Automobiliai

Kodėl neverta dėti restauruotų žieminių padangų?

Šį pavasarį tūkstančiams Lietuvos vairuotojų nusidėvėjo žieminės padangos. Dalis jų taupumo sumetimais pasiliko važinėti jas likusį vasaros sezoną, kitaip sakant „pribaigti“, kiti svarsto apie naujas žiemines padangas. Mėnesiai bėga greitai, ir ne už ilgo vėl teks ieškoti. Dilema su kuria susiduria mažas pajamas turintys vartotojai – kokias padangas rinktis, pigesnes naujas ar restauruotas. Šiame straipsnyje apžvegsime restauruotų padangų savybes ir padėsime jums apsispręsti.

Restauruotos žieminės padangos turi tik vienintelį privalumą – mažesnę kainą, bet ir tai vargu ar galima vadinti privalumu, greičiau tai panašu į rizikingą žaidimą savo ir kitų eismo dalyvių sveikata ir gyvybe. Restauruotų padangų pilni prekybos centrai ir internetas, jomis prekiauja dažniausiai tokie prekiautojai, kuriems nerūpi nei prekės reputacija nei vairuotojų saugumas kelyje. Pirkti tokias padangas galima tik vienu atveju. Jei nesate aktyvus vairuotojas ir automobilį naudojate retai. Restauruotos padangos labiausiai tinka vyresno amžiaus žmonėms, kurie turi šeimos automobilį, tačiau jį naudoja retai, pavyzdžiui, kartą per savaitę nuvažiuoti į netoliese esančią parduotuvę, ligoninę ar kapines. Važiuojant laikantis taisyklių, neatliekant staigių manevrų ir važinėjant palankiomis oro sąlygomis tokios padangos atliks savo darbą be priekaištų. Tačiau tokio tipo vairuotojai kuriems tinka šios padangos yra tik mažuma, kitų vairavimo maniera ir poreikiai yra priešingi.

Jau kartą panaudotos padangos yra tokios pat kaip bet kuris kitas naudotas daiktas. Blogesnė kokybė ir mažesnis saugumas. Jei pateksite į auto įvykį, didelė tikimybė, kad tai gali įvykti dėl to, kad ant slidaus kelio nespėjote sustabdyti automobilio. Garsūs pasaulio padangų gamintojai Bridgestone, GoodYear ir kiti neužsima padangų restauravimu nes tai nesolidu. Restauruota padanga yra sena padanga, tik su naujai uždėtu protektoriumi. Apatinis gumos kraštas ir šonai yra seni, tai reiškia, kad atnaujinta padanga jau gali būti ir10 metų senumo. Senas protektoriaus rašto paliekama vos porą milimetrų ir ant viršaus užklijuojamas naujas protektorius. Netolygus gumos sluoksnio išliejimas sąlygoja sunkesnį padangos balansavmą ir važiuoklės darbo apsunkinimą. Ar žinote, kad be visų šių trūkumų, restauruotos padangos dažnu atveju prieš tai buvo skylėtos ir užklijuotos lopais? Tikriausiai šios informacijos jums užtenka nuspręsti nepirkti restauruotų padangų ateityje. Daugiau informacijos apie tai galite rasti forumuose kur žmonės dalijasi informacija kaip jiems sekėsi eksploatuoti restauruotas žiemines padangas.

NaudotosKnygos.lt

2 Comments

Parašykite komentarą