Dėl karantino ribojimų į krepšinio arenas galint priimti labai ribotą žiūrovų skaičių, pagalbos ranką tiesia verslininkai. Prekybos ir pramogų centre „Ozas“ duris pravėrė gastrobaras „+++“, kuris tiek Lietuvos krepšinio lygos (LKL) metu, tiek artėjant kitiems mūšiams, taps oficialia Vilniaus „Ryto“ sirgalių ambasada. Čia po rungtynių pasidalinti emocijomis užsuks ir patys krepšininkai.
Leis pasijusti kaip rungtynėse
Kaip teigia „+++“ vadovas Aurimas Zimnickas, idėją įkurti tokios koncepcijos gastrobarą pastūmėjo ir COVID-19 pandemija – šiuo metu uždarose erdvėse organizuojamuose renginiuose gali dalyvauti iki 250 žiūrovų, kai užpildoma ne daugiau kaip 50 proc. visų sėdimų vietų. Turint galimybių pasą – iki 2 tūkst. žiūrovų ir užpildant 75 proc. visų sėdimų vietų. Tad norėdami sporto entuziastams leisti geriau pajusti sporto renginių dvasią, „+++“ tinklo savininkai nutarė atidaryti visai kitokios nei iki šiol koncepcijos gastrobarą.
„Jis dabar taps vienintele tokio tipo krepšinio komandos „Rytas“ sirgalių ambasada, rungtynes čia bus galima stebėti didžiuliame ekrane terasoje po atviru dangumi. Taip pat po rungtynių sirgaliai čia turės galimybę susitikti ir pabendrauti su žaidėjais, gauti jų parašus. Pirmasis toks sirgalių susirinkimas ir susitikimas su krepšininkais – jau šeštadienį po Vilniaus „Ryto“ dvikovos su Kauno „Žalgiriu“. Ilgainiui pasiūlysime ir daugiau sporto entuziastus prie televizorių ekranų prikaustančių renginių transliacijų – jau greitai startuos Europos futbolo čempionatas, vasarą laukia ir Tokijo olimpinės žaidynės, o rudenį krepšinio entuziastus, neabejoju, sudomins ir Lietuvos krepšinio klubų dvikovos tarptautinėje arenoje – tiek Eurolygoje, tiek Čempionų lygoje, kurių transliacijas taip pat bus galima stebėti mūsų gastrobare“, – numatomas transliacijas anonsuoja pašnekovas.
„Džiaugiuosi, kad kartu su mūsų partneriais galime „Ryto“ sirgaliams pristatyti pirmąją sostinės klubo fanų ambasadą. Jos lokacija yra ideali susitikimams su draugais prieš sostinės klubo rungtynes ar dalinantis įspūdžiais po jų. Taip pat joje bus galima palaikyti „Ryto“ komandą ir patirti bendras emocijas, kai vilniečiai žais ir išvykos mačuose. Pirmyn, vilniečiai“, – sako „Ryto“ direktorius Justas Jankauskas.
Kiekvienas baras – staigmena lankytojui
Savo gastrobare įkurti ,,Ryto‘‘ fanų ambasadą paskatino ir „+++“ veiklos koncepcija – kiekvienąkart lankytojams pasiūlyti kažką naujo. Ir iš tiesų, kiekvienas iš penkių nuo 2016 metų duris atvėrusių gastrobarų turi tik jam skirtą akcentą. Prekybos ir pramogų centre „Ozas“ įkurtas „+++“ išsiskirs ne tik kaip ,,Ryto‘‘ fanų ambasada, bet ir jaunųjų menininkų išmarginta siena. Taip pat galimybę saugiai bei smagiai leisti laisvalaikį suteiks beveik 200 kv. m gastrobaro lauko terasa – didžiulis jos plotas leis ne tik išlaikyti saugų atstumą tarp staliukų, bet tuo pačiu priimti daugybę sporto aistruolių. Prekybos ir pramogų centro „Ozas“ turto valdytoja Ina Augulienė teigia, kad šie pokyčiai ne tik pagyvins aplinką, bet ir suteiks daugiau pasirinkimų.
„Nuolat rūpinamės, kad „Ozo“ lankytojams būtų užtikrintas geriausias ne tik parduotuvių ir paslaugų, bet ir pramogų pasirinkimas, kad jie turėtų galimybes saugiai ir maloniai praleisti laisvalaikį. Gerėjanti situacija dėl koronaviruso leido atidaryti naujai įrengtą mokymo plaukti baseiną „Plaukimo šeima“, atsidarė restoranas „Vapiano“, netrukus duris atvers ir restoranai „Grill London“, „Olive Kitchen“, rudenį užsukti pakvies pramogų centras „O‘Learys“. Gastrobaras „+++“ puikiai papildys besiplečiantį pramogų vietų tinklą ir prisidės prie to, kad kiekvienas lankytojas galėtų rasti sau labiausiai artimą veiklą“, – neabejoja I. Augulienė.
Arčiau namų
Prekybos ir pramogų centre „Ozas“ įkurtas gastrobaras „+++“, kaip ir jo pirmtakai, veiks savitarnos principu – užsakymai priimami prie baro, o atsiimti maistą ir gėrimus reikia patiems. Visgi ir šioje srityje baro savininkams pavyko įnešti naujovių. Kaip pasakoja A. Zimnickas, lankytojai savitarnos principu nuo šiol galės įsigyti ir kavos.
„Mūsų partnerių „Paulig“ įrengtas aparatas leis pasigaminti mėgstamos kavos patiems ir kur kas greičiau. Lankytojai ras ir lyg savotišku manifestu tapusį mūsų valgiaraštį – manome, kad Vilniuje turi išlikti vietos, kuriose pabūti su draugais nekainuoja daug. Svarbu, kad tokių, kokybiškas paslaugas siūlančių vietų būtų ir šalies sostinės mikrorajonuose, kitaip sakant, arčiau namų“, – teigia „+++“ atstovas.
Pranešimą paskelbė: Matas Ramonas, UAB „INK agency“