Praeitą savaitę Inovacijų agentūros projekto „TechHub“ startuolių pre-akceleratoriaus dalyviai investuotojams pristatė savo kuriamus produktus ir paslaugas. Devintojo ir paskutinio ciklo laimėtoju tapo startuolis „Nord Signum“, garsinę reklamą (pvz. radijuje) padarysiantis prieinamesnę mažiems ir vidutiniams verslams.
Baigę trijų mėnesių trukmės intensyvią mentorystės programą „TechHub“ pre-akceleratoriuje, dešimt perspektyviausių startuolių iš devintojo ciklo prisistatė investuotojams „TechHub Demo Day #9“ renginyje. Šis ciklas taip pat buvo paskutinis „TechHub“ pre-akceleratoriaus istorijoje.
„Šiame cikle buvo galime pastebėti labai įvairų startuolių sričių spektrą – dauguma jų vystė idėjas ekologijos, tvarumo, sveikatos, turizmo, rinkodaros, mados, finansų technologijų sektoriuose. Džiaugiamės startuolių pasiekimais ir, nors „TechHub“ projektas pasibaigė, labai laukiame pamatyti, kur komandas nuves kelionė startuolių pasaulyje“, – sako Milda Vilčinskaitė, pre-akceleratoriaus „TechHub“ vadovė.
Pirmąją vietą iškovojo startuolis „Nord Signum“, antrąją vietą laimėjo „CLODDIE“, o trečiosios vietos nugalėtojais tapo „Bondiful“.
Startuolius vertino kompetentinga investuotojų komisija: LitBAN valdybos nariai Venantas Miškinis ir Martynas Kandzeras, „Coinvest Capital“ investicijų analitikė Emilija Kuleša, „Fiedler Capital“ investotojas Jahid Sakhi.
Laimėjo perspektyviausios komandos
Pirmosios vietos laimėtojai – startuolis „Nord Signum“ – sprendžia pagrindines garsinės reklamos sklaidos problemas, su kuriomis susiduria mažos, vidutinės įmonės, turinčios ribotas pajamas reklamai. Startuolis siekia transformuoti radijo reklamos sklaidą, pateikdamas „viskas viename“ sprendimą, skirtą garsinėms reklamos kampanijoms kurti, jas sekti bei už jas atsiskaityti. „Nord Signum“ užtikrins, jog kiekvienas verslas turėtų paprastą, suprantamą ir prieinamą būdą pirkti vieną efektyviausių reklamų – radijo eterio reklamą – itin paprastai.
Startuolio „Nord Signum“ vadovas Daumantas Kikutis teigia, kad iš „TechHub“ išsineša atsparumą iššūkiams, netikrumo jausmui ar nesėkmėms. „Svarbiausias gebėjimas suklupus – ryžtas atsistoti, prisitaikyti prie besikeičiančių aplinkybių ir spręsti iškilusius sunkumus jų akivaizdoje. Daugumai technologinių startuolių savaime suprantama, kad sėkmei pasiekti reikalinga stipri vystytojų komanda. Bet to nepakanka! Nesvarbu, koks puikus jūsų produktas, klientai nesibeldžia į duris, nebent žino, kas jūs esate ir kokią vertę jūs atnešate.“
„Nord Signum“ jau 2024 m. stengsis pasiūlyti savo paslaugą Lietuvos verslams. Susirinkusi grįžtamąjį ryšį komanda tobulins produktą, ieškos partnerių ir pradės plėtrą į užsienio rinkas.
Antrosios vietos laimėtojai „CLODDIE“ – tai platforma žmonėms ir verslams išnuomoti bei nuomotis drabužius ir aksesuarus. „Kuriame globalų verslą tvaresniam ir patogesniam mados vartojimui. Su minimaliai veikiančiu produktu, pratestavę Vietnamo ir Lietuvos rinkas, plėsimės į Singapūrą ir kitas Pietryčių Azijos valstybes bei Europą. Tolimesni tikslai – įsitvirtinimas visuose pasaulio ekonomikos centruose“, – pasakoja Kotryna Seliutaitė, startuolio atstovė.
Trečiosios vietos nugalėtojai „Bondiful“ kuria platformą tėvams, dirbtinio intelekto pagalba pateikiančią būtent jų vaiko pomėgiams ir galimybėms pritaikytas veiklų idėjas. „Šiais laikais, kai skęstame galybėje informacijos, o laisvo laiko turime vis mažiau, norime palengvinti tėvų kasdienybę, padėti jiems išvengti naršymo internete, ieškant idėjų, kaip kokybiškai praleisti laiką su savo vaiku“, – apie startuolio idėją pasakoja viena iš įkūrėjų Diana Gold. Kitų metų planai aiškūs – testuos savo pirminę produkto versiją JAV ir Kanados rinkose.
Pirmosios vietos nugalėtojai gavo kvietimą dalyvauti „Build Up Labs“ akceleratoriuje Lisabonoje bei „Fortevento“ įsteigtą 1500 Eur vertės dovaną „Microsoft“ paslaugoms. Be to, pirmos trys laimėtojų vietos gavo „Linkedist“ įsteigtus prizus.
Renginys vainikavo projekto pabaigą
Devintasis „TechHub“ pre-akceleratoriaus ciklas vainikavo šio projekto pabaigą. Kaip pasakoja M. Vilčinskaitė, 2020 m. veiklą pradėjęs pre-akceleratorius buvo pirmasis ir intensyviausias Lietuvoje, kas 3 mėnesius priimdavęs po 20 startuolių į naują programos ciklą. Veiklą programa pradėjo dar Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūroje, kuri 2022 m. po restruktūrizacijos buvo prijungta prie Inovacijų agentūros.
„Iki šiol esame daugiausiai startuolių parengianti tokio tipo programa. Per beveik ketverius metus sulaukėme 884 paraiškų, programą baigė 182 komandos, kartu jos pritraukė beveik 7 mln. Eur investicijų ir sukūrė 235 darbo vietas. Liūdime, kad projektas baigėsi, bet esame labai laimingi, kad pavyko bendradarbiauti su tiek daug ambicingų komandų. Linkime kiekvienam didžiausios sėkmės“,- sako M. Vilčinskaitė.
Pranešimą paskelbė: Jolita Mažeikiėnė, Inovacijų agentūra, Všį