Viena didžiausių Facebook reklamos stiprybių yra ta, kad pati platforma jums suteikia neįtikėtinai platų funkcionalumą. Su Facebook reklama jūs galėsite pasiekti beveik bet kurią norimą auditoriją, o svarbiausia, kad tai nesunkiai padarysite ne vien Facebook socialiniame tinkle, bet ir už jo ribų.
Visgi galime atvirai pasakyti – lengva pasiklysti tarp daugybės reklamos formatų, skirtingų reklamos rodymo vietų ir įvairiausių auditorijos nustatymo būdų. Net ir profesionaliausi skaitmeninio marketingo specialistai kartais užtrunka ne vieną mėnesį, kol atranda tinkamiausią auditoriją specifiniam produktui ir geriausiai jam tinkantį reklamos formatą. Būtent dėl to mes paruošėme 9 patarimus, kurie jums padės šiek tiek lengviau pasiekti norimus rezultatus ir didesnę grąžą už reklamai išleistus pinigus.
1. Pakartotinė reklama yra jūsų geriausias draugas
Įprastai pakartotinės reklamos kampanijos turi didesnį konversijos rodiklį ir žemesnę paspaudimo kainą nei kampanijos, skirtos pritraukti šaltą srautą į jūsų tinklalapį. Jokio skirtumo, ar jūs rodote reklamą lankytojams, kurie apsilankė specifiniame puslapyje, ar gerą pasiūlymą esamiems klientams, kurie yra apsipirkę ar net perka reguliariai – visos šios auditorijos jau vienaip ar kitaip yra susijusios su jūsų parduotuve. Tai, kad šie lankytojai jau žino apie jūsų tinklalapį, tikėtina paskatins juos paspausti ant reklamos ir sužinoti, ką jiems siūlote šiandien. Taip pat yra žymiai didesnė tikimybė, kad jie atliks pirkimą ar kitą jūsų norimą konversiją.
Facebook remarketingo kampanijos leidžia jums pasirinkti dvi skirtingas kategorijas lankytojų, kuriems galėsite rodyti pakartotinę reklamą.
- Žmonės iš sąrašo, kurį sudarysite ir įkelsite jūs. Šis sąrašas gali būti sudarytas pagal daug skirtingų parametrų, tačiau dažniausias ir lengviausias būdas sudaryti tokią auditoriją yra panaudojant naujienlaiškio prenumeratorius. Taip juos galėsite pasiekti ne vien su naujienlaiškiu, bet ir Facebook reklamos pagalba. Žmogus, matantis tą pačią reklamą keliuose skirtinguose kanaluose, yra puikiai ruošiamas būsimai konversijai.
- Žmonės, kurie kokiu nors būdu sąveikavo su jūsų verslu. Tai gali būti apsilankymas jūsų tinklalapyje, prekės įsidėjimas į krepšelį ar net pirkimas, bet taip pat tai gali būti jūsų reklaminio filmuko peržiūrėjimas ar įrašo pakomentavimas jūsų Facebook puslapyje. Facebook net suteiks jums galimybę rodyti reklamą tiems, kurie lankėsi jūsų fizinėje parduotuvėje, daugiau informacijos apie tai rasite čia.
Visiems šiems skirtingiems auditorijų tipams galite rodyti būtent jiems skirtas reklamas. Pavyzdžiui žmogui, kuris užėjo į konkrečią prekę, galėsite reklamuoti ją kelias dienas po to, jei jis jos nenusipirko. Galėsite net pasiūlyti specifinę nuolaidą, taip padidindami konversijos tikimybę.
Nesvarbu kokią auditoriją pasirinksite pakartotinai reklamai, svarbiausia pasistengti reklamos žinutę tobulai priderinti būtent šiai specifinei auditorijai.
2. Vaizdo įrašai yra labai vertingi
Prie keletą metų paaiškėjus, kad Facebook smarkiai išpūtė video įrašų metrikas, buvo daug sumaišties. Šiek tiek sumenko pasitikėjimas ir dalis verslų ėmė svarstyti, ar vaizdo įrašai vis dar yra svarbūs. Tačiau atsakymas yra paprastas – video turinys tikrai vis dar yra svarbus Facebook platformoje, dėl to jis yra svarbus ir Facebook reklamoje.
