Sveikatos technologijų įmonių grupė „Kilo Health” ir tarptautinių verslo renginių organizatorė „Futurae Media“ paskelbė planuojančios surengti didžiausią Europoje konferenciją „Health Tech Forward 2022“, skirtą pasaulio lyderiams skaitmeninių sveikatingumo sprendimų srityje. Ji vyks spalio 4-5 d. Lenkijos sostinėje Varšuvoje. Ketinama pritraukti daugiau nei tūkstantį skaitmeninius sveikatos priežiūros sprendimus vystančių ekspertų iš viso pasaulio.
Planuose – tapti didžiausia sveikatos technologijų konferencija regione
Daugiau nei 4 mln. klientų turinti „Kilo Health“ šiuo metu yra antra sparčiausiai auganti įmonė Europoje, remiantis „Financial Times“ rengiamu sąrašu FT 1 000. Pasak įmonės įkūrėjo Tado Burgailos, įmonės pagrindinis tikslas – kurti inovacijas sveikatos priežiūros sektoriuje ir efektyviau valdyti lėtines ligas.
„Nuo savo veiklos pradžios per kelerius metus sugebėjome išauginti komandą nuo vos septynių iki daugiau nei pusės tūkstančio žmonių skirtingose valstybėse. Mus jungia noras eksperimentuoti ir drąsa išsikelti milžiniškus tikslus. Vienas tokių – surengti konferenciją sveikatos technologijų novatoriams. Nebijome išsikelti ambicingo uždavinio – tai taps didžiausia šios srities konferencija Europoje. Kitas žingsnis – per keletą metų tapti vienu iš TOP 3 tokio tipo renginių visame pasaulyje“, – teigia įkūrėjas.
T. Burgaila pratęsia, kad išsikėlus tikslą buvo labai svarbu surasti tinkamus partnerius, turinčius ne tik reikiamas kompetencijas, tačiau ir gebančius mąstyti globaliu mastu. Remdamasi ankstesniu bendradarbiavimu su tarptautine renginių organizatore „Futurae Media“, „Kilo Health“ nusprendė, jog šios įmonės komanda tikrai gebės suorganizuoti aukščiausio lygio renginį.
Sieks formuoti pasaulinės skaitmeninės sveikatingumo rinkos tendencijas
Planuojama, kad „Health Tech Forward 2022” pritrauks daugiau nei 1 000 dalyvių iš viso pasaulio: investuotojų, korporacijų, startuolių, valdžios bei aukštojo mokslo institucijų ir nevyriausybininkų atstovų. Bus gilinamasi į įvairias sritis: sveikatos priežiūrą, daugiausia iššūkių keliančias ir labiausiai pasaulyje paplitusias ligas (diabetas, širdies negalavimai, psichikos bei emociniai sutrikimai ir kt.), sveikatos priežiūros tęstinumą ir sveikatos paslaugų teikimo procesų optimizavimą.
Anot „Futurae Media“ valdančiosios partnerės Skaistės Knyzaitės, sėkminga praėjusių metų patirtis leidžia tikėtis, kad šiemet pavyks pritraukti dar daugiau gerai žinomų pasaulinio lygio įmonių.
„Pernai rudenį dėl tebesitęsusios COVID-19 pandemijos konferenciją organizavome nuotoliniu būdu ir sugebėjome pritraukti daugiau nei 600 dalyvių, atstovaujančių tokioms sektoriaus lyderėms kaip „Bayer“, „Microsoft“, „Teva“, „Novartis“. Šiemet galimybė rengti konferenciją gyvai kartu su gausia savo srities ekspertų komanda iš „Kilo Health“ leis pakylėti renginį į dar lig šiol regione nematytas aukštumas“, – teigia valdančioji partnerė.
Konferencijos metu taip pat vyks „Health Tech Challengers ’22“ konkurso, skirto geriausiems pasaulio startuoliams, kuriantiems sprendimus skaitmeninio sveikatingumo srityje, finalas. Jame daugiau nei 400 konkurentų įveikę daugiausia žadantys novatoriai varžysis gyvai pristatydami savo verslą kompetentingai komisijai. Laimėtojui atiteks ne tik solidus piniginis prizas, bet ir įtakingiausių pasaulio investicinių fondų bei žiniasklaidos dėmesys.
Apie „Kilo Health“
2022 m. „Kilo Health“ pateko į „Financial Times“ sparčiausiai augančių Europos įmonių TOP 1 000 ir „Deloitte Technology Fast 50“ sąrašus – abiejuose reitinguose užėmė antrą vietą, o portale „Meet Frank“ tapo populiariausiu darbdaviu 2021 m. Iš viso „Kilo Health“ kuria daugiau nei penkiolika skirtingų produktų, kurie padeda žmonėms palaikyti sveiką gyvenimo būdą ir leidžia užtikrinti gyvenimo kokybę, sergant lėtinėmis ligomis, pavyzdžiui, diabetu, hipertenzija, arba turint psichikos sveikatos problemų.
Apie „Futurae Media“
„Futurae Media“ yra sparčiausiai Europoje auganti tarptautinius verslo renginius, orientuotus į ateities technologijomis besiremiančių sektorių lyderius, organizuojanti įmonė. Mūsų tikslas – sugriauti atgyvenusias verslo konferencijų tradicijas ir sukurti visiškai naują, į didžiausią konferencijos dalyviams sukuriamą pridėtinę vertę orientuotą renginių patirtį. „Futurae Media“ renginių krepšelyje puikuojasi tokie rinkoje puikiai vertinami tarptautiniai prekių ženklai kaip „Energy Tech Summit“, „Agri Tech Congress“, „Food Tech Congress“, „Health Tech Forward“ ir „Urban Tech Forward“.
Pranešimą paskelbė: Rugilė Stroputė, Kilo Health