Rinkodaros automatizavimo bendrovė „Omnisend“, iki šiol siūliusi sprendimus interneto parduotuvėms, žengia į paslaugų segmentą. Kompanija smulkiesiems verslams, valdantiems internetines ir fizines paslaugų vietas, pradeda siūlyti naują sprendimą – automatinius patvirtinimus ir priminimus apie vizitus.
Šį žingsnį žengti Lietuvos bendrovei leido integracija su Izraelio milžine „Wix.com“, valdančia vieną didžiausių pasaulyje interneto svetainių kūrimo platformų.
„Wix.com“ be bazinių įrankių ir funkcijų savo platformoje verslui siūlo ir įvairius priedus. Pavyzdžiui, norintiems užsiimti prekyba, Izraelio kompanija siūlo plėtinį „Wix Stores“. Maitinimo verslui – „Wix Restaurants“. O teikiantiems paslaugas, pavyzdžiui, kirpykloms, skirtas „Wix Bookings“.
„Būtent su pastaruoju plėtiniu atlikome integraciją“, – paaiškina Laurynas Lovčis, už šiuos darbus atsakingas „Omnisend“ produkto vadovas.
Trumpai tariant, visi verslai, kurie siūlo paslaugas virtualioje ir fizinėje erdvėje (pvz., kirpyklos, grožio salonai, nuotolinių mokymų bendrovės), ir kurių svetainės sukurtos, naudojant „Wix“ įrankius, nuo šiol galės e. paštu ir SMS žinutėmis siuntinėti savo klientams automatinius priminimus apie vizitus. Dabar tokį sprendinį naudoja poliklinikos.
Vaistas užuomaršoms
Integracija paslaugų teikėjams leis „Omnisend“ platformoje susikonfigūruoti automatines veiksmų sekas, tokias kaip registracijos patvirtinimas, perkėlimas, priminimas ar atšaukimas SMS žinutėmis arba e. paštu.
Kitaip sakant, grožio, sveikatingumo ir kitų sričių specialistams nuo šiol nereikės nuolat sekti kalendorių ir siuntinėti klientams priminimų. Rezervacijų sistema pati informuos klientą apie patvirtintą vizitą ir primins apie pakeistą jo laiką.
Įmonės ir individualūs paslaugų teikėjai praranda užsakymus, mat klientai retai užsirašo ir dažnai pamiršta sutartą vizito laiką. O ir patys specialistai ne visada prisimena, kad reikia klientą informuoti apie artėjantį vizitą ar pakeistą jo laiką. Automatizavimas leidžia nuimti šią atsakomybę nuo abiejų pusių.
Nurodo duris ir siunčia kodus
Visgi, „Omnisend“ produkto vadovas L. Lovčis sako, kad registracijos patvirtinimas SMS kai kuriems klientams yra net svarbesnė funkcija už priminimus.
„Pavyzdžiui, vieno mūsų kliento jogos studija yra įsikūrusi judrios gatvės kampe. Nauji klientai dažnai nerasdavo įėjimo. Dabar automatinėje žinutėje nurodoma, kaip studiją rasti. Problema išspręsta. Kita klientė, pardavinėjanti šunų vedžiojimo paslaugas, nuomojasi privatų šunų parką, į kurį įeiti galima tik su kodu. Per mūsų platformą ji šį kodą įdeda į paslaugos patvirtinimo SMS ir klientams daugiau nebereikia skambinti“, – pavyzdžių pateikia pašnekovas.
Jis priduria, kad daugelis labai vertina SMS funkciją dėl šio kanalo efektyvumo. Esą beveik garantuota, kad klientas SMS pamatys. Tuo metu el. laiškai gali nukeliauti į nepageidaujamų laiškų aplanką ar kitą rečiau tikrinamą pašto dėžutės kampą.
„Manome, kad integracija su „Omnisend“ siūlomu SMS funkcionalumu gali atnešti didelę vertę „Wix“ naudotojams, – sako Orly Gonen, „Wix Bookings“ vartotojų ir rinkų vadovas. – Paslaugų įmonės „Wix“ platformoje, ypač tos, kurios pasikliauja grįžtančiais klientais, dabar gali naudoti pažangų SMS automatizavimą, kuris leidžia išvengti tuščių laiko tarpų neatvykus klientui ir supaprastina verslo komunikaciją SMS žinutėmis“.
Nauja verslo niša
„Omnisend“ produkto vadovas neslepia, kad jau kurį laiką bendrovė į „Wix“ žiūri kaip į didelę galimybę, nes bendrovės sprendimai sparčiai populiarėja.
„Jei ši kryptis pasirodys sėkminga, partnerystę plėsime. Galvojame apie integraciją su „Wix Stores“, kurią naudoja tradiciniai mūsų klientai – interneto prekybininkai. Taip pat norime pritraukti klientus, kurie teikia ir paslaugas, ir pardavinėja prekes. Matome, kad „Wix“ turi daugybę tokių klientų, bet jiems pritaikytų sprendimų beveik nėra. Beveik visi rinkoje esantys įrankiai skirti arba prekybai, arba paslaugoms“, – planus dėsto pašnekovas.
„Wix Bookings“ – jau antras stambaus kalibro „Omnisend“ partneris per pastaruosius 12 mėnesių. Pernai rudenį skelbta, kad JAV elektroninės prekybos milžinė „Amazon“, pasiūliusi naują paslaugą „Amazon Advertising“, iš viso pasaulio atsirinko kelias e. rinkodaros paslaugas teikiančias įmones. Tarp jų – ir „Omnisend“.
Pranešimą paskelbė: Andrius Baranauskas, Winning Reputation