sveiki, noriu keisti masina, dabar vazineju BMW 525, bet pradejau mastyt apie C4. ka manot apie ja? kokie varikliai geriausi, kad dujas galima butu drasiai deti?
dekoju
Krc noriu pirkt „ceske“ avanta. Gal galit pasakyt, kiek rytu duju (firmoj statytu) normaliai vazinejant 2.0, 2.3, 2.6 ir 2.8? Kuri varianta patartumet imt? Atsakykit tie, kurie zinot, o ne is lempos snekat.
audi istikro ir yra audi, masina istikima. o ten tas lopinys kur klyke kad audi gaidys tai jis asilo kanopa pats su opeliu vazineja ir jam tetis dave pavaziuoti su uzdrozta audi tai jam ir nuomone susidare apie likusias. kaip ir sakiau, audi yra audi, o debilai lieka debilais.
M – abejoju ar verta.BMW tavo kelintų ir koks variklis?Pas mane jau trečia C4, tai siek tiek apie sia masina zinau.Turėjau su 2,3 varikliu, jai tinka paprastos dujos, toks kur kazkur apie tukstanti kainuoja.Tai su varikliu jokiu problemu neturejau, pravažinėjau 1,5 metu, tai dideliu bedu neturėjau.Pamenu keičiau galinius mortizatorius, na ir keleta pakabos gumų.Tiesa pas mane buvo automatas, gal todel ir variklis buvo toks geras, bet pardaviau dėl to kad pradėjo biski automatas streikuoti, nors tiek ten tos bedos, antra pavara permetant, biski tampe masina.Bet cia menkniekis, parduodant net nesuprato.o taip tai jokiu bedų.
paskui turejau 93 metu su 2,8 varikliu ir dar qatro.Tai dejau tiesioginio ipurskimo dujas uz 3000 lt cia su nuolaida, bet jau ėjo, tai jokio skirtumo nuo benzo.Važinėdavau 220 km/h valgydavo kazkur 20-22 litrus dujų, tiesa cia jau buvo mechaninė dėžė, o jei vazineji normaliu greiciu, tai mieste valgydavo 14-15 litru duju, trasoj 12-13 ltr.Bet jau skiriasi qatro nuo paprastos kaip diena nuo nakties.Quatro tikrai labai maloniai važiuodavo jokio bildėjimo, variklis dirbo irgi kaip laikrodis.tiesa as su ja vazinėjau kazkur tik keturius mėnesius, paskui išėmiau dujas ir pardaviau.
Dabar važinėju su 92 2,5 TDI.na jau metus važinėju, bet kai susitvarkaiu pradžioj, tai dabar jokios bėdos.Kapota atidrau kai reikia keisti tepalus ar kuro filtra, daugiau tai jokiu bėdų.Nors siaip kietoka masina sitas dyzelis.
Na aisku, 2,0 variklis tai cia nevariklis tokiai masinai, be to dar jai eina 2,6 variklis, bet tada geriau jau 2,8 nei 2,6 .Girdejau kad ten sunkiau dujas idėt.
707, jai taip apie tackas nusimanai tai ka negali suprasti koks pas bmw525 variklis? pasakysiu tau: 2,5L. ir bmw i audi keisti tikrai verta,vien del techninio patikimumo ir expluatacijos kainu.
Mr.D del patikimumo nedrysciau taip drasiai teigti…nors ir man prie sirdies labiau BMW,bet tenka pripazint,kad c4 gal siek tiek pranasesnis modelis.Siek tiek minkstesne c4,detales pigesnes…bet turi viena dideli minusa – didelis vagiamumas.
dėl variklio – turėjau omeny dyzelinis ar bendzininis:).nerasau gi apie visas tačkas, kaip tu ten bandai teigti, komentuoju apie tai su kuo susidūriau ir ką turėjau…
Detalės kurios pigesnės?Pakabos?pakabos tai taip, tikria pigesnės.Bet jei kalbant apie kėbulą – sparnus, kapotus, bamperius – kainos tokių detalių nežmoniškos (C4).