Mažų mažiausiai tinkamai panaudoti vaizdo įrašai atveria daugiau galimybių istorijos pasakojimui. Yra nemažai dalis žmonių, kurie pamatę daugiau nei dvi eilutes teksto turinio tiesiog neskaitys, tačiau žymiai daugiau vartotojų sustos pasižiūrėti 20 sekundžių įtraukiančio vaizdo įrašo. O tai jums suteikia šansą perteikti savo norimą žinutę, papasakoti apie jūsų parduodamą produktą ar siūlymą paslaugą.
Video turinį galite naudoti su klasikine Facebook reklamos strategija. Parodykite vaizdo įrašą, kuris pristato jūsų produktą ar prekės ženklą šaltai auditorijai, o vėliau rodykite pakartotinę reklamą tiems, kurie peržiūrėjo bent ketvirtadalį jūsų video. Idealiu atveju, pakartotinė reklama turėtų nukreipti tiesiai į produkto puslapį arba leisti užsiregistruoti nemokamai konsultacijai. Galimybės yra neribotos, tiesiog sugalvokite jums tinkantį pardavimų piltuvėlį ir juo žingsnis po žingsnio nuveskite potencialų klientą iki konversijos.
3. Testuokite – sukurkite keletą visiškai skirtingų reklaminių tekstų
Norėdami pasiekti geriausią rezultatą, turi skirti laiko ir energijos geram turiniui. Su geru parduodančiu tekstu jūs ne tik sumažinsite paspaudimo kainą, bet taip pat tikėtina, kad padidinsite konversijų skaičių.
Kas ir kiek patirties turėtumėte, dažnai net ir patys geriausi rašytojai negali nuspėti, koks reklamos tekstas tikrai suveiks. Dėl to bent jau pradžioje bandykite keletą skirtingų reklamos tekstų, kol pamatysite, kurie veikia geriausiai. Galite naudoti skirtingą rašymo stilių, pasitelkti formalią kalbą ar slengą, galbūt skirtingi reklamos tekstai turėtų išryškinti skirtingus jūsų parduodamo produkto aspektus. Išbandykite ir trumpus sakinius išryškintus papunkčiui, ir ilgas pastraipas, detaliai paaiškinančias produkto privalumus.
Nors tai ir atrodo sudėtingas darbas, bet gan greitai jūs pastebėsite kas veikia, o kas ne. Atmesdami neveikiančius tekstus galiausiai liksite su tai turinio variantais, kurie neša didžiausią naudą ir pardavimus. Tik nepamirškite, kad kiekviena auditorija yra skirtinga ir jei vienai auditorijai jūsų tekstas suveikė puikiai, nenustebkite, jei kita auditorija jį priims ne taip gerai, tada visą procesą jums teks pakartoti. Norėdami ištestuoti skirtingus tekstus galite naudoti Facebook „spil test“ funkciją arba tiesiog sukurti keletą skirtingų reklamų kampanijų ir žiūrėti, kurios rezultatai yra geriausi.
4. Atidžiau apsvarstykite reklamos vietą
Norimą auditoriją galite pasiekti galybėje skirtingų vietų Facebook ir už šios platformos ribų įskaitant Instagram ir įvairias mobiliųjų programėles. Taip pat jūs galite pasirinkti ar norite, kad reklamas rodytų visuose įrenginiuose, o gal tik kompiuteriuose arba tik telefonuose?
Tai itin svarbu dėl to, kad skirtingos auditorijos skirtingai reaguos į jūsų turinį. Jei jūsų tinklalapis nėra optimizuotas mobiliesiems (tuomet visų pirma skatiname savo projektą pritaikyti mobiliesiems), tuomet gal nereikėtų ir reklamos rodyti mobiliesiems, nes paspaudę ant jos ir atsiradę jūsų tinklalapyje lankytojai tiesiog išeis. Tuo tarpu, jei norite reklamuoti savo mobiliąją programėlę, tuomet nėra jokio tikslo reklamą rodyti įprastuose kompiuteriuose.
