Laisvalaikis

Naujo realybės šou herojai tikros meilės ieško ir kitame pasaulio krašte

Nemažai romantikos išsiilgusių žmonių tikros meilės ieško įvairiose pažinčių programėlėse, o „discovery+“ realybės šou „Pažintis užsienyje“ herojai dėl jos keliasi ir į kitą pasaulio kraštą. Septyni amerikiečiai savo likimus perduoda į profesionalių santykių konsultantų rankas ir tikisi, kad pasibaigus šou galės galutinai atsisveikinti su vienišių gyvenimo realybe.

Ieškoti savo antrosios pusės kitame pasaulio krašte pasiryžtų ne kiekvienas, tačiau „Pažintis užsienyje“ (angl. Match Me Abroad) dalyviai neturi kito pasirinkimo. Nesėkmingos sužadėtuvės ir daugybė tragiškai pasibaigusių pasimatymų – tai ne vienam pažįstama realybė, kuri septynis amerikiečius pastūmėjo savo likimus perduoti į profesionalų rankas.

Ar tarp šou dalyvių ir porų suvedinėtojų siūlomų užsieniečių įsiliepsnos meilė, žiūrovai gali sužinoti jau dabar „discovery+“ platformoje, Lietuvoje pasiekiamoje per „Go3“ televiziją, „MEGOGO“ ir „Telia Play“.

Surasti meilę padės profesionalai

Surasti tikrą meilę – nelengva užduotis, todėl „Pažinties užsienyje“ dalyviams vėl pajausti romantiką padės trys santykių konsultantai – čekė Katarina Nemcova, kolumbietis Chuanas Manuelis Nino ir Nina Kharoufeh, įsikūrusi Maroke.

Porų suvedinėtojos K. Nemcovos sėkmės rodiklis siekia net 80 proc., todėl ekspertė įsitikinusi, kad nesuklys ieškodama antrųjų pusių ir naujo realybės šou herojams. Vienas jų – talentingas menininkas Haroldas, kuris tik neseniai išsikraustė iš tėvų namų, o dabar ieško žmonos, su kuria galėtų dalytis naujojo gyvenimo patirtimis. 34-erių Mišelė iš Šiaurės Karolinos šou metu ieško vyro, kuriam ne prie širdies pasenę lyčių vaidmenys poroje.

Kitas specialistas Ch. Manuelis Nino pagelbėti sudėtinguose santykių labirintuose padės net trims amerikiečiams: Siuzanai iš Niujorko, Natali iš Kalifornijos ir Čadui iš Tenesio valstijos. Visi jie savo antrosioms pusėms kelia skirtingus reikalavimus, tačiau tikisi, kad skirtingų kultūrų susijungimas bus kaip niekad romantiškas ir perspektyvus.

Džersyje užaugusi palestinietė N. Kharoufeh turi unikalų gebėjimą meistriškai sujungti amerikiečius su rytiečiais. To paties trokšta ir „Pažinties užsienyje“ dalyviai: Stanika keliauja į Afriką tam, kad surastų savimi pasitikintį marokietį, galintį suvaldyti audringą jos asmenybę, o sporto laidų vedėjas Markas pasiryžta sustabdyti savo karjerą tam, kad galėtų sukurti šeimą su gražia marokiete.

Žiūrėti naują realybės šou apie meilės paieškas jau dabar galima „discovery+“ platformoje, Lietuvoje pasiekiamoje per „Go3“ televiziją, „MEGOGO“ ir „Telia Play“.

Apie „Warner Bros. Discovery“:

„Warner Bros. Discovery“ („Nasdaq“: WBD) yra lyderiaujanti pasaulinė žiniasklaidos ir pramogų bendrovė, užsiimanti aukštos kokybės televizijos serialų ir filmų kūrimu bei jų transliavimu televizijoje, interneto platformose ir kine. Bendrovės prekės ženklai, kasdien įkvepiantys, informuojantys ir linksminantys auditoriją, yra pasiekiami daugiau nei 220 šalių ir 50 kalbų. Tarp jų – „Discovery Channel“, „discovery+“, „CNN“, „DC“, „Eurosport“, „HBO“, „Max“, „HGTV“, „Food Network“, „OWN“, „Investigation Discovery“, „TLC“, „Magnolia Network“, „TNT“, „TBS“, „truTV“, „Travel Channel“, „MotorTrend“, „Animal Planet“, „Science Channel“, „Warner Bros. Film Group“, „Warner Bros. Television Group“, „Warner Bros. Games“, „New Line Cinema“, „Cartoon Network“, „Adult Swim“, „Turner Classic Movies“ ir kiti. Norėdami gauti daugiau informacijos, apsilankykite www.wbd.com.

Apie „discovery+“:

„discovery+“ yra „Warner Bros. Discovery“ teikiama negrožinio ir realaus gyvenimo turinio srautinio transliavimo paslauga, veikimo pradžioje pasiūliusi plačiausią turinio katalogą. „discovery+“ siūlo daugybę išskirtinių, originalių serialų skirtingiems skoniams, įskaitant gyvenimo būdą ir santykius, namus ir maistą, tikrus nusikaltimus, paranormalius reiškinius, nuotykius ir gamtos istoriją, taip pat mokslą, technologijas ir gamtą, bei aukštos kokybės dokumentinius filmus. Lietuvoje „discovery+“ yra pasiekiama per „Go3“ televiziją, „MEGOGO“ ir „Telia Play“.

Pranešimą paskelbė: Rytis Gerlikas, UAB „coagency”

NaudotosKnygos.lt

Parašykite komentarą