Tapęs elektrinių dantų šepetėlių ir jiems skirtų mobiliųjų programėlių pradininku, prekės ženklas „Oral-B“ Lietuvos rinkai pristato savo iki šiol pačią pažangiausią, revoliucinę technologiją „Oral-B iO™“. Ši dantų valymą pagerinanti magnetinė technologija rinkoje pristatyta pirmą kartą, o produkto kūrimo etapuose atlikti specialūs tyrimai, kurie pakels vartotojų lūkesčių kartelę – tiek dantų valymo patirtyje, tiek technologijose, dizaine ir veikimo patogume.
„Šią „Oral-B iO™“ technologiją galima pavadinti naujos dantų valymo eros pradžia. Ji siūlo pusiausvyrą tarp efektyvumo ir patirties bei formuoja naują vartotojo supratimą apie tai, kaip dantų šepetėlis turėtų veikti, valyti ir kokį jausmą turėtų suteikti. Manome, kad tai taps tuo produktu, kurį žmonės su nekantrumu norės naudoti kasdien, užtikrinant puikią burnos sveikatą“, – sako gydytoja odontologė, „Oral-B“ Europos centrinio biuro profesionalių ir mokslinių santykių vadovė Beata Golan.
Naujųjų prekės ženklo dantų šepetėlių valymo patirtis yra 6 metus trukusių tyrimų , kuriuose dalyvavo įvairūs srities specialistai, rezultatas. Svarbiausia naujojo dantų šepetėlio charakteristika tampa jo inovatyvi technologija. Trinties nesukelianti „Oral-B iO™“ magnetinė varomoji dalis perduoda energiją tiesiai į šerelių galiukus ir užtikrina sklandų, efektyvų, tikslų ir itin tylų valymą.
Šepetėlyje įmontuotos technologijos užtikrina tokią švarą, kuri jaučiama visą dieną. Taip užtikrina produkto veikimo principas – virpantis sukimasis susijungia su mikro vibracijomis, šepetėlis slenka nuo danties prie danties, užtikrindamas sklandų valymo procesą. Dantų šepetėlyje naudojama prekės ženklui būdinga apvali „Oral-B“ šepetėlio galvutė, kurios dizainą įkvėpė profesionalų naudojami dantų įrankiai – kartu su svyruojančiais ir besisukančiais judesiais bei mikro vibracijomis tai užtikrina kruopštų dantų valymą.
Visiškai nauja vartotojo patirtis buvo sukurta pasitelkiant įkvėpimą iš daugiau nei 1800 vartotojų, dalyvavusių įvairiuose produkto kūrimo etapuose ir bandymuose. Bandymų dalyviai daug valandų skyrė „iO™“ technologijai, jos tyrimams, kad būtų užtikrinta sklandžiausia šepetėlio naudojimo patirtis. Tyrimuose dalyvavusiems vartotojams įspūdį patiko naujos, novatoriškos funkcijos, padedančios skatinti puikią burnos priežiūrą ir sukurti labiau individualizuotą dantų valymo patirtį.
Tarp šių funkcijų – interaktyvus ekranas, leidžiantis lengvai naršyti po šepetėlio funkcijas ir naudojimą pritaikyti asmeniniams poreikiams: galima pasirinkti šepetėlio pasisveikinimą, režimą, pasinaudoti kalbos nustatymais ir priminimais, kada reikėtų keisti šepetėlio galvutę. Kita vartotojams aktuali funkcija – išmanusis spaudimo jutiklis, kuris padeda pritaikyti optimalų valymo spaudimą. Jutiklis raudona lempute įspėja, jei šepetėlis spaudžiamas per stipriai, o žalia lemputė rodo, kai spaudimas tinkamas. Dantų šepetėlis taip pat informuoja apie per mažą spaudimą, signalizuodamas jį spalva, kurią galima pasirinkti iš aplikacijos.
Šepetėlis taip pat turi elegantišką magnetinį įkroviklį, kuris prietaisą greitai įkrauna vos per tris valandas. Šepetėlio ekrane yra lengvai įskaitomas akumuliatoriaus įkrovos indikatorius. Privalumu tampa ir naujoji „Oral-B“ išmanioji programėlė su 3D dantų stebėjimo funkcija ir padėties aptikimo technologija, kuri naudoja dirbtinį intelektą, atpažįsta visas burnos vietas ir nukreipia vartotojus taip, kad būtų pasiektas maksimalus dantų švarumas. Švarumo jausmą padeda pasiekti ir vizualus laikmatis – jis veikia personalizuotai, kad vartotojai galėtų pasiekti geriausią švarą. Laikmatis seka kiekvieną dantų valymo seanso trukmę, tad juo naudojantis galima sužinoti, kad pasiekta odontologų rekomenduojama 2 minučių valymo trukmė. Apie pasiektą tikslą naudotojus informuoja žaismingos šypsenėlių piktogramos ekrane.
„Siekiant užtikrinti, kad„ Oral-B iO™“ teikia naudotojų norus ir lūkesčius atitinkančią patirtį, investavome daugiau nei 1200 valandų – tiek laiko pareikalavo surinkti neįkainojamus vartotojų atsiliepimus, kuriais buvo remtasi visme tyrimų ir plėtros procese. Galutinis rezultatas yra technologija, kuri sukuria revoliuciją dantų šepetėlių rinkoje – tikime, kad vartotojai bus suintriguoti ir nekantraus patys išbandyti produktą“, – priduria B. Golan.
Klinikinių tyrimų metu nustatyta, kad „Oral-B iO™“ suteikė gilesnį dantų ir dantenų valymą, todėl vartotojai galėjo lengvai ir efektyviai palaikyti burnos sveikatą. Lyginant su rankiniais dantų šepetėliais, „Oral-B iO ™“ vartotojai patyrė 100 proc. daugiau apnašų pašalinimo po aštuonių savaičių naudojimo, taip pat pastebėjo 100 proc. sveikesnes dantenas jau per per savaitę naudojimo ir šešis kartus geresnį apnašų pašalinimą išilgai dantenų linijos. Daugiau apie kad „Oral-B iO™“ galite sužinoti pasilankę www.oralb.ee/lt/oralb/.
Apie „Oral-B“:
„Oral-B®“ yra daugiau nei 5 mlrd. dolerių vertinamos pasaulio dantų šepetėlių rinkos lyderė. Šis prekės ženklas yra „Procter & Gamble“ kompanijos dalis ir apima įprastus bei elektrinius dantų šepetėlius vaikams ir suaugusiems, burnos drėkintuvus ir tarpdančių produktus, tokius kaip dantų siūlas.
Apie „Procter & Gamble“
„P&G“ aptarnauja vartotojus visame pasaulyje ir savo portfelyje turi vienus iš stipriausių patikimų, kokybiškų, lyderiaujančių prekių ženklų, tarp kurių – „Always®“, „Ambi Pur®“, „Ariel®“, „Bounty®“, „Charmin®“, „Crest®“, „Dawn®“, „Downy®“, „Artificial Intelligencery®“, „Febreze®“, „Gillette®“, „Head & Shoulders®“, „Lenor®“, „Olay®“, „Oral-B®“, „Pampers®“, „Pantene®“, „SK-II®“, „Tide®“, „Vicks®“ ir „Whisper®“. „P&G“ veikia maždaug 70 pasaulio šalių. Naujieas ir informaciją apie „P&G“ ir jo prekės ženklus galima rasti tinklalapyje: http://www.pg.com.
Pranešimą paskelbė: Živilė Karevaitė, Integrity PR