• El.p@štas
  • Tai įdomu
    • Sveikinimai
    • Forumas
    • Receptai
    • Gyvūnai
  • Verslas
  • Skelbimai
  • Horoskopai
  • Sportas
    • Savigyna, saugumas
    • Sporto naujienos
  • Idėjos namams
Man.Lt
Laisvalaikio naujienos
  • Kinas ir TV
    • TV laidos
    • TV serialai
    • TV filmai
    • TV ir kinas
    • Kino filmai
  • Apie meilę
    • Gyvenimas
    • Kam virš…
    • Meilė
    • Noriu paklausti
    • Meilės testai
  • Sveikata
    • Sveikata
    • Apsauga ir nėštumas
    • Grožio paslaptys
  • Laisvalaikis
    • Anekdotai, humoras
    • Automobiliai
    • Gamta ir gyvūnai
    • Įvairenybės
    • Juokingi video
    • Laisvalaikis
    • Mada
    • Namai
    • Nepaaiškinama
    • Dvasios
    • Skaitiniai
    • Studijos – Karjera
    • Šventės – Renginiai
    • Technologijų naujienos
    • El.p@štas
    • » Paskelbk
    • Kontaktai
    • Prisijungti

Temos

Anekdotai, humoras Apsauga ir nėštumas Automobiliai Dvasios Finansai Gamta ir gyvūnai Grožio paslaptys Gyvenimas Horoskopai Idėjos namams Juokingi video Kam virš... Kino filmai Korona virusas – Karantinas Laisvalaikis Mada Meilė Namai Nepaaiškinama Noriu paklausti Savigyna, saugumas Skaitiniai Sportas Studijos - Karjera Sveikata Technologijų naujienos TV filmai TV ir kinas TV laidos TV serialai Įvairenybės Šventės - Renginiai

RSS ManoRubai.lt

  • REIMA Kouvola Mint 164
  • REIMA Saltvik Blue 140
  • REIMA Luottaa Pine Green 128
  • REIMA Kouvola Mint 128
  • REIMA Kuopio Tomato Red 116

RSS Receptai

  • Vietoj kavos puodelio – desertas su kava: išmėginkite 3 nesudėtingus receptus
  • Ar maisto papildai svarbiau už maistą?
  • Šokoladiniai keksiukai su šokolado gabaliukais
  • Šokoladinis pyragas su riešutais ir kriaušėmis (Brownie)
  • Apkepai ir jų atsiradimo istorija

Facebook reklama – 8 patarimai

Facebook reklama – 8 patarimai

Viena didžiausių Facebook reklamos stiprybių yra ta, kad pati platforma jums suteikia neįtikėtinai platų funkcionalumą. Su Facebook reklama jūs galėsite pasiekti beveik bet kurią norimą auditoriją, o svarbiausia, kad tai nesunkiai padarysite ne vien Facebook socialiniame tinkle, bet ir už jo ribų.

Visgi galime atvirai pasakyti  –  lengva pasiklysti tarp daugybės reklamos formatų, skirtingų reklamos rodymo vietų ir įvairiausių auditorijos nustatymo būdų. Net ir profesionaliausi skaitmeninio marketingo specialistai kartais užtrunka ne vieną mėnesį, kol atranda tinkamiausią auditoriją specifiniam produktui ir geriausiai jam tinkantį reklamos formatą. Būtent dėl to mes paruošėme 9 patarimus, kurie jums padės šiek tiek lengviau pasiekti norimus rezultatus ir didesnę grąžą už reklamai išleistus pinigus.

1. Pakartotinė reklama yra jūsų geriausias draugas

Įprastai pakartotinės reklamos kampanijos turi didesnį konversijos rodiklį ir žemesnę paspaudimo kainą nei kampanijos, skirtos pritraukti šaltą srautą į jūsų tinklalapį. Jokio skirtumo, ar jūs rodote reklamą lankytojams, kurie apsilankė specifiniame puslapyje, ar gerą pasiūlymą esamiems klientams, kurie yra apsipirkę ar net perka reguliariai –  visos šios auditorijos jau vienaip ar kitaip yra susijusios su jūsų parduotuve. Tai, kad šie lankytojai jau žino apie jūsų tinklalapį, tikėtina paskatins juos paspausti ant reklamos ir sužinoti, ką jiems siūlote šiandien. Taip pat yra žymiai didesnė tikimybė, kad jie atliks pirkimą ar kitą jūsų norimą konversiją.

