Skaitmeninė rinkodara tapo pagrindiniu marketingo strategijos komponentu – ir jei tai dar nėra jūsų verslo rinkodaros dalimi, turėtumėte kuo greičiau tai pakeisti. Nepaisant to ar jūsų verslas yra orientuotas į B2B, ar į B2C sektorių, tinkamai pasitelkus skaitmeninės rinkodaros priemones, galima sėkmingai vystyti savo verslą, padidinant verslo matomumą virtualioje erdvėje, pagerinti konversijos rodiklius ir pardavimus.
Dabar skaitmeninė rinkodara kaip niekad efektyviai gelbsti lengviau ir greičiau pasiekiant tikslinę auditoriją. Žinoma, tikrai ne kiekvienas verslas tinkamai pritaiko skaitmeninės rinkodaros priemones savo vykdomos komercinės veiklos populiarinimui, todėl verta pateikti keletą taktikų, kurių pagalba turėtumėte padidinti savo pasitelkiamos internetinės reklamos efektyvumą.
- Vizualiniai elementai. Kuomet naudojamasi skaitmeninėmis rinkodaros priemonėmis, labai svarbų vaidmenį bene visuomet vaidina vizualiniai elementai. Tai ypač svarbu socialiniuose tinkluose pritaikomai reklamai. Reklamose vizualiniai (grafiniai) elementai turi būti ne tik paveikūs ir traukiantys vartotojų akį, tačiau taip pat ir reguliariai koreguojami/keičiami, atsižvelgiant į besikeičiančius tikslus (taikomas naujas akcijas, pasirodančias naujas prekes ar kt.). Naudojant tinkamai sukurtus vizualinius elementus, galima gerokai efektyviau pritraukti tikslinės auditorijos dėmesį, paskatinant vartotojus priimti atitinkamus jums naudingus sprendimus (pvz., užpildyti užklausą, užsiprenumeruoti naujienlaiškį, užsakyti prekę ar paslaugą ir kt.).
- Biudžeto paskirstymas. Kiekviena skaitmeninės rinkodaros priemonė biudžeto atžvilgiu gali būti įvertinama skirtingai. Biudžetas, kuris skiriamas „Facebook“ reklamai, gali labai reikšmingai skirtis nuo biudžeto, kurio reikia „Google Ads“ reklamai – ir atvirkščiai. Todėl būtina gerai išanalizuoti į kurias skaitmeninės rinkodaros priemones turėtumėte investuoti daugiau ir kaip turėtų atrodyti jūsų verslo rinkodaros strategija, skirstant ją pagal prioritetus.
- Stebėkite besikeičiančią situaciją. Nepaisant to, kad šią akimirką jūsų pasitelkiama reklama gali veikti puikiai, tai nereiškia, kad ji taip pat efektyviai veiks ir praėjus mėnesiui. Dėl šios priežasties jūs turite reguliariai atlikti rinkos tyrimą ir įvertinti pasikeitusią situaciją, prastesnio efektyvumo skaitmeninės rinkodaros priemones pakeičiant tikslingesnėmis ar atitinkamai pakoreguojant pritaikomą strategiją. Būtina suprasti, kad keičiasi ne tik vartotojų poreikiai, tačiau ir rinkos dalyvių pritaikomi sprendimai, todėl tenka prie viso to prisitaikyti.
- Apsipirkimo/užsakymo procesas. Turite suprasti, kaip elgiasi jūsų klientai ir tinklalapio lankytojai, kurie apsilankę jūsų tinklalapyje tampa potencialiais klientais. Jei žinosite, koks yra jūsų tinklalapio lankytojų „kelias“ iki galutinio jūsų numatyto tikslo, jums bus lengviau suprasti, ką galite pakeisti, kas veikia geriausiai ar ko turėtumėte visiškai atsisakyti.
- „Google Analytics“. Šiuolaikinis verslas negali būti įsivaizduojamas ir be „Google Analytics“ įrankio. Tai yra bene pati efektyviausia skaitmeninės rinkodaros sudedamoji dalis, kuri padeda labai tiksliai surinkti, susisteminti ir išanalizuoti pačius svarbiausius duomenis. Jei išmoksite tinkamai analizuoti ir pritaikyti „Google Analytics“ jums pateikiamus duomenis, jūsų skaitmeninės rinkodaros strategija galės būti pakoreguota gerokai produktyviau.
- Pažinkite savo tikslinę auditoriją. Jūs turite labai gerai susipažinti su savo tiksline auditorija. Nuo to labai tiesiogiai priklauso ir pasitelkiami skaitmeninės rinkodaros sprendimai. Didelė dalis šiuolaikinių internetinės rinkodaros priemonių suteikia galimybę reklamą nutaikyti į konkrečią auditoriją, segmentuojant ją pagal tam tikrus individualius kriterijus, pvz., amžių, lytį, gyvenamąją vietą, specialybę, hobius ir kt.
- Pasitelkite socialinius tinklus. Šiuolaikinis vartotojas daug dėmesio skiria ne tik internetinei paieškai, kurios pagalba ieško jam aktualios informacijos, tačiau taip pat ir socialiniams tinklams, tokiems kaip „Facebook“ ar „Instagram“. Todėl jei norite, kad jūsų skaitmeninės rinkodaros strategija būtų kuo efektyvesnė ir jums būtų lengviau pasiekti savo tikslinį vartotoją, pasistenkite tinkamai „įdarbinti“ ir socialinius tinklus.
Daugiau informacijos: APG MEDIA