Pasirinkę tinkamą reklamos vietą nešvaistysite pinigų ir jūsų reklamos grąža bus didžiausia. Atsiminkite, kad dažniausiai visos reklamos vietos yra įjungtos automatiškai, bet visuomet galite rankiniu būdu išjungti tas, kurios jums netinka.
5. Frequency rodiklis: nerodykite tos pačios reklamos šimtą kartų tiems patiems žmonėms
Reklamos rodymo dažnumo metrika nusako, kiek kartų vienas vartotojas matė konkrečią reklamos versiją. Jei jūsų reklamos dažnumas yra 2, tai reiškia, kad šią konkrečią reklamos versiją vartotojai vidutiniškai matė jau du kartus. Dažniausiai toks rodiklis yra geras, tačiau, jei jūsų reklamos dažnumas yra pavyzdžiui 9, tai reiškia, kad tą pačią reklamą žmonės jau yra matę po devynis kartus. Jei jie vis dar nekonvertavo, gal verta išbandyti kitą tekstą ar vizualą? Įprastai gera taktika yra laikyti savo reklamos dažnumo rodiklį ties 3.
Jei jūsų auditorija yra itin maža, reklamos dažnumą ties 3 jūs pasieksite gana greitai, dėl to verta pagalvoti, kaip galite praplėsti savo tikslinę auditoriją.
6. Sutelkite savo dėmesį į turinį mobiliesiems
Jau senai praėjo tas laikas, kai dauguma žmonių Facebook leisdavo laiką naršydami kompiuteriu, dabar žymiai didesnis kiekis auditorijos jame lankosi naudodamiesi mobiliaisiais.
Tuo tarpu turinys skirtas kompiuteriams ne visuomet atrodo puikiai mobiliuosiuose telefonuose. Dėl to reklamoms verta kurti turinį, kuris visų pirma puikiai atrodytų mobiliuosiuose telefonuose. Įsitikinkite, kad jūsų turinys atitinka geriausias praktikas. Geras pavyzdys yra vertikalūs vaizdo įrašai – vartotojai galės patogiau peržiūrėti vaizdo įrašą savo mobiliajame ekrane be prievolės paversti ekraną. Nors tai ir atrodo mažmožis, bet jis gali stipriai padidinti jūsų konversijas – ištestuokite tai patys.
7. Kurkite „lookalike“ auditorijas
Nors tai dar vienas klasikinis Facebook reklamos patarimas, bet jis per daug svarbus, kad jį praleisti.
Beveik bet koks verslas, net ir pats mažiausiais, turi klientų, kurie yra žymiai vertingesni nei likę. Tai gali būti klientai, kurie išleidžia daugiausiai, apsiperka dažniausiai ar yra lojaliausi. Sukurkite auditoriją iš šių klientų, o tuomet sukurkite „lookalike“ auditoriją, kuri būtų paremta jūsų prieš tai sukurta auditorija. „Lookalike“ auditorijoje Facebook algoritmas bandys parinkti tokius žmones, kurie būtų panašiausiai į jūsų vertingiausius klientus, o tai jums leis rodyti reklamą tiems, kurie tikėtina gali prisidėti prie šios vertingų klientų grupės.
8. Žinokite, kas yra jūsų auditorija
Facebook puikiai žinomas dėl savo plačių tikslinės auditorijos pasiekimo galimybių. Jūs galite surasti auditoriją net itin nišiniam produktui. Tačiau tai nereiškia, kad visuomet turite tai daryti. Kartais taikant į itin nišinę auditoriją, ji bus tokia maža, kad jūsų reklamos kampanijos rezultatai bus žymiai prastesni nei taikant į didesnę, bet ne tokią tikslią auditoriją.
Išvados
Nors reklama internete, o ypač Facebook socialiniame tinkle ir gali atrodyti kaip sudėtingas darbas, tačiau tikimės, kad šie patarimai šį iššūkį palengvins ir padės jums pasiekti norimų rezultatų. Dar daugiau patarimų vystantiems verslą internete rasite https://tertele.com/
One Comment
Jokubas
Facebook ar instagram reklama kainuoja pigiau, tačiau daugiau informacijos bei labiau įsimenama mano nuomone ta reklama, kuri gaminama ant kažkokių naudingų daiktų.