Laisvalaikis

Valentino diena – pats darbymetis „Wolt“: tūkstančiai gėlių ir dar dešimtgubai tiek maisto užsakymų

Pernai per Valentino dieną maisto pristatymo platforma „Wolt“ padėjo surengti daugybę romantiškų akimirkų ir nustebinti savo mylimus žmones – visose trijose Baltijos šalyse kurjeriai pristatė tūkstančius gėlių ir dešimtis tūkstančių maisto patiekalų bei desertų. Prognozuojama, kad šiemet noras nustebinti savo antrąsias puses nesumažės, tik vietoje gėlių dažniau bus pristatomos ir kitokios dovanos.

Išbandymas restoranams

„Wolt“ vadovė Liisa Ristal pastebi, kad Valentino diena, kartu su kovo 8-ąją minima Moters diena – viena aktyviausių progų metuose pagal užsakymų skaičių.

„Kiekvienais metais stebime staigų užsakymų augimą. Tam įtakos turi ir tai, kad didelė dalis romantikų paskutinę akimirką susipranta, jog nesuspėjo rezervuoti staliuko restorane“, – šypteli L. Ristal.

Bendrovės duomenys rodo, kad Valentino dieną vyrauja ne tik egzotiškesni, bet ir jau pamėgti bei išbandyti patiekalai. Pagal šiuos pasirinkimus esame panašūs į Estijos gyventojus.

„Valentino dieną su itin išaugusiu užsakymų srautu susiduria kavinės ir kepyklėlės, kas nestebina, – juk pyragaičiai ir įvairūs kepiniai yra neatsiejama šios šventės dalis. Kalbant apie kitus maisto patiekalus, Lietuvoje ir Estijoje dominuoja sušių, mėsainių ir picų užsakymai, o Latvijoje – nacionalinės virtuvės patiekalai, kas išties džiugina. Tačiau kalbant apie desertus, visų Baltijos šalių gyventojų pasirinkimai labai panašūs, mat itin pamėgtos spurgos“, – priduria „Wolt“ vadovė.

Viskas vienoje vietoje

Daugiau galimybių nustebinti mylimus asmenis suteikia ne tik vis didėjantis restoranų pasirinkimas, bet ir per pastaruosius dvejus metus „Wolt“ išplėstas paslaugų asortimentas – taip pat pristatomos ir mažmeninės prekybos bei bakalėjos prekės.

„Analizuodami vartotojų elgseną, pastebime, kad klientai užsako ne tik maistą ir gėles, bet šalia šių produktų užsakymo krepšelyje atsiduria ir kosmetika, papuošalai, smulkesni elektronikos prietaisai. Šiemet, greičiausiai ši tendencija išsilaikys ir jos pagreitis nesulėtės“, – prognozuoja L. Ristal.

Jos teigimu, įmonė ir toliau dės visas jėgas, kad per jos mobiliąją programėlę būtų galima užsisakyti kone visko, ko tik galėtų geisti širdis. Skaičiuojama, kad Baltijos šalyse per „Wolt“ programėlę galima pasiekti daugiau nei 900 prekybininkų.

„Labai aiškiai matome vartotojų norą sutaupyti savo brangų laiką. Todėl ir toliau ketiname dirbti, kad per „Wolt“ programėlę būtų pasiekiami mūsų klientų pamėgti restoranai, parduotuvės ir paslaugų vietos. Kitaip sakant, siekiame, kad klientų kišenėse atsidurtų visas virtualus prekybos centras. Šie planai mus motyvuoja, tad tikimės, kad jau ateityje galėsime savo klientams pranešti dar daugiau gerų naujienų“, – priduria „Wolt Baltics“ vadovė.

Pranešimą paskelbė: Karolis Adamonis, UAB „INK agency“

NaudotosKnygos.lt

Parašykite komentarą