Technologijų naujienos

Google reklama: inovatyvus sprendimas ar tai, ką turėtų daryti kiekvienas verslas?

Google reklama atsirado dar 2000-aisiais, kuomet ne kiekvienas iš mūsų turėjo kompiuterį ir sugebėjo juo naudotis. Tačiau ši inovacija pakeitė reklamos pasaulį ir dabar Google reklama yra neatsiejama daugumo verslų dalis. Kaip pasiekti savo klientą? Google reklama. Kaip parduoti daugiau? Google reklama. Kaip pritraukti didesnį srautą? Atsakymas ir čia yra Google reklama. Dėl savo detalių nustatymų ir plačių paieškos galimybių Google reklama jau daugiau nei du dešimtmečius laikosi kaip viena populiariausių reklamos formų. Kiekvienais metas tobulėjanti ir vis daugiau įvairių galimybių atverianti Google reklama nepaleidžia marketingo specialistų dėmesio.

Ar Google reklama yra brangi?

Google reklama veikia paspaudimo principu. Tai reiškia, jog yra mokama tik už paspaudimus. Nesvarbu, kiek kartų bus parodyta reklama, kol nėra išnaudojamas Google reklamos biudžetas paspaudimams, tol ji yra rodoma. Todėl Google reklama iš savęs nėra brangi, tačiau tik nuo jūsų turimo biudžeto galimybių pasirodys rezultatai. Vieni verslai investuoja kelis šimtus, kiti net kelis tūkstančius eurų vien tam, kad pasiektų norimų rezultatų. Kadangi kai kurie raktažodžiai ir jų paspaudimai yra brangesni dėl konkurencingumo Google paieškos sistemoje, Google reklama gali atsieiti brangiau. Tačiau, kad ir kiek investuotumėte į Google reklamą, rezultatai gali jus labai nustebinti. Savo atsiperkamumu Google reklama yra viena iš lyderių visose reklamos formose.

Kaip padaryti mano Google reklamą efektyvią?

Jeigu jūsų Google reklama nėra veiksminga, gali būti keli veiksmai, į kuriuos reikėtų atkreipti dėmesį. Google reklama ir sukurti skelbimai turi savo kokybės balą. Jis priklauso nuo antraščių ir aprašymų kiekio ir unikalumo, raktažodžių pritaikymo bei kitų nustatymų. Peržiūrėkite juos ir pakoreguokite taip, kad kokybės balas būtų aukštesnis. Taip pat naršant internete dažnai matome ne visiškai susijusius skelbimus. Taip yra todėl, kad yra parenkami netinkami arba labai platūs raktažodžiai. Google reklama rodoma pagal tam tikras frazes ar žodžius turi būti peržiūrima nuolatos, o netinkami raktiniai žodžiai išskiriami. Tai padeda taupyti biudžetą ir pritraukti tik tuos klientus, kuriems yra aktuali jūsų pateikta Google reklama. Dar vienas būdas padidinti Google reklamos efektyvumą – tinkamas auditorijos parinkimas. Tai leidžia jūsų skelbimus matyti potencialiai auditorijai ir pritraukti daugiau besidominčių klientų. Vis dar nežinote kodėl jūsų Google reklama neatsiperka? Susisiekite su specialistais, kurie padės jums atrasti to priežastis.

Parašykite komentarą