„Jaguar“ prekės ženklas dešimtmečius užima labai stiprias pozicijas automobilių rinkoje, simbolizuojant prabangą, greitį ir patikimumą. Ir tokie modeliai kaip „Jaguar XF“ visą tai atspindi kuo puikiausiai. Sunku būtų atrasti bent vieną iš turtingiausių įžymybių ar verslo pasaulio atstovų, kurie savo automobilių kolekcijoje neturėtų šios markės automobilio. Tai yra prekės ženklas, kuriuo pasitikima visame pasaulyje ir kuris neabejotinai pasižymi labai turtinga istorija.
Pirmieji automobiliai buvo gaminami kitokiu pavadinimu
Praėjus vos keturiems metams po „Swallow Sidecar Company“ įkūrimo 1926 m., kompanijos pavadinimas buvo pakeistas į „S.S. Cars Ltd.“. Kompanija rinkoje veikė kaip motociklams skirtų priekabų gamintojai, tačiau prie jų prisijungė naujas verslo partneris Džonas Bleikas, kuris perėjo iš „Standard Motor Company“. Su savo naujuoju verslo partneriu jie pradėjo ir automobilių kėbulų gamybą. Taigi, pirmasis jų pagamintas automobilis buvo žymimas „S.S.“ prekės ženklu. Tai buvo „SS 1“ – 2 sėdimų vietų sportinis automobilis, kuris 1929 m. debiutavo „London Motor Show“ parodoje. Ir tai neabejotinai yra vienas iš tų istorinių faktų, kuriuos žino anaiptol ne kiekvienas „Jaguar“ automobilių mėgėjas. Tuo tarpu „SS“ modelis yra labai retas ir nors jis nėra pavadintas „Jaguar“ vardu, vis dėlto jame labai puikiai atsispindi pagrindinė „Jaguar“ idėja, kurią mes šiandien galime matyti daugelyje „Jaguar“ automobilių modelių.
Pirmasis „SS Roadster“ pasirodė 1936 m. kaip pirmasis ir tikrasis „Jaguar“
„SS 100“ buvo trečiasis „S.S. Cars Ltd.“ kompanijos, vėliau savo pavadinimą pakeitusios į „Jaguar“, pagamintas modelis. Pastarasis modelis buvo įkvėptas jo pirmtako – „SS 90“, tačiau jis taip pat pasižymėjo ir labai reikšmingais skirtumais. Kompanija pradėjo daugiau dėmesio skirti estetikai, todėl šis modelis buvo pradėtas vadinti kaip „labiausiai estetiškai malonus“ ir buvo puikiai sutiktas vartotojų. Tuo tarpu, jei jums kada nors teko ar teks prisiliesti prie „SS 100“ automobilio, galite būti tikri, kad jūs esate ypatingi, nes šio modelio automobilių buvo pagaminta vos 314. Taigi, tai yra labai retas kolekcinis modelis, kuriuo gamintojai didžiuojasi iki šiol.
„Jaguar“ 1948 m. pagamino greičiausią automobilį pasaulyje
„Jaguar XK120“ modelis viešai buvo pristatytas 1948 m. Šis „Jaguar“ modelis daugybe atžvilgių buvo pranašiausias. Neilgai trukus jis visame pasaulyje imtas vadinti pačiu greičiausiu automobiliu pasaulyje. Tai buvo sportinio modelio automobilis. 1948 m. jis debiutavo „London Motor Show“ parodoje. Tuo metu tai buvo testinis modelis, kuriuo vartotojams buvo siekiama pristatyti jų naująjį „Jaguar XK“ variklį. Kadangi šio modelio prototipas buvo sutiktas labai palankiai, „Jaguar“ kompanija nusprendė pradėti šių modelių masinę gamybą. Pirmieji modeliai gebėjo pasiekti maksimalų 160 km/h greitį, o 1950 m. – 193 km.