Pas mane94m. c-4 qatro automatas 2,8l universalas.Dejau dujas tiesiogini ipurskima.Persijungineja automatiskai negali net pajusti.Trasoje ryja apie13l.Aisku priklauso kaip vaziuosi.Siaip masina liux.Minksta patogi erdvi.Turi tik viena minusa kad mazas bakas duju 43l apie 350km.Jeigu deti dideli baka tada susigadina salonas.Tada geriau sedanas.O dabar tu koloneliu pilna.
Turiu 93m. c4 avantas 2,6 su tiesioginio ipurskimo dujomis. Mieste ima 11 l, užmiestyje 10l. duju. jau važineju 2 metus ir vargo nematau. nesibaidykit sito variklio nes jis žymiai ekonomiškesnis nei 2,8.Dujomis autobane važiavau 240 km/h.Pasaka.
Stebuklu nebuna-dideli varikliai daugiau ir eda.Sportui si masina neskirta.Pries perkant tokia reikia gerai pagalvot-kaip su kuo kada kiek ir kur su ja vazinesi.Kita karta tiesiog tokia tampa nebereikalinga…Pats automobilis-liuks.Gal kiek isores dizainas primityvus,bet Audi yra Audi-rimtas auto.Svarbiausia nepuva,didele,patogi,patikima,nebrangi eksplotacija.Va tik vagia jas…
Taip trukus pagrindiniam dirzui voztuvus lanksto, bet dazniausiai tik vienos galvos. Kad to neatsitiktu keiciant dirza reikia nepagaileti pinigu ir butinai pakeisti visus itempiamuosius guolius.Ten ju net tris.Tada viskas bus ok.
Sveiki, norejau pasidalinti ispudziais del c4, turiu ja beveik metus, labai gera masina, i BMW manau vertetu keisti, aisku jeigu patinka labiau klasikinis vazinejimas, nes lakstymui ji tikrai neskirta, nebent vaziuokle visa perrinktum. Asmeniskai teko siek tiek kazkurtai paskubeti, tai prie trecio sfesoforo sustojus dumai is po ratu pasipyle. Masina sunki, o stoja sunkei. Tai kad lakstyti su ja tikrai neverta. Seip tai del ekspluatacijos, tai tikrai nera pigi masina. Cia ne audi 80. Skirtumas didelis. Ypac 2.3 varikliui. Sianden vairo koloneles remonta dariau, restauravau, mokejau 600lt. Dar reikia oro padavimo plokste keisti kad apsukos nesokinetu, naujos kaina 2000lt, senos 300lt. Keiciau laisvos eigos voztuva 70lt senas, naujas 400-600lt. Dirzelio tempejas labai brangus jeigu tektu nauja pirkti 200lt.
Tai va tokios kainytes. Bet masina super. Vaziuoja labai smagei. Manau, kad BMW i Ceske keisk, tiktai pinigeliu daugiau pasitaupyk. 🙂
turiu C-4 93m. TDI, jau vazineju puse metu, seip masina zasybenna, Del kuro sunaudojio, vasara liliau specialiai pilna baka pora kartu, ir vazinejau visur, seipmas isskaiciavau, kad mano masina rija 5.7l- 100km. seip skaitau, kad tai yra labai geras rodiklis, dabar ziema, prispaude salciai, tai ir automatiskai kuro sanaudos padidejo, man tai padaugejo 1l.(6.7l.) tai va tokie rodikliai, bet DK jau piluosiu gera, ziemini… trukumu jokiu nebuvo, tik keiciu tepalis kas 10000km. ir filtra, pilu ELFA tepalus, kart nuo karto patikrino, nebuvo taip, kad reikejo dapilti…:) esu labai patenkintas… bet aisku reikia priziureti, ir nedraskiti varikli, nos apkrovu didesniu jis nemegsta, vazineju tvarkingai, nu kartai ir prispaudziu daugiau, kai skubu, is vietos eina kaip 2.0l. benzas… turejau tokia sena audine, tai .2.5l.mano TDI-ske varo… vat, tik priekinius amortikus keiciai, ir sepecius generatoriaus, visi trukumai, kurie buvo… keis ir bus viskas ciki… idesi gera aparatura… ir lakstinesi…:)
Vazineju su audi c4 ir vargo nematau, 2.3l benzinas/dujos, galios sociai.Siaip izoliacija labai gera uzmiestyje prie 150km/h negirdi jokio triuksmo variklio skyriuje, zinoma jei viskas tvarkinga.Uzmiestyje tai ne masina,o lektuvas,mieste siek tiek didoka, bet jei vairuot moki tai jokiu problemu.Taip kad audi yra audi.
