Įvairenybės,  Technologijų naujienos

Interneto rinkodaros tendencijos 2019 metais

Kaip reklamuosime savo interneto svetaines 2019 metais? Kokios rinkodaros tendencijos pasaulyje, o tuo pačiu ir Lietuvoje? Pabandysime aptarti keletą įdomių pastebėjimų interneto rinkodaros tema.

Nori srauto – eik į Facebooką!

Per pastaruosius metus Lietuvoje sparčiai nyko forumai. Būtent jie prieš 5-10 metų buvo pagrindiniai lankytojų srauto generatoriai be pirktinės reklamos. Deja, visos diskusijos dabar keliasi į Facebooką, tad būti ten yra privaloma.

Dabar pakalbėkime rimtai. Nepakaks tik susikurti Facebook puslapio savo įmonei ar prekės ženklui. Reikės dirbti. Juodai dirbti. Jau dabar galite samdytis specialistus, nes jums kas savaitę reikės mažiausiai 4 Facebook įrašų. Ir ne tų pačių savo puslapių reklamų, o normalių įrašų. Nežinia, kas tai bus – video klipai, Delfi straipsniai, blogo įrašai ar nuotraukos – svarbu tinkamai prižiūrėti savo puslapį. Maža to, svarbu prisijungti kas dieną ir pasitikrinti puslapio žinutes. Vis daugiau ir daugiau žmonių rinksis tokį bendravimo būdą, tad Facebook žinutėse rasite vis daugiau ir daugiau užklausimų dėl paslaugų. Kai turinio Facebooke turite daug, lengva kažkurį įrašą paplatinti ir per susijusias Facebook grupes su dideliu kiekiu sekėjų. Tik nereikia persistengti – žmonės ne kvailiai, infantiliai surašytas reklamiškas žinutes atskirs iš karto ir praneš apie pažeidimą. Taip galite būti net užblokuoti. Rekomenduojama labai atsargiai ir neįkyriai reklamuotis.

Papildomas socialinis tinklas – Instagram

Norite pasiekti 15-30 metų auditoriją? Turite, ką jiems pasiūlyti? Jau šiandien registruokite savo prekės ženklo profilį Instagrame. Čia dirbti irgi reikės gana nemažai, visų pirma su turiniu. Apsiginkluokite gerai fotografuojančiu ir filmuojančiu telefonu ir pirmyn – fotografuokite kas dieną savo darbo specifiką, produktus, kolegas, kurie teikia tam tikras paslaugas, darykite trumpus video apie tam tikrų paslaugų ar prekių ypatybes. Visa tai turi būti skoninga ir neperspausta. Tada eikite pamedžioti sekėjų. Jei jūsų srautas bus įdomus, žmonės jus seks.

Kitas būdas dirbti per Instagramą – tapti „influenceriu“ tam tikroje srityje. Jei užsiimate automobilių remontu, kodėl nesukūrus eksperto, dalinančio patarimus profilio. Per 2019 metus surinksite bent 2000-3000 sekėjų ir jūs jau „influenceris“.

Beje, Instagram priklauso Facebook, tad kiekviena nuotrauka ar video gali automatiškai keliauti būtent ten.

Beje, jei norėsite rimčiau pasireklamuoti per Instagram – ieškokite influancerių, kuriuos seka jūsų auditorija. Tai kainuos, bet jų geras žodis apie jus ir jūsų prekės ženklą gali duoti labai daug.

Be Youtube nebeišsiversite…

Jei jūsų verslas neturi nė vieno video Youtube socialiniame tinkle, jūs gal jau esate bankrutavę ir nebedirbate… Taip mano nemažai žmonių, pamatę tuščią jūsų įmonės kanalą. Youtube video galima padaryti tikrai nemažai – po vieną per savaitę. Yra nemažai įmonių, siūlančių tokių video kūrimo paslaugas. Kartais galima susikurti video ir patiems. Tiesiog geriau filmuojančiu telefonu ir keliomis video redagavimo programėlėmis apsiginklavęs kolega gali sukurti tikrai neblogus informacinius video apie jūsų veiklą.

Laikas perdaryti interneto puslapį

Pasak www.tinkers.lt specialistų, puslapį reiktų perdaryti kas 4-5 metai. Per tiek laiko jie Lietuvoje pasensta morališkai. Nebent tai funkciniai puslapiai, kur svarbiausia – vartotojo sąsaja. Informacinius puslapius reiktų perdaryti dažniau.

Kodėl reikia perdaryti? Priežastys kelios. Pirmiausia – toks perdarymas automatiškai garantuoja, kad jūsų puslapis bus matomas mobiliuosiuose įrenginiuose. Jei išmaniajame telefone jūsų puslapis rodomas gerai, reiškia, Google jį mėgsta ir paieškos rezultatai turėtų būti geresni.

Kita priežastis – bus proga pakoreguoti turinį. Jis turi būti ne didesnis, o kokybiškesnis ir labiau orientuotas į pardavimus. Aišku, telefono numeris ir el. pašto adresas turi būti matomas kiekviename puslapyje pačioje geriausioje vietoje net neinant į skyrelį „Kontaktai“.

Šiuolaikiškas dizainas apie įmonę sako daug. Viena iš minčių – tai solidi įmonė, šiuolaikiška, besinaudojanti naujausiomis technologijomis. 15-30 metų jaunimui tai labai svarbu.

Turinys išlieka svarbiausiu rinkodaros veikėju

Pabaigai lieka tik pridurti – geras ir kokybiškas turinys puslapyje – jūsų sėkmės priežastis. Dėl to pasistenkite paruošti turinį tokį, kuris būtų naudingas jūsų lankytojui. Jis turi suprasti ne tik, ką jūs veikiate, bet ir kaip galite padėti jam išspręsti tam tikras problemas.

Atminkite, 2019 metais net 60 proc. jūsų lankytojų ateis į jūsų puslapį naudodami mobilų įrenginį.

NaudotosKnygos.lt

Parašykite komentarą