Technologijų naujienos

Vieno puslapio tinklalapių SEO

SEO specialistai tikrai keikiasi, kai į juos kreipiasi klientas su vieno puslapio tinklalapiu (one-page website). O keiktis yra tikrai dėl ko. Vieno puslapio tinklalapis yra kur kas didesnis iššūkis, nei nuimti Google baudą, todėl ne visi SEO specialistai to iš viso imasi. Kodėl? Todėl, kad standartiniai SEO metodai neveikia ir reikia į viską pasižiūrėti gana gudriai. Ne tik pasižiūrėti, bet ir įrodyti klientui, kad pavyks tą jo vieną puslapį iškelti. SEO specialistas Mantas iš Taurusmedia.lt sakė, kad su vieno puslapio svetainėmis stengiasi neprasidėti iš viso, tačiau davė keletą vertingų įžvalgų.

Pagrindinė problema – vidinės nuorodos

Dabar Google labai daug skiria vidinių nuorodų propagandai. Taip, visi puslapiai turi būti su nuorodomis į kitus puslapius. Bet ką daryti, kai nėra į ką duoti nuorodų, nes viduje yra tik vienas puslapis /index.html?

Pasirodo, išeitis yra. Reikia puslapį suskirstyti į sekcijas ir nuorodas dėti į jas. Bet ar tai tikrai padeda Google? Deja, nelabai. Padeda tik vartotojui. Tiesa UX Google irgi svarbu, todėl gerai padarytas puslapis gali gauti papildomą pliusą.

Šia bene vienintelė problema. Visa kita jau nebe problemos, o iššūkiai. Jei bus padaryta viskas gerai, nauda bus.

1 raktažodis

Vieno puslapio svetainė turi būti optimizuota 1 pagrindiniam raktiniam žodžiui, vienam išplėstiniam ir keliems ilgiems raktažodžiams. Sakykime, norite parduoti iPhone X telefoną ir tam tikslui nusprendžiate susikurti vieno puslapio svetainę. Ją reiktų optimizuoti šiems raktažodžiams:

  • iPhone – bazinis raktažodis.
  • iPhone X – išplėstinis raktažodis
  • iPhone X kaina, iPhone X pigiau, naudotas iPhone X Vilniuje, iPhone X internetu – ilgieji raktažodžiai.

Daugiau raktažodžių nereikia. Pageidautina, kad domenas irgi būtų raktažodinis, pavyzdžiui http://iphonexinternetu.lt ar panašus. Aišku, jei tik Apple nepareikš kokių pretenzijų.

Mažai raktinių žodžių nėra jokia problema. Tik reiktų prieš tai pasidaryti gerą analizę ir išsiaiškinti, koks raktažodis parduoda geriausiai. Tikras iššūkis yra parinkti 3 raktinius, kurie padarys puslapį sėkmingu. Paprasčiau eksperimentuoti su 10-20 raktinių, o čia viskas labai koncentruotai ir paprastai.

Daaaaaug gero turinio

Ne, su 300 žodžių tekstuku čia neišsisuksite. Reikės bent 1000 žodžių, o dar geriau 2000. Tai vienas puslapis, todėl vartotojas iš jo turi sužinoti viską apie parduodamą prekę ar paslaugą.

Maža to, kad turinį pasiruošite, jį turėsite atnaujinti bent kartą per mėnesį. Ir ne pakeisdami po 1 žodį, o prirašydami po keletą sakinių.

Pageidautina turėti ne tik tekstinio, bet ir vaizdinio turinio – iliustracijų, grafikų, infografikų ir, žinoma, bent vieną Youtube video klipą.

Geras turinys – didelis iššūkis, bet tikrai ne problema. Jei patys turinio nekuriate, reiškia ir didelės išlaidos.

Protinga turinio strategija ir atgalinės nuorodos

Paprasta turinio strategija – įmonės tinklaraštis ir keli SEO straipsniai. Protinga turinio strategija – video kanalas + nuolatiniai kokybiški straipsniai populiariuose tinklaraščiuose ir žiniasklaidoje. Papildomai – nuolatinis darbas su socialiniais tinklais.

Tai daug investicijų ir gero plano reikalaujanti dalis. Tik daug kokybiškų atgalinių nuorodų gali padėti puslapiui iškilti.

Lietuvoje tai ne problema, nes kokybiškų kanalų nėra daug, o gerą turinį paruošus, galima patekti į juos visus. Aišku, tai kur kas didesnės investicijos, nei 5 SEO straipsniai per mėnesį.

Puiki vidinė optimizacija

Paprastai pakanka įsidiegti vieną SEO įskiepį WordPress svetainėje ir vidinis SEO dažniausiai būna sutvarkytas 80 proc. Deja, šį kartą reikės pasistengti kur kas labiau. Reikia atlikti kelis veiksmus:

  • Sutvarkyti kodą (CSS ir javascriptus), kad jis krautųsi greitai. Tai gali kirstis su įmantriais efektais, kurie paprastai užima nemažai vietos.
  • Optimizuoti iliustracijas.
  • Paruošti gerą MetaTitle ir Meta Description.
  • Naudotis Schema.org aprašymus.
  • Optimizuoti tekstą ir pagrindinius raktažodžius naudojant H1 arba H2 atributus. Persistengti nereiktų, nes vien tik su H1 tekstais toli nenukeliausi.
  • Sutvarkyti mobiliąją versiją arba naudoti AMP (Amplified mobile pages).
  • Naudotis Google įrankiais ir analizuoti lankytojų veiksmus.

Problema čia gali kilti tik dėl vieno – tam tikrų „sunkių“ kodų praradimų. Juk įspūdinga animacija ir efektai ir yra ta priežastis, dėl kurios dažniausiai pasirenkamas vieno puslapio dizainas. Visa kita – ne sudėtingiau, nei su tradiciniais puslapiais.

Kaip matote, tas vieno puslapio tinklalapio optimizavimas nėra jau toks baisus.

 

Prekės pigiau:
 
Service Perm Post Treatment Stabilizatorius cheminiam sušukavimui,1000 ml
 
Crocs™ Kids' Fun Lab Super Mario Lights Clog Flame 27
 
Intense Shower Gel Parfumuotas dušo gelis, 200ml
 
Crocs™ Baya Lined Clog Navy/Navy 39,5
 
Crocs™ Classic Bright Cobalt 36,5

Parašykite komentarą