blet siaip as dziaugiuosi kad jus buozgalviai tokias masinas perkat tai geru masinu kainos normalios. mano draugas nusipirkes 2.8 quattro tai ka galiu pasakyti tyliai vaziuoja ir vietos yra bet ar cia privalumai. masina kaip reikalas urodas benzo be proto variklis ledinis bet kas is to netraukia kai reikalas. tikra klipata tas quattro siaubingai lievas daug svorio prieki ir daugiau galios perduodama i priekinius ratus tai uzsuka ir buksuoja priekis skersas. Nu niekam tikus. rasykit girkit kiek norit bet sudu sudas, draugas taip pat stipriai nusivyle sake daugiau audi ne.
Tu grynas debilas nezinai kas yra audi-nepisk proto pats turiu-problemu ner pederaste paskutinis forsuota 240kw ant drago asikciau laivaj idomu pat su kokiu grabu vaziniejes
ka tu cia svaigsti, matosi. drageris atsirado 204kw. eik nesvaik mazvaiki matosi kur gaidys. Zinau kas yra audi srotas. ir mane svisiskai nepisa ka tu cia rasai tu juk gaidys.
tu dx pideraste alkase nezinai kas yra audi tai ir nepisk proto.pats su zapu varo kur 22kw ir dragina ir vis tos debilu kalbos-oj draugai mate,draugai zino,draugai kieti gal ir kieti bet pats esi lopu lopas ir ko cia apie draugus sneki jauciu pats bomzyne gyvena ir nei tokiu masinu neiperka. varai su zapu ir varyk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nusipirkau audi su 2,6 varikliu. kiek beziurejau-kolektorius ne plastnasinis. variklis tiksliai 2,6. idetos paprastos dujos. Gal kas yra susidures su 2,6 varikliais? ar jie problematiski? kaip „sutaria” su dujom?
Turiu audi 100 quatro 2,2l. Bet variklis baigia uzsilenkti. Planuoju keisti tokios pat kubaturos turbo benzina, bet dauguma sneka, kad varikliai su turbinom blogai dirba su dujom. Ar tai teisybe ar ne. Patarkit man busiu dekingas.
Turejau audi 2.2turbo quatro buvau isidejas dujas sanaudos labai geros trasoi 11l 100km. bet jei saudavo tai iskart interkuleris islekdavo o jis nepigus.dabar vazineju su 2.8 quatro duju yranga paprasta suvartoja trasoje 15l mieste 20l aisku priklauso kaip vaziuoji. dar ka buvau girdejes ir pats isbandziau tai oro filtra isemiau ir uzdejau sportini kriause tai ant duju variklis geriau pradejo dirbti ir trasoj sutaupau po viena litra.Siaip masina gera.O del ankstesniu nuomoniu tai galiu pasakyti pirma Quatrinei didesnis perdavimas i gala. Ir antra Jei tau ta masina nevaziavo tai paziurek gal po pedalu plyta pakist.Bet manau kad bus pradegus tarpine tarp vairo ir sedynes. Su Qutro is dalies reikia moketi vaziuoti!!!! AS uz audi Quattro geras dalykas
sveiki, pas teva ceske, 2.3, tai mieste daba ziama ima iki 13 spaudziant, o vaziavom trasoj, tai su pilnu baku 80l laisvai 1000km. siaip geras masiniukas, ir traukia neblogai. gal kiek sunkoka, bet vziuot komfortas. Ir dar vienas dalykas, cia nepaminejot. laisvu begiu neisivaizduoku kiek gali lygiu keliu nuvaziuot, lygiu keliu tai spydikas taip letai leidzias, pasaka, o jei koks kalniukas, tai tik ir laikai stabdi jei uz ko nors vaziuoji.
