Kaires rankos 2 pirstai nutirpe nuo kovo men.Gulejau Kauno apskrities ligoninej-dare iv.tyrimus,girde vaistais,dare fizioterapines proceduras,taciau kaip buvo nutirpe 2 pirstai(mazasis ir bevardis)taip ir liko.Sulaukiau emng tyrimo tik liepos 16d.kuri atliko KMUK-e ir istyre,pasake,kad be operacijos neapseisiu,kadangi uzspaustas alkunes nervas.Labai bijau,bet teks daryt,nes kt.iseities nera,nes nakti l.skauda,diena-prie kompiuterio neimanoma ilgiau padirbt,masina 3 pirstais vairuot irgi ne [...]
|
Moterys, kurioms nėštumą lydi itin didelis kraujospūdis, paprastai organizme turi sukaupusios mažiau vitamino D nei sveikos nėščiosios, ir galbūt šio vitamino trūkumas turi įtakos tokiam sveikatos pablogėjimui. Tokias Pietų Karolinos mokslininkų išvadas paskelbė žurnalas „American Journal of Obstetrics & Gynecology“, praneša „Reuters Health“. Didelis nėščiųjų kraujospūdis arba preeklampsija yra sudėtingas ir nepakankamai ištirtas reiškinys. Nors [...] Kavą mėgstantys vyrai ją gali gurkšnoti visiškai ramia širdimi – mokslininkai teigia, kad dėl kavos vartojimo nepadidėja tikimybė susirgti prostatos vėžiu. Išnagrinėję keliolikos tyrimų apie kavos vartojimą ir prostatos vėžio riziką duomenis, mokslininkai nerado rimtų įrodymų, kurie susietų kavos vartojimą su didesne ar mažesne tikimybe susirgti šia liga. Tyrimo ataskaitą paskelbė medicinos žurnalas „BJU International“, [...] Diabetu sergantiems žmonėms, kurie vartoja populiarų vaistą metforminą, gali atsirasti rizika, jog išvystys vitamino B12 nepakankamumas, kuris ilgainiui gali tik didėti. Tyrimą atlikę olandų mokslininkai teigia, jog būtina rimtai svarstyti galimybę nuolat tikrinti, kiek vitamino B12 yra sukaupę ilgai metforminą vartojantys ligoniai, kad būtų išvengta vitamino nepakankamumo ir dėl to kylančio šalutinio poveikio. Tyrimo ataskaitą [...] NASA nustatė, kad omega-3 padeda sumažinti kaulų nykimą JAV Nacionalinės aeronautikos ir kosmoso administracijos (NASA) inicijuoti tyrimai parodė, kad omega-3 polinesočiosios riebiosios rūgštys gali sušvelninti kaulų nykimą, kuris atsiranda per kosminį skrydį arba sergant osteoporoze. Jau kelis dešimtmečius mokslininkai ieško būdų, kaip sustabdyti astronautų kaulų tankio mažėjimą. Šios problemos sprendimas turėtų didelės reikšmės astronautams ir [...] Prastai besimaitinančioms nėščiosioms vartojant vitamino A papildus, jų kūdikių plaučiai buvo labiau išsivystę, ir tai galima buvo pastebėti ir po devynių metų, rodo JAV mokslininkų atliktas tyrimas. Vitamino A vartojusių moterų vaikų plaučių tūris buvo vidutiniškai 3 procentais didesnis palyginti su kontroline grupe. Atsitiktinių imčių placebu kontroliuojamas tyrimas buvo atliktas Nepale, jame dalyvavo 1371 vaikas, [...] Maisto papildai su chromo pikolinatu gali pagerinti senyvų žmonių atmintį, rodo JAV atliktas tyrimas. Atsitiktinių imčių placebu kontroliuojamo tyrimo ataskaitą Cincinačio universiteto medicinos kolegijos mokslininkai paskelbė žurnale „Nutritional Neuroscience“, praneša nutraingredients-usa.com. Tyrimo išvadose teigiama, kad kasdien vartojant maisto papildus su chromo pikolinatu, pagerėjo mokymasis, gebėjimas atkurti atmintyje ir vykdyti atpažinimo užduotis. 26 senyvo amžiaus žmonės [...] Tarptautinis osteoporozės fondas paskelbė naujas rekomendacijas, kiek vitamino D turėtų vartoti pagyvenę vyrai ir moterys, kartu pabrėždamas, jog vitamino D nepakankamumas pasaulyje tebelieka visuotinai paplitęs. Vitaminas D svarbus kaulų ir raumenų vystymuisi, funkcionavimui ir išsilaikymui. Ši aktyvioji maistinė medžiaga yra itin svarbus komponentas išsaugant kaulų tvirtumą ir apsisaugant nuo osteoporozinių lūžių. Naująsias fondo rekomendacijas paskelbė [...] Kanados mokslininkai nėščiosioms rekomenduoja po 100 mikrogramų vitamino D kasdienAutorius viktorija : SveikataVitamino D vartojimas nėštumo laikotarpiu yra ne tik saugus motinai ir vaisiui, bet ir gali sumažinti pirmalaikio gimdymo bei infekcijų tikimybę, teigia Kanados mokslininkai. Savo atsitiktinių imčių kontroliuojamą tyrimą jie pristatė kasmetinėje Pediatrijos mokslinių draugijų konferencijoje Vankuveryje. Prieš pusę amžiaus buvo manoma, kad vitaminas D gali lemti įgimtines ydas, tačiau dabar žinoma, kad šis vitaminas [...] |

