Vienos sparčiausiai pastaraisiais metais Lietuvoje augusios nekilnojamojo turto (NT) plėtros bendrovės „Omberg“ rinkodaros ir komunikacijos vadovu pradeda dirbti Marius Žielys. 15-os metų patirtį rinkodaros srityje sukaupęs specialistas bus atsakingas už bendrovės prekės ženklo stiprinimą, rinkodaros bei ryšių su visuomene kampanijų įgyvendinimą.
„Pastaruosius kelis metus NT sektoriaus rinkodara Lietuvoje tapo itin konkurencinga, o po karantino susiklosčiusi situacija kelia naujų iššūkių. Todėl džiaugiamės, jog mūsų komandą sustiprino patyręs rinkodaros profesionalas, kurio kompetencija užtikrins sklandžią bendrovės komunikaciją, o kituose verslo sektoriuose įgyta patirtis ir žvilgsnis iš šalies leis pasiūlyti naujų idėjų“, – sako „Omberg“ vykdomoji direktorė Dalia Andrulionienė.
Iki šiol penkerius metus M. Žielys ėjo rinkodaros vadovo pareigas didžiausioje Lietuvos tekstilės įmonėje „Utenos trikotažas“, kurios prekės ženklo „UTENOS“ atnaujinimas pelnė „Password 2018“ apdovanojimą efektyviausių metų rinkodaros kampanijų srityje. Prieš tai M. Žielys patirtį kaupė „Vilniaus duonoje“, kur jis buvo atsakingas už produktų ir prekių ženklų vystymą bei prekybos rinkodarą. Taip pat M. Žielys yra dirbęs su farmacijos ir mažmeninės prekybos tinklų rinkodara.
„Prisijungiu prie ambicingos „Omberg“ komandos, kurios pastangomis bendrovė pernai tapo antra daugiausia butų sostinėje pardavusia NT vystytoja. Šiuo dinamišku laikotarpiu laukia nemažai iššūkių, tačiau tikiu, kad mano įgūdžiai bei pažangus įmonės vadovų požiūris padės kurti inovacijomis pagrįstą rinkodarą ir pasiekti gerų rezultatų“, – sako M. Žielys.
„Omberg“ 2019 m. pagal naujų butų pardavimus Vilniuje pateko tarp trijų didžiausių NT vystytojų. Įmonė iš viso susitarė dėl daugiau nei 450-ies butų ir kotedžų pardavimų – 74 proc. daugiau nei prieš metus. Šiuo metu bendrovė sostinėje vysto „Bajorų lajų“, „Grigalaukio dominijos“ ir „Viršuliškių stogų“ daugiabučių projektus.
Pranešimą paskelbė: Greta Jankaitytė, UAB „Gravitas Partners”