tai tiek. masina liux
siaip turiu c4 2,6 ir jokiu problemu neturiu kol kas ,nieko blogo apie jas pasakyti negaliu . prie variklio nagu kist nereik ,aisku tik filtrus pasikeiciau ir daugiau nieko -ledas. prie sedynes meta tai gerai , autostradoj bandem tai 260km paemem . duju aisku nera ,ryja kai paspaudi kibirais,o siaip jej nespaudi ,vazineji kaip senis tai 10 ltr/100km. =] tik galvoju dar sportini oro filtra imest ,tik nzn ar daug naudos bus is to ,ar apsimoka . teoriskai apsimoka ,bet praktiskai ….
sveiki, brolis turejo c4 2,3L su dujom tai siaip visai neblogai, tik biski galios truksta, o kiek is meistru, dujininku girdejau tai 2,8 geriausias, nes 2,6 yra plastamsinis kolektorius ir jau dujas tik tiesioginio ipurskimo reikia det, nes po atgalinio smugio gali tekt sumoket LABAI brangiai, o 2,8 galima det paprastas (rekomenduoja net dujinikai. aisku rimtoj firmoj, o ne tokioj, kur kad tik nuplest pinigu ir ides neaisku ka), o duju sanaudos 2,3 ir 2,8 skiriasi 2L (is patirties sakau). 2,0L galima pirk jei nedesi duju, nes tada tai i kalniuka neitrauksi.
Jei leidzia galimybes pirk. Net negalvok. Aisku jei geram stovy. Siaip NEI is vieno nesu girdejes blogo atsiliepimo apie si aparata. Ekonomiskas ir labai nusisekes variantas. Tikrai. Jei nesi drageris, tikrai nenusivilsi. O del traukos, tai tikrai pakaks.
pontifikas, ka gali pasakyt apie 2.6, 2.0 ir 2.8 kuro sanaudas? Krc su kiek zmoniu sneku, visi skirtingai sneka. Vienas sako, kad 2.6 geriausias, kitas, kad 2.8 arba 2.0. Esu girdejes, kad 2.8 yra tas pats kas 2.6 tik tas, kad forsuotas motoras. Apie flastmasini kolektoriu irgi girdejau. Kad dujos jai netinka irgi taip pat:)
i 2.6 tinka dujos bet tik tiesioginio ipurskimo. paprastu neina idet i 2.6 varikli. turiu ta 2.6 ,bet daba galvoju kad 2.5 tdi butu daug geriau . pzdc traukimu kas turi tai nesiskundzia tikraj ir ryja mazaj
100 komentarų
c4TDI
kalbat vaikinai apie savo tas bendzinines turiu 2.5tdi qvatro neturiu jokiu rupesciu ir kuro reik iki9 litru nezinau man pasakiska masinyte!!!!!
vaidazz
ka reiskia ant skidelio deganti lempute su uzrasu,, BRems Liht’gal kas zinot
svecias
Dekui VTEC , gal galit daudiau parasyt kiek mieste , vidurkis uzmiesti + miestas , vasara- ziema . Dekui…
VTEC
Krc noriu pirkt „ceske“ avanta. Gal galit pasakyt, kiek rytu duju (firmoj statytu) normaliai vazinejant 2.0, 2.3, 2.6 ir 2.8? Kuri varianta patartumet imt? Atsakykit tie, kurie zinot, o ne is lempos snekat.
svecias
Sveiki, kokios sanaudos audi c4 2.5 tdi ?
VTEC
Svecias, apie 5.5 L (trasoj)
Donacius
audi istikro ir yra audi, masina istikima. o ten tas lopinys kur klyke kad audi gaidys tai jis asilo kanopa pats su opeliu vazineja ir jam tetis dave pavaziuoti su uzdrozta audi tai jam ir nuomone susidare apie likusias. kaip ir sakiau, audi yra audi, o debilai lieka debilais.
