Automobiliai

nuo ko pradeti su automobiliu is anglijos

sveiki norejau paklausti kur reikia pirmiausiai kreiptis norint priregistruoti automobili is anglijos .Nusipirkau VECTRA 98m ,gavau ir visas reikiamas detales visa komplekta uz 2000lt nupirkau tik dabar laukiu eileje pas meistrus zadejo uz 1000lt viska pakeisti tad patarkit kas zino kur reikes vaziuoti norint prisiregistruoti .

NaudotosKnygos.lt

160 komentarų

  • asd_007

    Lietuvoje registruoti anglisku masinu kuriu vairas desineja puseja negalima , na bet jeigu tavo Vectrai padaris vaira kaireje puseja( na kaip lietuvoje ) taij taga gali registruot… Buvo net per telika tema – Ar verta yteisinti anglisku automobiliu registravima kuriu vairas desineja puseja… Nuvaziuok y tachnine apziura ir paklausk, tau pasakis… Kas,kaip, kur…

  • asd_007

    Kiek zinau Lietuvoje registruoti anglisku masinu kuriu vairas desineja puseja negalima , na bet jeigu tavo Vectrai padaris vaira kaireje puseja( na kaip lietuvoje ) taij taga gali registruot… Buvo net per telika tema – Ar verta yteisinti anglisku automobiliu registravima kuriu vairas desineja puseja… Nuvaziuok y tachnine apziura ir paklausk, tau pasakis… Kas,kaip, kur…

  • ekspertas

    nuo gruodzio 1d gali be jokiu ekspertiziu registruoti tik pirkimo sutarti kokia nors pasidaryk kad butu tavo vardas arba jeigu V5 tuscias isirasai savo duomenis ir jeigu vairas normalioje puseje pirmyn i regitra

  • taip

    esme tokia mielas drauge, pirmiausia pries perdarant automobili paklausk tu kurie tau tai darys ar gali israsyti koki popieriuka, konkreciau sakant kas buvo pakeista, tiksliai nepamenu bet atrodo turetu buti taip:
    1. vairo mechanizmas
    2. valytuvu mechanizmas
    3. priekiniai zibintai
    4. galinis priesrukinis zibintas
    5. stabdziu sistemos patikra
    sorry daugiau nepamenu…..
    jeigu jie to nedaro tai tada tau teks varyti savo masiniuka i opel atstovybe, kad jie israsytu tau toki popieriuka, o kaip dazniausiai yra, jie atsisako tai padaryti, tada tenka griebtis gelbejimo rato ir gauti pazyma is bet kokio normalesnio serviso. Su tuo popieriuku reikia vaziuoti uz regitros yra ekspertizes centras, treciame aukste berods, bet jie ten brangiai lupa, geriausia ir tikslingiausia vieta, kur lengviau suderinti viska yra VGTU transporto inzinerijoje, basanaviciaus gatveje, ten kainuoja tai padaryti apie 240 lituku, gaves ekpertizes isvadas laisvai galesi priregistruoti masina. Kaip jau minejau vienintele problema yra gauti ta popiereli kas buvo perdaryta automobilyje, nes visos ekspetize darancios imones reikalauja to is butent to automobilio markes atstovybes. Toks yra tiesioginis registravimo kelias, kitu keliu cia nepasakosiu, nes tingiu rasyti, sorry. sekmes.

  • rims

    siulyciau pabandyti o paskui nesamones rasyti.dejau ir neviena negaliu skustis uzdirbti galima,jai turi tinkamus dukomentus jokiu problemu nera ir regitroja technikineje jie nezino ar ten anglas ar europa,jei gerai perdedi vikas gerai tad ne ko verkti,kad uzdirbti neis.cia tik snekat ir nieka nezinot kaip viskas istikruju..va daba desiu vw PASTTA 98 m 1.9TDI 81KW nupirkau uz 6000litu komplektas3000 kadangi darau pats gausis 9500lt. tad pamastykit koky sud…….a uz toke suma nupirksit.o cia ledinis svarus tvarkingas….lietuvoje toks kainuotu minimum14000litu. ir patarima duosiu jei desit tai pasidomekit koke ten kokybe,nes nevisi tai daro kruopsciai ir atsakingai. AUDI ir VW tai darbuko nemazai.prancuzam lengviau.apie kitus nezinau nes nedariau..sekmes jei zadat deti pirma karta ir pats,patarciau gerai pasikonsultuoti.

