sudėtingų tikslų. Pasak K. Vingilio, visos šios paslaugos bus teikiamos ir toliau, bus tęsiami visi pradėti darbai, galios visos pasirašytos sutartys.

 Ateityje prekių ženklų sujungimas leis klientams pasiūlyti lankstesnę ilgalaikių programų kainodarą ir nestandartinį jų turinį, kuriame vadybos, mokslo, šiuolaikinio meno žinios būtų siejamos su psichodinamika ir ribinėmis patirtimis.

„Shibui“ komandoje ir toliau dirbs profesionalai, sukaupę patirties įvairiose srityse: Kęstutis Vingilis, žmogiškųjų išteklių (HR) specialistas (Tavistock Institute of Human Relations); Kęstutis Kilinskas, karo istorikas, buvęs specialiųjų misijų dalyvis; pranešimus rengs Ingrida Olendraitė, virusologė, Kembridžo universiteto mokslų daktarė; prof. Audrius Beinorius, indologas; poliarininkas Algimantas Kuras; dr. Jonas Jurkevičius, fizikas; Gediminas Grinius, ultra trail bėgikas, pasaulio čempionas (UTWT) ir kiti.

 Plačiau apie „Shibui“: www.shibui.lt

Pranešimą paskelbė: Vaida Samuolytė, Vaida Samuolytė

Prekės pigiau:
 
EMU Australia Magical Unicorn Walker Pale Pink 18M+
 
ALTERCORE 552 Black 37
 
Laundry Soap Méga Propre Audinių skalbiklis, 1000ml
 
REIMA Kuhmoinen Pale Rose 86
 
REIMA Tukeva Black 39

Parašykite komentarą