707
M – abejoju ar verta.BMW tavo kelintų ir koks variklis?Pas mane jau trečia C4, tai siek tiek apie sia masina zinau.Turėjau su 2,3 varikliu, jai tinka paprastos dujos, toks kur kazkur apie tukstanti kainuoja.Tai su varikliu jokiu problemu neturejau, pravažinėjau 1,5 metu, tai dideliu bedu neturėjau.Pamenu keičiau galinius mortizatorius, na ir keleta pakabos gumų.Tiesa pas mane buvo automatas, gal todel ir variklis buvo toks geras, bet pardaviau dėl to kad pradėjo biski automatas streikuoti, nors tiek ten tos bedos, antra pavara permetant, biski tampe masina.Bet cia menkniekis, parduodant net nesuprato.o taip tai jokiu bedų.
paskui turejau 93 metu su 2,8 varikliu ir dar qatro.Tai dejau tiesioginio ipurskimo dujas uz 3000 lt cia su nuolaida, bet jau ėjo, tai jokio skirtumo nuo benzo.Važinėdavau 220 km/h valgydavo kazkur 20-22 litrus dujų, tiesa cia jau buvo mechaninė dėžė, o jei vazineji normaliu greiciu, tai mieste valgydavo 14-15 litru duju, trasoj 12-13 ltr.Bet jau skiriasi qatro nuo paprastos kaip diena nuo nakties.Quatro tikrai labai maloniai važiuodavo jokio bildėjimo, variklis dirbo irgi kaip laikrodis.tiesa as su ja vazinėjau kazkur tik keturius mėnesius, paskui išėmiau dujas ir pardaviau.
Dabar važinėju su 92 2,5 TDI.na jau metus važinėju, bet kai susitvarkaiu pradžioj, tai dabar jokios bėdos.Kapota atidrau kai reikia keisti tepalus ar kuro filtra, daugiau tai jokiu bėdų.Nors siaip kietoka masina sitas dyzelis.
Na aisku, 2,0 variklis tai cia nevariklis tokiai masinai, be to dar jai eina 2,6 variklis, bet tada geriau jau 2,8 nei 2,6 .Girdejau kad ten sunkiau dujas idėt.
Mr.D
707, jai taip apie tackas nusimanai tai ka negali suprasti koks pas bmw525 variklis? pasakysiu tau: 2,5L. ir bmw i audi keisti tikrai verta,vien del techninio patikimumo ir expluatacijos kainu.
M
dekoju uz komentarus.
Julius
Mr.D del patikimumo nedrysciau taip drasiai teigti…nors ir man prie sirdies labiau BMW,bet tenka pripazint,kad c4 gal siek tiek pranasesnis modelis.Siek tiek minkstesne c4,detales pigesnes…bet turi viena dideli minusa – didelis vagiamumas.
Anonimas
mano tevas turi audi 100 89m.2.2 165ag mieste ima 10-12l.nera jokiu problemu
Anonimas
dar turbo quattro uzmirsau parasyt
Julius
707 dekui uz info.turbut is senu laiku istrige,kad audi pigi ekslpotacija 🙂
Julius
Anonymous pas tavo teva kiek supratau c3 audine,o cia klausineja apie c4,t.y. naujesne.
to MR.D nuo 707
dėl variklio – turėjau omeny dyzelinis ar bendzininis:).nerasau gi apie visas tačkas, kaip tu ten bandai teigti, komentuoju apie tai su kuo susidūriau ir ką turėjau…
juliui nuo 707
Detalės kurios pigesnės?Pakabos?pakabos tai taip, tikria pigesnės.Bet jei kalbant apie kėbulą – sparnus, kapotus, bamperius – kainos tokių detalių nežmoniškos (C4).
xamutas
pigi remontacija tik audi 80″ne batonas”..
dainius
pirk c4, tik ne 2.0 ltr, ir ne 2.6 ltr, isidesi dujas, negirdejau kad kas labai gailetusi kad pirko c4
Antanas
Pas mane94m. c-4 qatro automatas 2,8l universalas.Dejau dujas tiesiogini ipurskima.Persijungineja automatiskai negali net pajusti.Trasoje ryja apie13l.Aisku priklauso kaip vaziuosi.Siaip masina liux.Minksta patogi erdvi.Turi tik viena minusa kad mazas bakas duju 43l apie 350km.Jeigu deti dideli baka tada susigadina salonas.Tada geriau sedanas.O dabar tu koloneliu pilna.