  • fromUK

    taip taip, pats darau ir man pigiai iseina! o jei as nedarau? dar +2000lt.ir jau gaunasi 11500lt.ir jau cia su lietuviska registracija. regitroj pagal kebulo nr. ismeta,kad buvus angliska.del pasato technikines galvos negaliu guldyt, bet yra ne 1 persidares pajero ir technikines nepraleidzia be patepimu ir t.t. ir idomu kokia pasato rida? visi jie ten apsuke aplink zeme3kartus.jei maza rida tada buvo su kokiu defektu. pvz.kaip kaukiantis kondyskes guolis ar leidzianti vandens pompa.aisku ner ko noret is tokiu metu, bet nervai nelaiko kai viska nupiesia rozinem spalvom.ir jei taip paprasta ko tada anglisku pasatu pilnas autopliusas? nieks uzsidirbt nenori?

  • Japonas

    Savui patarciau maziau dirbti „liaudies radujuje” kuris vadinasi „GIRDEJAU”, o pabandyt paciam kazka suzinot ir nuveikt. As kai uzsimaniau perdaryti angliska masina pats issiaiskinau reikalavimus regitroje ir tech. apziuroje. Patikek, nieko baisaus ten nera. Regitroje registruoja is Anglijos ar kitos salies atveztas masinas be jokiu problemu, svarbu, kad vairas jau butu perdetas i kaire puse. Na, o tech. apziuroje paaiskino, kad pas juos ivedus kebulo nr kompas gali ismesti info, kad masina anglisko varianto, bet gali ir neparodyti, nes ne visi gamintojai ta informacija paslepia kebulo numeryje. Tas darbuotojas sake, kad pas ji buvo parode audi, vw ir peugeot, daugiau nepasitaike arba neparode. Pvz as perdarineju japoniskas ir apziuroje jokiu problemu nera del anglisko varianto. Jei gerai perdarai, tai nieks nesupras angliska ji ar europine. Taip pat perdarant ne visoms masinoms butina keisti priekinius zibintus. Jei trumpu sviesu zibinte yra lesis, tai ta zibinta galima irgi perdaryti, tik reik pagalvoti, o jei jau labai apynauje masina ir lempute stovi zibinte atvira, tada ieskok viso zibinto, nieko neperdirbsi. Taip pat atkreipkite demesi i galinius zibintus. Jei yra viena priesrukine ir vienas atbulinis, tada nekas, jie ideti atvirksciai nei pas mus-priesrukinis desineje, o atbulinis kaireje. O visa kita cia neaprasysi, kas perdaro, tas zino. Tad jei pats nesate automobiliu meistras, tai ir neliskite, nes gali but ir labai liudnu pasekmiu, juk neinate gydytis pas kiemsargi….:) O tiems kas perdarineja linkiu sekmes ir sumanumo.

  • fromUK

    Sveikas , Japone:) jei ne paslaptis kuriam Lietuvos kampeli randies? Tu tik savo masinas perdarineji ? Gal galeciau pasiskambint del japonisku masinu, nes kiek duomiuos tai uzsiimineja tik su vokieciais ar prancuzais kur 2 laidus dajunkt reikia:) ir internete daug cia galiu galiu japona perdaryt, o kai paskambini viagros reik, nes ant rimtesniu darbu nestovi:) arba nekart nedare, tai nesinoretu,kad masinele banduomuoju peliuku gautusi ir dugne skyle grezt, kad vanduo kai lyja nubegtu.

  • kryzmantas

    sveiki, idomiu cia nuomoniu pas jus. kiek man teke daryt masinu tai su jokiom registracijom ir dokumentais nera jokiu bedu, yra tik dvi isimtys, tai mersai ir kazkuri is siu japonisku mazda, toyota, nissan ar mitsubichi, dabar tiksliai nezinau, nes siu masinu kebulo numeriuose uzkoduoti simboliai kurie rodo vairo padeti, tada reikia daryti ekspertize, tad mano darytas mersiukas vazinejas be TA, nes mersu centrai neuzsiimineja tokiom ekpertizem, o jei ka domina perdarymai, skambinkit 862535587, gal kazka sutarsim, kiek masinu perdariau tai tiek visi vairuotojai patenkinti

