Gamta ir gyvūnai

Ne tik tausoja gamtą, bet ir gerina kurjerių darbo sąlygas: kodėl elektromobiliai yra pranašesni už dyzelinius mikroautobusus

Siuntų pristatymo bendrovės „DPD Lietuva“ kurjeriai jau dvejus metus sostinėje kursuoja su elektromobiliais. Ir nors vienas pagrindinių įmonės tikslų priimant sprendimą įsigyti aplinkai draugiškas transporto priemones buvo aplinkos tausojimas, tai padėjo pagerinti ir kurjerių darbo sąlygas. Nuo didesnio komforto ir saugumo iki minimalios triukšmo bei aplinkos taršos – kas lemia elektromobilių pranašumą prieš dyzelinius mikroautobusus?

„DPD Lietuva“ Kurjerių vadybininkas Darjuš Gudanec pasakoja, kad kurjeriai elektromobilių teikiamą komfortą pajaučia tik atsisėdę prie vairo – jie yra patogūs ir dinamiški, o moderni ir praktiška jų komplektacija leidžia darbuotis efektyviau ir saugiau.

„Vos persėdus iš dyzelinio automobilio į aplinkai draugišką transporto priemonę pajaučiamas patogumas. Tai lemia ne tik automatinė pavarų dėžė, bet ir išmanesnė bei spartesnė multimedija, palengvinanti gyvenimą mūsų kolegoms. Tuo pat metu saugumo pojūtį suteikia 360 laipsnių kampu išdėstyti atstumo davikliai bei galinio vaizdo kamera, taip pat atsitiktinius praeivius važiuojant atbulomis įspėja ir garso signalas. Be to, patogumą kelyje užtikrina ir atstumo bei klimato kontrolės funkcija ar net šildomos sėdynės“, – akcentuoja D. Gudanec.

Jis priduria, kad viena elektromobilių savybė kurjerius ypač džiugina šaltuoju metų sezonu: „Kol elektromobilis kraunasi per naktį, jo salonas yra šildomas automatiškai. Tai reiškia, kad atvykus į darbą žiemos rytą, kurjeriams nereikia praleisti brangaus laiko gramdant langus – jie niekada nebūna apledėję.“

Mažiau triukšmo ir taršos, daugiau gerų atsiliepimų

„DPD Lietuva“ Kurjerių vadybininkas pratęsia, kad kurjerių darbo sąlygas pagerina ir mažesnė nei dyzeliniuose mikroautobusuose vibracija bei triukšmas ir išmetamųjų dujų nebuvimas.

„Garsūs vidaus degimo varikliai neretai išvargina tiek kurjerius, tiek miestų gyventojus, todėl mažesnis elektromobilių triukšmo ir vibracijos lygis tampa itin aktualus dirbant ištisą dieną. Apskritai, elektra varomas automobilis palyginus su dyzeliniu yra beveik begarsis. Jį artėjant išduoda tik padangų garsas ir beveik negirdimas elektro variklio veikimas“, – sako D. Gudanec.

Pašnekovas pažymi, kad įmonės automobilių parką papildžius elektromobiliais, išaugo ir bendrovės klientų pasitenkinimas.

„Neretai gaudavome net skundų, jog siuntas pristatinėjant vakarais, ypač, tyliuose daugiabučių kiemuose, žmonių ramybę trikdydavo burzgiantys dyzeliniai varikliai. Dabar tokių atsiliepimų sulaukiame vis rečiau, gyventojų tolerancija kurjeriams išaugo ženkliai. Priešingai – gerokai dažniau girdime gerus žodžius dėl sumažėjusio triukšmo ar taršos lygio“, – teigia „DPD Lietuva“ Kurjerių vadybininkas.

Jaučia atsakomybę prieš aplinką, klientus ir darbuotojus

„DPD Lietuva“ Tvarumo vadovas Markas Ąžuolas pratęsia, kad didelis dėmesys kiekvienam įmonės darbuotojui – vienas iš jo prioritetų, prisidedančių prie sėkmingos įmonės veiklos šalyje.

