XXI amžius siejamas su internetinės rinkodaros klestėjimu ir naujų reklamos kanalų paieška. Visuotiniai tyrimai rodo, kad didžioji pirkėjų dalis, siekdami priimti racionaliai pagrįstą sprendimą, visų pirma naudojasi didžiaisiais internetiniais paieškos kanalais. Populiariausiu paieškos tinklu tituluojamas Google turi daugiau nei 70 proc. viso pasaulio interneto vartotojų. Natūralu, kad nuolatos tobulėjanti Google reklama siūlo vis modernesnius ir efektyvesnius reklamos būdus, padedančius didinti potencialių klientų gretas.
Daugelis verslininkų natūraliai kelia klausimą – kodėl internetinė rinkodara, reikalaujanti gana didelių investicijų, yra efektyvesnis sprendimas už tradicines ir laiko patikrintas reklamos priemones? Rinkodaros ekspertai turi atsakymą – internetinė reklama orientuota į tikslinę auditoriją, todėl leidžia siekti kur kas aukštesnių rezultatų. Pastarojo sakinio akcentai turėtų būti sutelkti į žodžių junginį „tikslinė auditorija“ – visi įprasti reklamos kanalai, pvz., televizinė arba spausdintinė reklama orientuojasi į plačią auditoriją, tačiau tik dalis reklamos gavėjų iš tiesų yra sudominami. Paprastai tokia reklama yra ignoruojama – televizijos kanalas perjungiamas, žurnalo puslapis perverčiamas ir t. t. Tuo tarpu Google reklama yra orientuota į tikslinę, t. y. konkrečia prekių grupe susidomėjusią, auditoriją. Kitaip sakant, reklama yra rodoma tiems interneto vartotojams, kurie į Google paieškos laukelį įveda atitinkamą raktinę frazę. Rinkodaros specialistai teigia paprasčiau – Google reklama – tai būdas pasiekti potencialius klientus reikiamu laiku reikiamoje vietoje. Dar vienas privalumas – stebint transliuojamos reklamos populiarumą ir analizuojant vartotojų elgesį, galima nuolatos tobulinti ir atnaujinti reklaminę kampaniją, ieškant efektyvesnių ir patikimesnių Google reklamos priemonių.
Vertinant Google reklamos privalumus, negalima pamiršti ir kainos. Kad ir kaip bandytume apeiti šį faktorių, nuo tiesos nepabėgsime – kaina atlieka vieną svarbiausių vaidmenų, priimant galutinį sprendimą. Šiuo atveju Google AdWords privalumais abejoti neverta – priešingai nei tradicinės reklamos formos, internetinė reklama apmokestinama ne parodymų, o paspaudimų skaičiais. Kitaip sakant, jūsų reklaminis skelbimas suinteresuotiems klientams rodomas už dyką, o jūs mokate tik už šio skelbimo paspaudimus, t. y. klientus, kurie nusprendžia pasidomėti plačiau. Galiausiai, jei norite išvengti netikėtų finansinių staigmenų, pvz., didelių atsiskaitymo už reklamą mokesčių, naudodamiesi AdWords sistema, galite pasirinkti, kokią sumą šiam tikslui skirsite. Išnaudojus biudžetą, reklama yra automatiškai išjungiama, t. y. skelbimas daugiau nebetransliuojamas. Minėtasis biudžetas gali būti atnaujinamas, pildomas, keičiamas ir sustabdomas.