Facebook remarketingo kampanijos leidžia jums pasirinkti dvi skirtingas kategorijas lankytojų, kuriems galėsite rodyti pakartotinę reklamą.

  • Žmonės iš sąrašo, kurį sudarysite ir įkelsite jūs. Šis sąrašas gali būti sudarytas pagal daug skirtingų parametrų, tačiau dažniausias ir lengviausias būdas sudaryti tokią auditoriją yra panaudojant naujienlaiškio prenumeratorius. Taip juos galėsite pasiekti ne vien su naujienlaiškiu, bet ir Facebook reklamos pagalba. Žmogus, matantis tą pačią reklamą keliuose skirtinguose kanaluose, yra puikiai ruošiamas būsimai konversijai.
  • Žmonės, kurie kokiu nors būdu sąveikavo su jūsų verslu. Tai gali būti apsilankymas jūsų tinklalapyje, prekės įsidėjimas į krepšelį ar net pirkimas, bet taip pat tai gali būti jūsų reklaminio filmuko peržiūrėjimas ar įrašo pakomentavimas jūsų Facebook puslapyje. Facebook net suteiks jums galimybę rodyti reklamą tiems, kurie lankėsi jūsų fizinėje parduotuvėje, daugiau informacijos apie tai rasite čia.

Visiems šiems skirtingiems auditorijų tipams galite rodyti būtent jiems skirtas reklamas. Pavyzdžiui žmogui, kuris užėjo į konkrečią prekę, galėsite reklamuoti ją kelias dienas po to, jei jis jos nenusipirko. Galėsite net pasiūlyti specifinę nuolaidą, taip padidindami konversijos tikimybę.

Nesvarbu kokią auditoriją pasirinksite pakartotinai reklamai, svarbiausia pasistengti reklamos žinutę tobulai priderinti būtent šiai specifinei auditorijai.

2. Vaizdo įrašai yra labai vertingi

Prie keletą metų paaiškėjus, kad Facebook smarkiai išpūtė video įrašų metrikas, buvo daug sumaišties. Šiek tiek sumenko pasitikėjimas ir dalis verslų ėmė svarstyti, ar vaizdo įrašai vis dar yra svarbūs. Tačiau atsakymas yra paprastas – video turinys tikrai vis dar yra svarbus Facebook platformoje, dėl to jis yra svarbus ir Facebook reklamoje.

Mažų mažiausiai tinkamai panaudoti vaizdo įrašai atveria daugiau galimybių istorijos pasakojimui. Yra nemažai dalis žmonių, kurie pamatę daugiau nei dvi eilutes teksto turinio tiesiog neskaitys, tačiau žymiai daugiau vartotojų sustos pasižiūrėti 20 sekundžių įtraukiančio vaizdo įrašo. O tai jums suteikia šansą perteikti savo norimą žinutę, papasakoti apie jūsų parduodamą produktą ar siūlymą paslaugą.

Video turinį galite naudoti su klasikine Facebook reklamos strategija. Parodykite vaizdo įrašą, kuris pristato jūsų produktą ar prekės ženklą šaltai auditorijai, o vėliau rodykite pakartotinę reklamą tiems, kurie peržiūrėjo bent ketvirtadalį jūsų video. Idealiu atveju, pakartotinė reklama turėtų nukreipti tiesiai į produkto puslapį arba leisti užsiregistruoti nemokamai konsultacijai. Galimybės yra neribotos, tiesiog sugalvokite jums tinkantį pardavimų piltuvėlį ir juo žingsnis po žingsnio nuveskite potencialų klientą iki konversijos.

3. Testuokite – sukurkite keletą visiškai skirtingų reklaminių tekstų

Norėdami  pasiekti geriausią rezultatą, turi skirti laiko ir energijos geram turiniui. Su geru parduodančiu tekstu jūs ne tik sumažinsite paspaudimo kainą, bet taip pat tikėtina, kad padidinsite konversijų skaičių.