„Platus naudų paketas, rūpestis kolektyvo emocine sveikata, profesinio tobulėjimo, mokymosi bei savanorystės galimybės ir nuolatinės investicijos į infrastruktūrą – tik keletas iš būdų, kuriais stengiamės užtikrinti mūsų darbuotojų gerovę. Elektromobilių įsigijimas prieš dvejus metus tapo dar vienu iš tokių žingsnių, šįkart leidusių parodyti dėmesį bendrovės kurjeriams“, – teigia M. Ąžuolas.

2021 m. „DPD Lietuva“ investavo daugiau kaip 2 mln. eurų į 60 elektromobilių ir 62 įkrovimo stoteles, padėjusias bendrovės automobilių parką paversti žalesniu. To imtis įmonę paskatino jos jaučiama atsakomybė klientams ir aplinkai.

„Įmonių grupės „Geopost“ mastu esame įsipareigoję iki 2025 m. sumažinti CO2 emisiją vienai siuntai 30 proc., o aplinkai draugiškų transporto priemonių plėtra – vienas iš itin reikšmingų klausimų, prisidedančių prie šio uždavinio įgyvendinimo. Be to, „Geopost“ iki 2030 m. yra pasižadėjusi išauginti ir savo veikloje naudojamų elektromobilių dalį iki 90 proc., o iki 2035 m. tokiu turėtų tapti visas įmonių grupės transporto parkas.

Džiaugiamės, kad šie įsipareigojimai nelieka nepastebėti – „Geopost“ siekis net 90 proc. sumažinti savo šiltnamio efektą sukeliančių dujų emisiją (ŠESD) dar šį lapkritį buvo įvertintas „Reuters“ atsakingo verslo apdovanojimuose“, – sako „DPD Lietuva“ Tvarumo vadovas.

Apie „DPD Lietuva“:

UAB „DPD Lietuva“ yra tarptautinės siuntų pristatymo grupės „Geopost“ dalis. Įmonė yra siuntų pristatymo / kurjerių verslo Lietuvoje lyderė. „DPD Lietuva“ paslaugos – siuntų pristatymas į visos Europos mastu ir nuolat plečiamas DPD paštomatų tinklas.

Apie „Geopost“ :

Europos siuntinių pristatymo ir el. prekybos sprendimų lyderė „Geopost“ veikia 49 šalyse visuose žemynuose per savo pristatymo ekspertų prekių ženklų tinklą: DPD, „Chronopost“, SEUR, BRT, „Speedy“ ir „Jadlog“. „Geopost“, naudodamasi savo ekspertinėmis žiniomis konkrečiame sektoriuje, toliau plėtoja pristatymo ne į namus, o į atsiėmimo taškus ir 2C (pristatymo „nuo durų iki durų“) paslaugas, pasitelkdama tankiausią siuntų skyrių ir paštomatų tinklą Europoje, taip pat plečia kontroliuojamos temperatūros sprendimus maisto ir sveikatos priežiūros verslui. Spartaus vyksmo ir transformacijų pasaulyje „Geopost“ su el. prekybos tinklu „eShopWorld“ per „Asendia“, „epicery“ ir Pourdebon.com žengia į naujas el. prekybos teritorijas.

„Geopost“, kurioje dirba 122 000 darbuotojų ir partnerių, stengiasi padaryti prekybą patogesnę, pelningesnę ir tvaresnę savo klientams ir bendruomenėms. Įsipareigojusi tapti tarptautiniu tvaraus pristatymo etalonu, „Geopost“ yra pirmoji pasaulinė pristatymo bendrovė, kurios veiksmų gaires „Nulinė emisija iki 2040 m.“ patvirtino Mokslu pagrįstų tikslų iniciatyva (angl. Science Based Targets initiative, SBTI).

„Geopost“, priklausanti įmonių grupei „La Post Groupe“, 2022 m. gavo 15,6 mlrd. EUR pajamų ir visame pasaulyje pristatė 2,1 mlrd. siuntų.

Pranešimą paskelbė: Goda Maniušė, UAB „coagency”

NaudotosKnygos.lt

Parašykite komentarą