DEF
Kokios kuro sanaudos audi c4 2.8 qattro ?
Darius
Turiu 93m. c4 avantas 2,6 su tiesioginio ipurskimo dujomis. Mieste ima 11 l, užmiestyje 10l. duju. jau važineju 2 metus ir vargo nematau. nesibaidykit sito variklio nes jis žymiai ekonomiškesnis nei 2,8.Dujomis autobane važiavau 240 km/h.Pasaka.
Arvydas
Stebuklu nebuna-dideli varikliai daugiau ir eda.Sportui si masina neskirta.Pries perkant tokia reikia gerai pagalvot-kaip su kuo kada kiek ir kur su ja vazinesi.Kita karta tiesiog tokia tampa nebereikalinga…Pats automobilis-liuks.Gal kiek isores dizainas primityvus,bet Audi yra Audi-rimtas auto.Svarbiausia nepuva,didele,patogi,patikima,nebrangi eksplotacija.Va tik vagia jas…
Ricardas
norejau suzinot ar audi c4 2,8 ar trukstant pagrindiniui dirzui lanksto voztuvus.
Anonimas
kliedesiai, matosi kad savo rankom nesugebat net amortiko pasikeist. visas variklis 2,3 kainuoja srote 200litu jei ne plyta
Anonimas
+ kad cinkuota,- kad vagia
Darius
Taip trukus pagrindiniam dirzui voztuvus lanksto, bet dazniausiai tik vienos galvos. Kad to neatsitiktu keiciant dirza reikia nepagaileti pinigu ir butinai pakeisti visus itempiamuosius guolius.Ten ju net tris.Tada viskas bus ok.
Aleksandras
Sveiki, norejau pasidalinti ispudziais del c4, turiu ja beveik metus, labai gera masina, i BMW manau vertetu keisti, aisku jeigu patinka labiau klasikinis vazinejimas, nes lakstymui ji tikrai neskirta, nebent vaziuokle visa perrinktum. Asmeniskai teko siek tiek kazkurtai paskubeti, tai prie trecio sfesoforo sustojus dumai is po ratu pasipyle. Masina sunki, o stoja sunkei. Tai kad lakstyti su ja tikrai neverta. Seip tai del ekspluatacijos, tai tikrai nera pigi masina. Cia ne audi 80. Skirtumas didelis. Ypac 2.3 varikliui. Sianden vairo koloneles remonta dariau, restauravau, mokejau 600lt. Dar reikia oro padavimo plokste keisti kad apsukos nesokinetu, naujos kaina 2000lt, senos 300lt. Keiciau laisvos eigos voztuva 70lt senas, naujas 400-600lt. Dirzelio tempejas labai brangus jeigu tektu nauja pirkti 200lt.
Tai va tokios kainytes. Bet masina super. Vaziuoja labai smagei. Manau, kad BMW i Ceske keisk, tiktai pinigeliu daugiau pasitaupyk. 🙂
C4 2400
Kaip kažin C4 2400 paprastas dyzelis. Ar užtenka jėgos, kokios kuro sąnaudos – gal kas susidūrę?
m.m.m.