Kas ir kiek patirties turėtumėte, dažnai net ir patys geriausi rašytojai negali nuspėti, koks reklamos tekstas tikrai suveiks. Dėl to bent jau pradžioje bandykite keletą skirtingų reklamos tekstų, kol pamatysite, kurie veikia geriausiai. Galite naudoti skirtingą rašymo stilių, pasitelkti formalią kalbą ar slengą, galbūt skirtingi reklamos tekstai turėtų išryškinti skirtingus jūsų parduodamo produkto aspektus. Išbandykite ir trumpus sakinius išryškintus papunkčiui, ir ilgas pastraipas, detaliai paaiškinančias produkto privalumus.

Nors tai ir atrodo sudėtingas darbas, bet gan greitai jūs pastebėsite kas veikia, o kas ne. Atmesdami neveikiančius tekstus galiausiai liksite su tai turinio variantais, kurie neša didžiausią naudą ir pardavimus. Tik nepamirškite, kad kiekviena auditorija yra skirtinga ir jei vienai auditorijai jūsų tekstas suveikė puikiai, nenustebkite, jei kita auditorija jį priims ne taip gerai, tada visą procesą jums teks pakartoti. Norėdami ištestuoti skirtingus tekstus galite naudoti Facebook „spil test“ funkciją arba tiesiog sukurti keletą skirtingų reklamų kampanijų ir žiūrėti, kurios rezultatai yra geriausi.

4. Atidžiau apsvarstykite reklamos vietą

Norimą auditoriją galite pasiekti galybėje skirtingų vietų Facebook ir už šios platformos ribų įskaitant Instagram ir įvairias mobiliųjų programėles. Taip pat jūs galite pasirinkti ar norite, kad reklamas rodytų visuose įrenginiuose, o gal tik kompiuteriuose arba tik telefonuose?

Tai itin svarbu dėl to, kad skirtingos auditorijos skirtingai reaguos į jūsų turinį. Jei jūsų tinklalapis nėra optimizuotas mobiliesiems (tuomet visų pirma skatiname savo projektą pritaikyti mobiliesiems), tuomet gal nereikėtų ir reklamos rodyti mobiliesiems, nes paspaudę ant jos ir atsiradę jūsų tinklalapyje lankytojai tiesiog išeis. Tuo tarpu, jei norite reklamuoti savo mobiliąją programėlę, tuomet nėra jokio tikslo reklamą rodyti įprastuose kompiuteriuose.

Pasirinkę tinkamą reklamos vietą nešvaistysite pinigų ir jūsų reklamos grąža bus didžiausia. Atsiminkite, kad dažniausiai visos reklamos vietos yra įjungtos automatiškai, bet visuomet galite rankiniu būdu išjungti tas, kurios jums netinka.

5. Frequency rodiklis: nerodykite tos pačios reklamos šimtą kartų tiems patiems žmonėms

Reklamos rodymo dažnumo metrika nusako, kiek kartų vienas vartotojas matė konkrečią reklamos versiją. Jei jūsų reklamos dažnumas yra 2, tai reiškia, kad šią konkrečią reklamos versiją vartotojai vidutiniškai matė jau du kartus. Dažniausiai toks rodiklis yra geras, tačiau, jei jūsų reklamos dažnumas yra pavyzdžiui 9, tai reiškia, kad tą pačią reklamą žmonės jau yra matę po devynis kartus. Jei jie vis dar nekonvertavo, gal verta išbandyti kitą tekstą ar vizualą? Įprastai gera taktika yra laikyti savo reklamos dažnumo rodiklį ties 3.

Jei jūsų auditorija yra itin maža, reklamos dažnumą ties 3 jūs pasieksite gana greitai, dėl to verta pagalvoti, kaip galite praplėsti savo tikslinę auditoriją.

6. Sutelkite savo dėmesį į turinį mobiliesiems

Jau senai praėjo tas laikas, kai dauguma žmonių Facebook leisdavo laiką naršydami kompiuteriu, dabar žymiai didesnis kiekis auditorijos jame lankosi naudodamiesi mobiliaisiais.

