Grožio paslaptys,  Mada,  Skaitiniai

Edita Vilkevičiūtė – lietuvių supermodelis, kuriai galvą lenkti turėtų visi mados bei grožio gerbėjai

Lietuviai – konservatyvūs ir gana siaurų pažiūrų žmogeliai. Šiek tie drąsus, tačiau pagrįstas teiginys. Štai didžioji dalis vyresnio amžiaus žmonių įsitikinę, jog „prie ruso“ buvo geriau gyventi, o likusieji galvą guldo, neva Lietuvos vardą pasaulyje gali garsinti tik krepšininkų pergalės. Iš tikro daugybė sričių, kuriose perspektyvūs asmenys yra nemažai pasiekę pasauliniu mastu, o mes apie tai galbūt net nežinome. Puikus pavyzdys – mados podiumas. Niekas negali ginčytis, jog lietuvaitės mėgsta ir rengiasi gana stilingai, tačiau tik reta iš jų yra suinteresuotos gilintis į madą plačiąja prasme. Ar daug skaitančiųjų šį straipsnį yra girdėję Editos Vilkevičiūtės vardą? Ne, tai nėra dar viena „pupytė“, bandanti dainuoti ne aišku kuria kūno vieta. Tai – lietuvių kilmės modelis, šiuo metu besimėgaujanti šlove Niujorke ir galinti pasigirti išties įspūdingais pasiekimais.

Modelio karjera Lietuvoje yra gana miglota ir ne visiškai tinkama norintiems dėmesio ir šlovės. Jei tapsi kokio nors parduotuvių tinklo veidu – žmonės matys tik tos parduotuvės pavadinimą. Jei nusišypsos sėkmė demonstruoti kurio nors žinomo lietuvių dizainerio kolekciją – antraštėje figūruos tik pastarojo vardas. Perspektyva sudalyvauti nacionaliniuose gražiausios Lietuvos merginos rinkimuose bei pelnyti „bilietą“ į „Mis Pasaulio“ rinkimus – taip pat abejotina. Tokias gražuoles, nesėkmingai bandančias kovoti dėl aukštesnių pozicijų, pamiršta dar greičiau nei Nacionalinės Eurovizijos atrankos nugalėtojus. Lietuvoje galioja taisyklė, jog, norint žinomumo, reikia įsivelti į kokį nors skandalą. Tada į tave nukrypsta dėmesys bei teikiamasi pasidomėti ir pagrindinės veiklos pasiekimais. Edita Vilkevičiūtė pasuko kitu keliu. Ji, pradėjusi modelio darbą Lietuvoje, netrukus išvyko į užsienį, kuriame galioja kiek kitokios „žaidimo taisyklės“: čia prasimuša tik geriausi ir atkakliausi. Edita neįsiliejo į pilkų manekenių masę, kovojančią dėl menkiausio užsakymo, pastarosios pageidavo (ir tebepageidauja) patys geriausi: „Hugo Boss“, „Bvlgari“, „Giorgo Armani“ „Chanel“, „Hermes“ „Versace“, „Miu Miu“ „Louis Vuitton“, „Roberto Cavalli“, „Etro“, „Victoria‘s Secrets“ „Dries Van Note“ ir daugelis kitų. Lietuvaitė žvelgė iš populiariausių mados žurnalų viršelių (pastaruosius, beje, vartyti naudingiau nei kokį pigų „plepalų“ žurnalą). Ji tapo veidu tokių ženklų, apie kuriuos daugelis iš mūsų galime tik pasvajoti bei susipažino su tokiais žinomais mados korifėjais kaip Karlas Lagerfeldas. Beje, pastarasis, savo sukurtame reklaminiame klipe, įsikūnyti į garsiosios Coco Chanel vaidmenį patikėjo būtent Editai.

Žvelgiant į natūraliu grožiu spinduliuojančią Editą Vilkevičiūtę, belieka stebėtis jos gebėjimu kūnu bei veidu išreikšti skirtingas emocijas – vaikiškumą, aroganciją, aistrą, fatališkumą ir kita. Modeliui ne kartą teko prieš kamerą nusimesti ir rūbus: erotinės nuotraukos bei įrašai dvelkia ne pigia pornografija, bet rafinuotu, skoningu, „išlaikytu“ seksualumu. Keisčiausia, jog žmonės, kuriems teko su šia mergina pabendrauti, teigia, jog pastaroji – nuoširdi, paprasta ir nesusireikšminusi. O priežastis „pasikelti“ tikrai būtų: Edita Vilkevičiūtė patenka į geriausių pasaulio modelių 50-tuką. Tai – geriausias rezultatas, kurį kada nors yra pasiekusi manekenė iš Lietuvos. Tikrai turime kuo didžiuotis, ar ne?

 

NaudotosKnygos.lt

Parašykite komentarą