turiu C-4 93m. TDI, jau vazineju puse metu, seip masina zasybenna, Del kuro sunaudojio, vasara liliau specialiai pilna baka pora kartu, ir vazinejau visur, seipmas isskaiciavau, kad mano masina rija 5.7l- 100km. seip skaitau, kad tai yra labai geras rodiklis, dabar ziema, prispaude salciai, tai ir automatiskai kuro sanaudos padidejo, man tai padaugejo 1l.(6.7l.) tai va tokie rodikliai, bet DK jau piluosiu gera, ziemini… trukumu jokiu nebuvo, tik keiciu tepalis kas 10000km. ir filtra, pilu ELFA tepalus, kart nuo karto patikrino, nebuvo taip, kad reikejo dapilti…:) esu labai patenkintas… bet aisku reikia priziureti, ir nedraskiti varikli, nos apkrovu didesniu jis nemegsta, vazineju tvarkingai, nu kartai ir prispaudziu daugiau, kai skubu, is vietos eina kaip 2.0l. benzas… turejau tokia sena audine, tai .2.5l.mano TDI-ske varo… vat, tik priekinius amortikus keiciai, ir sepecius generatoriaus, visi trukumai, kurie buvo… keis ir bus viskas ciki… idesi gera aparatura… ir lakstinesi…:)
Rokas
Vazineju su audi c4 ir vargo nematau, 2.3l benzinas/dujos, galios sociai.Siaip izoliacija labai gera uzmiestyje prie 150km/h negirdi jokio triuksmo variklio skyriuje, zinoma jei viskas tvarkinga.Uzmiestyje tai ne masina,o lektuvas,mieste siek tiek didoka, bet jei vairuot moki tai jokiu problemu.Taip kad audi yra audi.
ka cia kliedit
blet siaip as dziaugiuosi kad jus buozgalviai tokias masinas perkat tai geru masinu kainos normalios. mano draugas nusipirkes 2.8 quattro tai ka galiu pasakyti tyliai vaziuoja ir vietos yra bet ar cia privalumai. masina kaip reikalas urodas benzo be proto variklis ledinis bet kas is to netraukia kai reikalas. tikra klipata tas quattro siaubingai lievas daug svorio prieki ir daugiau galios perduodama i priekinius ratus tai uzsuka ir buksuoja priekis skersas. Nu niekam tikus. rasykit girkit kiek norit bet sudu sudas, draugas taip pat stipriai nusivyle sake daugiau audi ne.
Rokas
Ka cia kliedi asile ar tu zinai kas yra audi debile tu ar vaziavai su v8 gaidy ble netraukia pats tu netrauki
>>>
Tu grynas debilas nezinai kas yra audi-nepisk proto pats turiu-problemu ner pederaste paskutinis forsuota 240kw ant drago asikciau laivaj idomu pat su kokiu grabu vaziniejes
nu to ir pideras
ka tu cia svaigsti, matosi. drageris atsirado 204kw. eik nesvaik mazvaiki matosi kur gaidys. Zinau kas yra audi srotas. ir mane svisiskai nepisa ka tu cia rasai tu juk gaidys.
lopas
jai dar ka parasysi reiskia jau tu beviltiskas debilas
tu debilas
tau juk strbas bus pedike tu paskutinis ir ismok skaityt debile tu lope 240kw parasyta o ne 204kw tu pideraste pats masinos neturi ir pisi prota
Anonimas
tu dx pideraste alkase nezinai kas yra audi tai ir nepisk proto.pats su zapu varo kur 22kw ir dragina ir vis tos debilu kalbos-oj draugai mate,draugai zino,draugai kieti gal ir kieti bet pats esi lopu lopas ir ko cia apie draugus sneki jauciu pats bomzyne gyvena ir nei tokiu masinu neiperka. varai su zapu ir varyk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tu pideras
molis, kaimu kaimas ir dar ubagas tu. Aiskus, neturiu cia ka rasinetis su tokiu nuopisa. gali jau nerasyt nes nebeidomu man lopo nuomone.
Anonimas
ja teisingai nezinai apie audi tai nepisuok
Darius
nusipirkau audi su 2,6 varikliu. kiek beziurejau-kolektorius ne plastnasinis. variklis tiksliai 2,6. idetos paprastos dujos. Gal kas yra susidures su 2,6 varikliais? ar jie problematiski? kaip „sutaria” su dujom?
Vytas
Turiu audi 100 quatro 2,2l. Bet variklis baigia uzsilenkti. Planuoju keisti tokios pat kubaturos turbo benzina, bet dauguma sneka, kad varikliai su turbinom blogai dirba su dujom. Ar tai teisybe ar ne. Patarkit man busiu dekingas.