Tuo tarpu turinys skirtas kompiuteriams ne visuomet atrodo puikiai mobiliuosiuose telefonuose. Dėl to reklamoms verta kurti turinį, kuris visų pirma puikiai atrodytų mobiliuosiuose telefonuose. Įsitikinkite, kad jūsų turinys atitinka geriausias praktikas. Geras pavyzdys yra vertikalūs vaizdo įrašai – vartotojai galės patogiau peržiūrėti vaizdo įrašą savo mobiliajame ekrane be prievolės paversti ekraną. Nors tai ir atrodo mažmožis, bet jis gali stipriai padidinti jūsų konversijas – ištestuokite tai patys.

7. Kurkite „lookalike“ auditorijas

Nors tai dar vienas klasikinis Facebook reklamos patarimas, bet jis per daug svarbus, kad jį praleisti.

Beveik bet koks verslas, net ir pats mažiausiais, turi klientų, kurie yra žymiai vertingesni nei likę. Tai gali būti klientai, kurie išleidžia daugiausiai, apsiperka dažniausiai ar yra lojaliausi. Sukurkite auditoriją iš šių klientų, o tuomet sukurkite „lookalike“ auditoriją, kuri būtų paremta jūsų prieš tai sukurta auditorija. „Lookalike“ auditorijoje Facebook algoritmas bandys parinkti tokius žmones, kurie būtų panašiausiai į jūsų vertingiausius klientus, o tai jums leis rodyti reklamą tiems, kurie tikėtina gali prisidėti prie šios vertingų klientų grupės.

8. Žinokite, kas yra jūsų auditorija

Facebook puikiai žinomas dėl savo plačių tikslinės auditorijos pasiekimo galimybių. Jūs galite surasti auditoriją net itin nišiniam produktui. Tačiau tai nereiškia, kad visuomet turite tai daryti. Kartais taikant į itin nišinę auditoriją, ji bus tokia maža, kad jūsų reklamos kampanijos rezultatai bus žymiai prastesni nei taikant į didesnę, bet ne tokią tikslią auditoriją.

Išvados

Nors reklama internete, o ypač Facebook socialiniame tinkle ir gali atrodyti kaip sudėtingas darbas, tačiau tikimės, kad šie patarimai šį iššūkį palengvins ir padės jums pasiekti norimų rezultatų. Dar daugiau patarimų vystantiems verslą internete rasite https://tertele.com/

Prekės pigiau:
 
LORENZO 62-160-18 Black 38
 
Crocs™ Classic Slide 206121 Digital Aqua 42,5
 
REIMA Karikko 520242B Navy 122
 
REIMA Vesi Denim Blue 6552 116
 
REIMA Vantti Neon Pink 128
 
Crocs™ Crocs GIRLS RULE G0737300-MU
2021 01 26   1n1
  Technologijų naujienos
  • Dalis vaikų grįš į sostinės mokyklas: ką svarbu žinoti tėvams

  • Namuose – augintinis, kurį bučiuojame ir glostome: kokios grėsmės šeimininkų sveikatai?

Leave a Reply

Cancel

You must be logged in to post a comment.

Nemokami skelbimai

KurApsistoti? NT skelbimai eNuoma.lt Geros paslaugos 100skelbimu.lt MotoTurgus.lt
Programa Centas
Smart SEO
Parduodami Domenai

RSS Horoskopai

  • Dienos horoskopas 12 zodiako ženklų
  • Gėlių horoskopas moterims pagal gimimo datą
  • Kavos horoskopas
  • 2021 metų horoskopas visiems zodiako ženklams: kas mūsų laukia šiais metais?
  • 2021 metų horoskopas Žuvims

Rekomenduojame

  • fs19 mods
  • Įtempiamos lubos
  • igarsinimo paslaugos
  • filmai online nemokamai
  • https://www.getstyle.lt
  • ket testai
  • filmai online nemokamai
# > Jūsų nuoroda! < #

Draugai

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

‹ › ×
    Copyright © 2000 - 2020 Man.Lt - Laisvalaikio naujienos, powered by WP
    Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką Sutinku Reject Plačiau
    Privatumas ir Slapukai

    Privacy Overview

    This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
    Necessary
    Always Enabled

    Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

    Non-necessary

    Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.

    SAVE & ACCEPT