Technologijų naujienos

Reklama internete sparčiausias būdas pasiekti klientą

Anot Lietuvos statistikos departamento 2011 metų duomenų, 64% Lietuvos gyventojų naudojasi internetu, iš jų 75% naršo kasdien. Internete skaitome naujienų portalus, žiūrime tiesiogines TV laidų transliacijas ar įrašus, klausome radijo ar savo mėgstamos muzikos. Pavyzdžiui aš, kaip ir daugelis jaunų žmonių nesiprenumeruoju dienraščių, nežiūriu ir net neturiu namuose televizoriaus, radijo klausau tik dėl to, kad kart nuo karto pavyksta prisiskambinti į eterį ir ką nors laimėti. Kam reikia dienraščių, TV, radijo kai viskas pasiekiama internetu?

Visoms gyvenimo sritims persikėlus į internetą, reikia protingai išnaudoti reklamos internete galimybes. Juk jei potencialūs klientai „persikelia“ į internetą, reikia keltis paskui juos, nes dabar reklama internete yra geriausias ir sparčiausias būdas pasiekti klientą.

Internetas, kaip ir televizija, radijas ar spauda yra komunikacijos kanalas, kuriame galima transliuoti paslaugos ar prekės reklamą potencialiems klientams. Tačiau iš kitų reklamos formų ši reklama internete išsiskiria savo kaina, kuri yra mažesnė nei nei tradicinės reklamos, reklama internete gali pasiekti tikslesnio pobūdžio pirkėją bei tokios reklamos efektyvumas yra didesnis.

Kalbant apie reklamos internete efektyvumą, derėtų paminėti kelis svarbius reklamos internete privalumus:

Didelė auditorija. Kaip minėta, 75% interneto naudotojų naršo kasdien. Internetas – sparčiausiai besiplečianti informacijos skleidimo priemonė, tad visus klientus kuriuos anksčiau pasiekti buvo sunku, dabar daug lengviau.

Galimybė pasirinkti tikslinę auditoriją. Reklamą internete galima labai tiksliai nukreipti į potencialų klientą ar vartotojų grupę. Reklama pasieks tik tuos klientus, kuriuos pasirinksite pagal demografines grupes. Taip reklama tampa efektyvesnė.

Ryšys su klientu. Dėka socialinių portalų, atsiliepimų tinklalapyje, galima sulaukti klientų komentarų, atsiliepimų, kurti gerbėjų klubus. Taip palaikomas ryšys tampa stipresnį, klientai susitapatina su prekės ženklu ir tampa lojalesni.

Dinamiška reklama. Reklama gali būti įvairi – reklaminiai skydeliai, video, audio, tekstas. Reklama gali būti atnaujinama, papildoma arba keičiamas bet kurią akimirką reklamos rodymo metu, prisitaikant prie susidariusios situacijos. Lankytojas gauna naujausią informaciją.

Reklama internete puikiai susitvarko su kiekvienos reklaminės kampanijos tikslais:

  • Suformuoti įmonės arba prekės įvaizdį kliento pasąmonėje;
  • Pateikti norimą informaciją kuo platesniam ratui potencialių klientų;
  • Pasitelkus grafiką, garsą, animacijas, vaizdus ar kt. geriausiai pristatyti paslaugas ar prekes;
  • Operatyviai ir adekvačiai reaguoti į konkurencinę aplinką rinkoje (prekių asortimento atnaujinimas, kainų kitimas, papildomos informacijos keitimas);
  • Prekių ar paslaugų pardavimas internete.

Reklama internete šiuo metu yra galinga jėga, kurią yra privaloma išnaudoti siekiant gerų įmonės veiklos rezultatų. Ar jūsų įmonės reklama jau patalpinta interneto platybėse?

NaudotosKnygos.lt

Parašykite komentarą