Marcius
Turejau audi 2.2turbo quatro buvau isidejas dujas sanaudos labai geros trasoi 11l 100km. bet jei saudavo tai iskart interkuleris islekdavo o jis nepigus.dabar vazineju su 2.8 quatro duju yranga paprasta suvartoja trasoje 15l mieste 20l aisku priklauso kaip vaziuoji. dar ka buvau girdejes ir pats isbandziau tai oro filtra isemiau ir uzdejau sportini kriause tai ant duju variklis geriau pradejo dirbti ir trasoj sutaupau po viena litra.Siaip masina gera.O del ankstesniu nuomoniu tai galiu pasakyti pirma Quatrinei didesnis perdavimas i gala. Ir antra Jei tau ta masina nevaziavo tai paziurek gal po pedalu plyta pakist.Bet manau kad bus pradegus tarpine tarp vairo ir sedynes. Su Qutro is dalies reikia moketi vaziuoti!!!! AS uz audi Quattro geras dalykas
Arturas
sveiki, pas teva ceske, 2.3, tai mieste daba ziama ima iki 13 spaudziant, o vaziavom trasoj, tai su pilnu baku 80l laisvai 1000km. siaip geras masiniukas, ir traukia neblogai. gal kiek sunkoka, bet vziuot komfortas. Ir dar vienas dalykas, cia nepaminejot. laisvu begiu neisivaizduoku kiek gali lygiu keliu nuvaziuot, lygiu keliu tai spydikas taip letai leidzias, pasaka, o jei koks kalniukas, tai tik ir laikai stabdi jei uz ko nors vaziuoji.
tai tiek. masina liux
zjbs
siaip turiu c4 2,6 ir jokiu problemu neturiu kol kas ,nieko blogo apie jas pasakyti negaliu . prie variklio nagu kist nereik ,aisku tik filtrus pasikeiciau ir daugiau nieko -ledas. prie sedynes meta tai gerai , autostradoj bandem tai 260km paemem . duju aisku nera ,ryja kai paspaudi kibirais,o siaip jej nespaudi ,vazineji kaip senis tai 10 ltr/100km. =] tik galvoju dar sportini oro filtra imest ,tik nzn ar daug naudos bus is to ,ar apsimoka . teoriskai apsimoka ,bet praktiskai ….
pontifikas
sveiki, brolis turejo c4 2,3L su dujom tai siaip visai neblogai, tik biski galios truksta, o kiek is meistru, dujininku girdejau tai 2,8 geriausias, nes 2,6 yra plastamsinis kolektorius ir jau dujas tik tiesioginio ipurskimo reikia det, nes po atgalinio smugio gali tekt sumoket LABAI brangiai, o 2,8 galima det paprastas (rekomenduoja net dujinikai. aisku rimtoj firmoj, o ne tokioj, kur kad tik nuplest pinigu ir ides neaisku ka), o duju sanaudos 2,3 ir 2,8 skiriasi 2L (is patirties sakau). 2,0L galima pirk jei nedesi duju, nes tada tai i kalniuka neitrauksi.
suka
ka pasakytumet apie 2.5tdi ar verta pirkti jei dideles traukos nenori?
VTEC
Jei leidzia galimybes pirk. Net negalvok. Aisku jei geram stovy. Siaip NEI is vieno nesu girdejes blogo atsiliepimo apie si aparata. Ekonomiskas ir labai nusisekes variantas. Tikrai. Jei nesi drageris, tikrai nenusivilsi. O del traukos, tai tikrai pakaks.
VTEC
pontifikas, ka gali pasakyt apie 2.6, 2.0 ir 2.8 kuro sanaudas? Krc su kiek zmoniu sneku, visi skirtingai sneka. Vienas sako, kad 2.6 geriausias, kitas, kad 2.8 arba 2.0. Esu girdejes, kad 2.8 yra tas pats kas 2.6 tik tas, kad forsuotas motoras. Apie flastmasini kolektoriu irgi girdejau. Kad dujos jai netinka irgi taip pat:)
zjbs
i 2.6 tinka dujos bet tik tiesioginio ipurskimo. paprastu neina idet i 2.6 varikli. turiu ta 2.6 ,bet daba galvoju kad 2.5 tdi butu daug geriau . pzdc traukimu kas turi tai nesiskundzia tikraj ir ryja mazaj