  • Japonas

    Kryzmantui: uz Nissan garantuoju, kad nereikia ekspertizes. Kebulo nr prasideda SJNFEAP paskui eina du skaiciai, reiskiantys laida, pvz 1999-2001 leistos primeros skaicius 11, o nuo 2002 jau 12, paskui raides UO ir toliau jau eina kintantis numeris. Kiek man teko susidurt visose buvo tas pats ir europinese ir angluose. Ir joks automobiliu atstovas nedaro tokiu ekspertiziu, jas daro tech. apziuru ekspertai. Automobiliu atstovybe gali tik isduoti popieriu, kad zibintai ir kitos pakeistos detales atitinka Europos standartus, o su tuo popiereliu tada gali vaziuot i ekspertize. Nebent dabar kazkas pasikeite

    FromUK: na, nerasysiu as cia savo telefono, paskui viskokie naktiniai skambuciai ir kitos nesamones prasideda… As gyvenu rytu Lietuvoje, jei tiksliau, tai orientuokis apie Ignalina. Siaip remontuoju ir kitu masinas, tad galim pagalvot ir apie vairo perkelima tavo masinai. O kokia tamsta turi?

  • fromUK

    ai ai,kaip negerai. Teko net zemelapiu pasinaudot,kad issiaiskinciau kiek kilometru iki Ignalinos:) nieko gero 200km. teko kada su toyotom susidurt? jei nesunku brukstelk i pasta kokia zinute kompart@yahoo.com domina perdarymo kaina, kaip su komplektais,lempos kokios keicias ir t.t.noreciau smulkiau issiklausinet,pasiskaiciuot viska.prizadu labai neikyreti, proto ribose:)

  • Japonas

    Sveikas Linai. Turesi su TA problemu, nes del pasatu tai tikrai zinau, kad kebulo numeryje yra info kad masina anglisko varianto. Ives tavo numeriuka i kompa, ismes lentele, kad angliskas variantas ir spyga tau parodys, o ne TA 🙂 Tada teks vaziuoti pas TA eksperus ir atlikti ekspertize. Ten nebuvau, negaliu sakyti, bet gan patikimi saltiniai sake, kad vyrai ten nesismulkina, jei kas ne taip vaziuoji perdarineti is naujo. Ir „stavkes” jei ka pas juos nemenkos… Tad galiu tik palinketi sekmes arba daugiau nepirkti „vokiskos kokybes” tokios kaip Triperwagen, Bawarisku Meslo Wezimu, Zopel Kaputt ir kitu :))) Juk yra normaliu masinu….:) SEKMES!
    P.S. po visko parasyk kaip ejosi, nepatingek.

  • Tomas

    As tai prisiklausiau visokiu istoriju… tipo kad regitra ir TA jau turi kaip ir viena duomebaze, kur jie ir mato automobilio kilmes sali, GB, taciau sako kad ja galima pakeisti pvz, iregistruojant ir isregistruojant auto latvijoje, ir su tom ekspertizem girdejau, kad jas lengvai daro lenkijoj ir vokieciuose? ar kam teko apie tai girdet?

  • Japonas

    Man tai neteko, lapkricio menesi dar neturejo tikrai bendros bazes. Ir tos ekspertizes nemanau kad reik taip bijot, kad lakstyt po lenkus ar vokiecius. Cia tas pats kaip bijot TA vaziuojant i ja su griuvena. Normaliai perdaryk ir netures prie ko prisiknist, tik kad islaidos papildomos kai kuriom masinom, tokiu reik stengtis nepirkt…Wagenu visokiu… 🙂 🙂 🙂

  • Peugeot

    Jo dabar pasikeite tvarka. Su TA siektiek papildomu problemu atsirado. Siaip jai neklystu cia ne vien su WV problemos, visu markiu automibiliu kebulai slepia kurioj pusei vairas turetu buti, jai klystu pataisykit ir parasykit kokiu ne. Gal kas ejot tuos kelius su ekspertizem, pasidalinkit ispudiziais.

