Sportas

Merginos, sportuojancios su treniruokliais, HELP

per kiek laiko ima matytis figuros pasikeitimai sportuojant 2kartus per savaite,su specialia programa, po 1valanda per diena? Kiek kg per menesi imanoma numesti pernelyg neatsizvelgiant i mityba (zinoma stengiuos atsisakyt kaloringo maisto bet ne visada pavyksta).Sportuoju 2men. numeciau 3kg. per sventes prisirijau saldumynu ir 2kg grizo.Bijau nesusirgti del tokiu svorio svyravimu,nes juk nesamone,kad po kiekvienos sventes teks viska pradet is pradziu. buciau labai dekinga,jei pasidalinsit savo patirtimi su manim 🙂

NaudotosKnygos.lt

12 Comments

  • banditka

    mazoka du kart i savaite.kazkas prades rysket tik po poros menesiuku..bet reikia reguliariai lankyti,o ne taip,kaip kai kurios”ai sia tingiu ” daleiskim as jau metai,kaip lankau aerobika,tris men.-tren.sale,o dar noriu baseina lankyt..:V nors nebuvo man ka degint,darau tai del saves,nes sportavau rimtai kazkada.tik vat zinok neapsiribok vien tren.sale,jei nori tureti grakscia figura..Lankyk ir fitnesa,ir Pilates pamokas,jei turi galimybiu.Sudaryk savo asmenini valgiarasti ir stenkis ,kad svoris taip staigiai nesviruotu.Vienu zo,norint tureti grazu kuna,reikia visapusiskai juo rupintis.ne tik is isores,bet ir is vidaus.tad apsisarvuok kantrybe ir pirmyn 😉

  • KRISTE

    du kart per savaite ir tik viena valanda yra labai mazai.jei yra galimybe eik maziausiai tris kartus per savaite.jei nori deginti riebalus ir ryskinti raumenis,tai jokiu budu neimk dideliu svoriu.imk mazus svorius ir daryk greitai ir po daug kartu.
    sportuojant nebeverta lipti ant svarstykliu,nes kuno mase padideja,kadangi raumuo sunkesnis uz lasini.
    taip,kad geriau pradek matuoti apimtis.

  • Anonimas

    labai gerai veikia, kai tą dieną, kai treniruojiesi, tai nieko kito nevalgai tik kiaušinių baltymus. Reikia valgyti po vieną didelį kiaušinį, kas pusantros valandos. Arbatos be cukraus gali gerti, kiek natūraliai norisi.
    Pabandyk. Net ant rytojaus matosi. Tik baltymukai ir vakare treniruotė, ir miegoti. Jei tą darysi du kartus per savaitę- savo akim nepatikėsi. Kitom dienom tikmakaronų, bulkų ir saldainių nevalgyk, kokios mėsytės su daržovėm, sriubyčių visokių gali iš daržovių.

Parašykite komentarą