Studijos - Karjera

Interneto sensacija tapęs buvęs NASA inžinierius praveria duris į kūrybiškų eksperimentų užkulisius

Džiugi naujiena originalių išradimų mėgėjams – bene mėgstamiausias „YouTube“ platformos inžinierius pradeda karjerą televizijoje. Naujas mokslo populiarinimo šou „Susipažinkite, aš Markas Roberis“ su buvusiu NASA inžinieriumi priešakyje atskleidžia sudėtingiausių jo eksperimentų ir kūrinių užkulisius bei įrodo, kad apie mokslą galima kalbėti įdomiai ir nenuobodžiai.

Pirmąkart internete amerikietis Markas Roberis išpopuliarėjo dar 2018 m., kai „YouTube“ platformoje paviešino nuotaikingą vaizdo įrašą apie kovą su siuntas nuo namų slenksčio vagiančiais žmonėmis. Tąkart M. Roberis vagišiams pakišo įkyriais blizgučiais užpildytą dėžę, kuri sprogdama dar ir įrašinėjo garsą.

Neįtikėtinai išradingi ir smagūs vaizdo įrašai lėmė, kad šiuo metu M. Roberis turi daugiau nei 24 mln. sekėjų, o „discovery+“ platformoje startuoja naujas inžinieriaus šou. Laidoje „Susipažinkite, aš Markas Roberis“ jos herojus atskleis savo eksperimentų užkulisius ir papasakos, kaip ugdyti savo kūrybiškumą.

Dramblio dantų pasta ir kiti rekordai

Pirmojoje „Susipažinkite, aš Markas Roberis“ laidoje inžinierius pristato, kaip veikia jo vizitine kortele laikoma ir dramblio dantų pasta vadinama cheminė reakcija. M. Roberis su žiūrovais taip pat dalinsis istorija, kaip jam su komanda pavyko pasiekti šios įspūdingos reakcijos pasaulio rekordą – prieš maždaug metus dramblio dantų pastos reakcija kilo net į 76 metrų aukštį.

Tai ne vienintelis populiariausio „YouTube“ platformos inžinieriaus ir virusinių vaizdo įrašų kūrėjo pasiekimas. Pavyzdžiui, kartu su kitomis platformos žvaigždėmis M. Roberis rado būdą, kaip pasodinti 20 mln. medžių ir nuo šiukšlių išvalyti užterštus vandenynus ir jūras – viskam reikalinga inžinerija, kuria sudominti jis kasdien stengiasi milijonus žmonių visame pasaulyje.

Per mėnesį išleidžiantis vos vieną vaizdo įrašą-eksperimentą, M. Roberis orientuojasi į savo išradimų kokybę ir, žinoma, nuotaikingą eksperimento pateikimą žiūrovams. Vadovaujantis šiuo požiūriu gimė tokie inžinieriaus vaizdo įrašai kaip kliūčių ruožas jo namų sode gyvenančioms voverėms, siuntų vagišių siaubu vadinama blizgučių bomba, tarakonai ir smarvė telefoninių sukčių biuruose bei didžiausia pasaulyje marškinėliais šaudanti patranka.

Susipažinti su M. Roberio eksperimentais ir įdomiąja inžinerijos puse iš arčiau jau dabar galima „discovery+“ platformoje, Lietuvoje pasiekiamoje per „Go3“ televiziją, „MEGOGO“ ir „Telia Play“.

Apie „Warner Bros. Discovery“:

„Warner Bros. Discovery“ („Nasdaq“: WBD) yra lyderiaujanti pasaulinė žiniasklaidos ir pramogų bendrovė, kurianti ir platinanti diferencijuotą turinio ir prekių ženklų katalogą televizijoje, kine ir internete. Bendrovės prekės ženklai, kasdien įkvepiantys, informuojantys ir linksminantys auditoriją, yra pasiekiami daugiau nei 220 šalių ir 50 kalbų. Tarp jų – „Discovery Channel“, „discovery+“, „CNN“, „DC“, „Eurosport“, „HBO“, „HBO Max“, „HGTV“, „Food Network“, „OWN“, „Investigation Discovery“, „TLC“, „Magnolia Network“, „TNT“, „TBS“, „truTV“, „Travel Channel“, „MotorTrend“, „Animal Planet“, „Science Channel“, „Warner Bros. Pictures“, „Warner Bros. Television“, „Warner Bros. Games“, „New Line Cinema“, „Cartoon Network“, „Adult Swim“, „Turner Classic Movies“ ir kiti. Norėdami gauti daugiau informacijos, apsilankykite www.wbd.com.

Pranešimą paskelbė: Rytis Gerlikas, UAB „coagency”

NaudotosKnygos.lt

Parašykite komentarą