  • meistrai

    to peugeot;na jei visi gamintojai sleptu kurioj pusej vairas,tai ir nebutu problemu su TA,nematytu nieko,geriausia ekspertize yra pinigai:)del to ir daromos kliutis,leis keliom pazystamu firmelem tiktai atlikinet ekspertizes ir nusidrieks eiles begalines norinciu ir mokanciu pinigelius,kiti ieskos pazystamu per pazystamus,kad pigiau pasidaryt,treti dar koki sposa sugalvos kaip apeit ta dalyka,galima priregistruot pvz latvijoj ir isregistruot ir sako viskas gerai tada su TA,dingsta ekspertiziu poreikis:)

  • peugeot

    to meistrai: Dabar ziuriu kad parasiau, ne tai ka norejau parasyti , torejau galvoj kobilo numeris isduoda visa masinos komplektacija ir kas beko kurioj pusej vairas, bet gal but nevisu markiu?.

  • sb

    girdejau ir as, kad varai i latvija jau perdaryta,statai ant yskaitos,ir iskart nuemi,o tada i lietuva,ir registruoji ir i TA,nes TA mato pagal win koda is regitro duomenu bazes,is kur atvykus auto,o siuo atveju gautusi kad ji atvykus is latvijos.
    Ar jus ka panasaus girdejot?
    ir beje visa sita informacija girdejau is zmogaus kuris dirba TA.

  • meistrai

    na yra kebulo numeryje kazkuris ar kazkurie simboliai,kurie pasako apie auto daugiau nei reikia:)bet tikrai ne visu gamintoju,bet va del to ir mato,kad sujunge duomenu bazes su regitra,priregistruoja bet TA mato,kad angliska.o su registravimu uzsienyje,tai idomu,tada jei kebulo nr isduoda masinos komplektacija,tai koks skirtumas kur ji registruota ir isregistruota,ives kebulo nr ir matys kas per paukstis:)beje jei kam reikia TA tai skambinkit 860254112 suderinsim:)

  • LTunited

    to sb; tai kai LT priregistr. turi mest,kad masina is LT, nes dokumentai tai lietuviski:) to meistrai,alaniukstis and other:) nustokit reklamuotis ir guost ,kad viskas bus gerai.pinigas visagalis; atrodo,kad 100lt.kalnus nuvers. bus firmeles ir eiliu eiles stoves, kaip poetas tikras:) is kur tos eiles bus jei reiks supirkt komplektus su pagalvem,lempom, sumoket uz darbus firmai( o ne tiesiai i kisene), moket uz ekspertizes ir t.t. jei norit pasigincyt,galim viesai isnagrinet kokius 3 modelius skirtingus: darbu, detaliu kainas( lempu nepamirskit ir neskaic.taivanio gamybos) laiko kol gausit komplektus,kiek pravazinesi,praskambinesi ir t.t.ir tada paziurim kas gaunasi.

  • sb

    to LTunited.as kaip suprantu TA tiesiogei prie europines duomenu bazes prisijungti negali,ji prisijunge prie regitros duomenu bazes,ir mato is kur auto gryzus pries registracija LT.tuomet ji matytu kad gryzus is latvijos,ir saliut.mano geras pazystamas dirba TA,tai sako varyk y latvija ,statyk ant iskaitos ir nuimk .grysi ir su TA jokiu problemu,klausimas kila tik , ar galima lietuviui statyt ant yskaitos autu latvijoje,bet turbut kad galima,nes zinau kad verslininkai perka naujas auto,ir registruoja latvijoje ,kad galetu susigrazint PVM.

  • LTunited

    to sb ; tu teisus:) nenorejau visu kortu atvert jei reiktu su kuo pasigyncyt 🙂 regitra atzymi is kur masina gryzus, t.y is anglu.gandas toks, kad latvijoj statant ant iskaitos turi uz kelius susimoket, bet kiek ten pinigu ir ar tikrai taip yra negaliu galvos guldyt. bet faktas tas,kad papildomu ir visai nepageidaujamu lesu atsiranda.

