Laisvalaikis

Spalvingoje „Zalando“ pavasario kampanijoje – žinomų šalies moterų stiliaus atradimai

  • Naujoje sezoninėje kampanijoje „Zalando“ kviečia lietuvius leistis į pavasariškų stiliaus atradimų kelionę.
  • Kampanijos veidais tapo žinomos Lietuvos moterys – Karolina Meschino, Monika Pundziūtė-Monique, Ieva Mackevičienė, Gabrielė Gzimailaitė ir Maria Randers.

Europoje pirmaujanti internetinė mados ir stiliaus prekybos platforma „Zalando“ įsibėgėjus pavasariui pristato spalvingą pavasario-vasaros sezono kampaniją. Joje patyrinėti skirtingas savo stiliaus puses, pasisemti įkvėpimo ir atrasti naujus aprangos derinius pakviestos penkios žinomos Lietuvos moterys.

„Atraskite madą Zalando“ kampanijoje, kurioje atsispindi platformos siūlomų stilių ir prekės ženklų įvairovė, dalyvauja nuomonės formuotoja ir verslininkė Karolina Meschino, dainininkė Monika Pundziūtė-Monique, skaitmeninio turinio kūrėja, edukacinių ir pramoginių tinklalaidžių autorė Ieva Mackevičienė, mados turinio kūrėja Gabrielė Gzimailaitė ir modelis Maria Randers.

„Zalando“ prekės ženklas man asocijuojasi su laisve – laisve būti kuo nori ir rinktis tokius drabužius, kokių tik geidžia širdis. Pati esu didelė „Zalando“ fanė, tad ir ši partnerystė labai organiška ir smagi. Tą patį galiu pasakyti ir apie fotosesiją – visi įvaizdžiai puikiai atspindi mano stilių, o su kitomis kampanijoje dalyvaujančiomis merginomis patyrėme daugybę linksmų akimirkų, kurias dar ilgai prisiminsiu“, – pasakoja K. Meschino.

Prie naujausios „Zalando“ kampanijos prisidėjo ir būrys entuziastingų mados profesionalų bei kūrėjų – tarp jų fotografė Aura Skulskytė, stilistė Kastė Svilaitė, žinomi Lietuvos visažistai ir plaukų stilistai.

Pavasariškoje fotosesijoje pristatomos skirtingos „Zalando“ asortimento kategorijos, įskaitant gatvės madą, modernią ir laisvalaikio aprangą, žymių dizainerių kurtus drabužius. Kiekvienoje jų – platus prekės ženklų ir dizaino pasirinkimas, suteikiantis praktiškai neribotas galimybes kurti savo individualų stilių. „Nike“, „Levi‘s“, „Guess“, „New Balance“, „Polo Ralph Lauren“, „Calvin Klein“, „Karl Lagerfeld“ bei dar daugiau nei 1900 skirtingų populiariausių prekių ženklų – visi patogiai pasiekiami vienoje platformoje.

„Atrask madą Zalando“ yra pirmoji Lietuvoje pristatyta pavasario kampanija nuo platformos starto šalyje praėjusių metų vasarą. Pernai platforma veiklą pradėjo vykdyti ir Slovakijoje, Slovėnijoje, Kroatijoje, Latvijoje bei Estijoje. „Zalando“ šiandien turi daugiau nei 48 mln. aktyvių vartotojų 23 šalyse ir toliau vykdo savo misiją pristatyti madą kiekvienam stiliui ir kiekvienai dienai. „Zalando“ programėlė, kurią galima parsisiųsti „App Store“ ir „Google Play“ parduotuvėse, leidžia lengvai pasiekti platų mados asortimentą ir naudotis nemokamu prekių pristatymu bei 100 dienų grąžinimo galimybe.

Daugiau informacijos: www.zalando.lt.

Apie „Zalando“:

„Zalando“ yra viena iš pirmaujančių mados ir stiliaus prekybos platformų Europoje. 2008 m. Berlyne įkurta įmonė veikia 23 šalyse ir turi daugiau nei 48 milijonus aktyvių klientų, kuriems siūlo drabužius, avalynę, aksesuarus ir grožio prekes. Asortimente galima rasti tiek gerai visame pasaulyje žinomų vardų, tiek vietos gamintojų prekės ženklų. „Zalando“ platforma yra mados įkvėpimo, naujovių ir bendravimo vieta. Būdami madingiausia Europos technologijų įmone, ieškome skaitmeninių sprendimų kiekvienam mados kelionės etapui ir sunkiai dirbame dėl visų: savo klientų, partnerių ir kitų svarbių žaidėjų „Zalando“ istorijoje. Mūsų vizija yra tapti pirmu mados vartotojų pasirinkimu ir traukos tašku, kurio bendras poveikis aplinkai – žmonėms ir planetai – būtų teigiamas.

COVID-19:

Visa vaizdo medžiaga buvo parengta laikantis šalyje galiojančių COVID-19 reikalavimų ir rekomendacijų. Buvo imtasi visų priemonių, siekiant užtikrinti, kad fotosesijos dalyviai laikytųsi nurodytų saugumo reikalavimų.

Instagram: https://www.instagram.com/zalando/.

Facebook: https://www.facebook.com/zalando.lietuva.

Pranešimą paskelbė: Karina Bernadickaitė, UAB „INK agency“

NaudotosKnygos.lt

Parašykite komentarą