  • Japonas

    Kokias pievas jus cia pjaunat „proto bokstai”??? Nieks ten niekur neklaidzioja po jokias duomenu bazes, tiesiog iveda kebulo nr i kompa ir jei gamintojo ivesta info i kebulo nr kad masina komplektuota angliskam variantui, tai kompas ismeta lentele, kad angliskas variantas ir nespausdina TA lapo. TA darbuotojams dzin kur ji buvo anksciau registruota ir neuzsiima „kriminaliniais tyrimais”, ju darbas „trupti” kitoks. O jei jau kebulo numeryje yra ta info, tai registruokit nors Latvijoj nors Amerikoj, nuo to kebulo nr nepasikeis NIEKADA. Paprasciau jau kebulo nr pakeist (pvz nuo nepataisomai sudauzytos, registruotos LT) nei klaidziot po pasauli ir registruot kur tik vejas papucia, ar nakti prisisapnuoja. Bloga darosi skaitant kaip „gudruoliai” grybauja… Geriau parasykit kas ka gudraus nuveike perdarant, praeinant TA ar ekspertize, juk istatymas kaip stulpas-neperzergsi, bet apeit tai galima is kurios nors puses…

  • sb

    to japonui….aisku kad niekas jokiu domenu baziu nenarso,paprasciausiai kaip TA ivedinejia i kompa, i tam tikra skilti auto vin koda.ta skiltis tiesiogiai sujungta su regitros duomenu baze.ir jiem meta koks auto kas per auto,is kur jis gryzes.jeigu tu manes dabar noretum paklausti,kaip tada buna kad kaikuriu auto,kad ir tospacios markes auto,meta info kad ji anglas,arba nemeta.Tai iskart galiu tau atsakyti kad daznai tos duomenu bazes uzlusta.kaip pavizdy galiu tau pamineti.karta pameciau savo bmw TA talona,nuvaziavau i TA su tuo raudonu lapu,sakau israsyk nauja,nes dar metai galioja,sako palauk reikia i kompa paziuret pagal vin koda,yveda o ten nieko neranda,visa pusvalandi jie ten jieskojo ar tikrai mano auto TA dar galioje,bet nieko nerado,tada jie paskambino y pagrindiny TA centra pasake mano auto WIN koda,ir tik jie paziureja pasake kad tikrai dar galioje ir tik tada man nauja israse,ir sake kad daznai buna kad uzlusta tos domenu bazes del perkrautu programu.o jei tu mane laikai durneliu del registracijos latvijoje,tai tau dar aiskiau galiu parasyti,kad TA dirba mano klasiokas,sakau davai padarom angla,jis sako varai ja y latvija,pastatai ant ISK,nuimi grizti ir geriam butely.viskas.GALVOK KA NORI………………….

  • sb

    to LTunited…..kas del mokesciu latvijoj uz kelius tai manau kad tas mokestis tikrai mazesnis uz tas ekspertizes ir uz tuos lakstymus po jas,letuvoje,ZADU GREITU LAIKU VISKA SUZINOTI KAIP TEN TOJ LATVIJOJE VISKAS.

  • LTunited

    to japonas; idomus zmogus esi, butum tikras lietuvis jei nebutum japonas:) zmones aiskina,kad regitra atzyma padaro is kur masina parvezta ir ko cia dar nesuprast? nuvaziuok „proto bokste” i regitra ir TA tada rasinek, atrodo siaip cia sakni traukiam is neturejimo ka veikt. pagal japonu tiesas tai ziuret vin koda ir viskas, bet jei zmones dirba su anglais ka tada daryt? pries perkant skamb.anglui klaust koks vin kodas paskui skamb.i regitra ir klaust yra ar nera duomenu bazej? jiesko zmones iseities is padeties o ne titulus dalina kairen desinen.to sb; kai grysi is Latvijos tik man vienam pasakyk kaip sekes ir japonui nesakyk:) arba isvis niekam nesakyk, MES GI LIETUVIAI:) cha cha cha

  • sb

    to LTunited……Japonas gal pats jau senai y latvija vazineja ir viska padaro,o dabar galvoja,va durnelis atsirado visai lietuvai ispliurpe,dabar latvijoje regitroje eiles lietuviu stoves,kaip antai pakranteje 75 procentai lietuviu ju stinta gaudo.tik va galiu pasakyti kad as nezadu tu masinu perdarineti ir skelbimuose stumdyti,noriu tik sau BMW E66 745 dyzeliuka nauja pasiimti ir lietuvoj persidares vazineti.

  • LTunited

    to sb; nu man kaip tikram lietuviui net pavydas sueme del bmw:) nu bet sveikas pavydas…dziaugiuosi uz tave, nors kam nors sekasi:) nu negaliu istvert nepasijuokes; „proto bokstas” to japonas; jei kelias masinytes perdarei tai dar negali vadintis „proto bokstu”:)

Parašykite komentarą