Laisvalaikis

Dienos pietų kainos vis daugiau žmonių nukreipia į parduotuves: populiariausias pasirinkimas nestebina

Noras sutaupyti skatina gyventojus šviežiai paruoštų patiekalų dažniau pasidairyti parduotuvių kulinarijos skyriuose. Prekybos tinklo „Iki“ duomenys rodo, kad dėmesio ir pietų lėkštės centre dažniausiai atsiduria Kyjivo kotletas. Augantys šio ir kitų šviežiai pagamintų patiekalų pardavimai atskleidžia, kad vis daugiau pirkėjų siekia sutaupyti laiko ir pinigų, pasitikėdami „Iki“ kulinarijos meistrais, išlaikančiais aukštus kokybės standartus ir siūlančiais naujovių.

„Per dešimt šių metų mėnesių pastebime aiškią tendenciją, kad kai kurių paruoštų patiekalų nuperkama net iki 40 procentų daugiau, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai. Šiuos pokyčius pirmiausia diktuoja klientų pasirinkimų karalius Kyjivo kotletas ir jam iš paskos sekanti paruoštų gaminių svita: žemaičių blynai, švediški mėsos kukuliai, įvairūs sumuštiniai ir salotos. Pastebime, kad vasarą vyravo šaltibarščių, lengvų užkandžių, salotų su aliejaus užpilais pikas, o šaltuoju metų sezonu pirkėjai dažniau renkasi sotesnius miltinius patiekalus ir pietų rinkinius, taip pat salotas su majonezu ar kumpiu, silkę su įvairiais garnyraisi“, – teigia Gintarė Kitovė, prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovė.

Pasak G. Kitovės, prekybos tinklas plečia asortimentą, kad pirkėjai dienos pietums galėtų rinktis nebrangius, bet kuo įvairesnius patiekalus – nuo tradicinės lietuviškos virtuvės iki Meksikos ir kitų pasaulio skonių įkvėptų patiekalų.

Pastebima, kad šviežio maisto pasiūlymai savitarnos lentynose dėmesio sulaukia ir artėjant vakarienės metui, kai dalis pirkėjų nori numalšinti alkį sutaupydami laiko.

Kyjivo kotletas – karalius su daug skirtingų apdarų

Kaip vieną iš priežasčių, kodėl Kyjivo kotletas karaliauja per dienos pietus, G. Kitovė nurodo tai, jog „Iki“ prekybos tinkle šį patiekalą galima rinktis ir klasikinį, ir kitokį, pavyzdžiui, su bolivinių balandų įdaru arba mėgautis bajoriškais Kyjivo kotletais – iš sveriamų produktų lentynų. Taip pat galima nusipirkti tiek šeimai skirtą kotletų pakuotę, tiek vienam asmeniui paruoštą pietų rinkinį, kur kompaniją „karaliui“ palaiko bulvių košė. Papildomai į lėkštę gali atkeliauti įvairių salotų ar tiesiog pjaustytų šviežių daržovių, kad būtų užtikrintas pilnavertės mitybos balansas.

Prekybos tinklo „Iki“ duomenimis, Kyjivo kotletų populiarumas lėmė, kad per dešimt šių metų mėnesių „Pagaminta IKI“ pietų rinkinių pardavimai išaugo beveik 40 proc., lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai. Antras pagal populiarumą pietų rinkinys šiemet yra švediški mėsos kukuliai su bulvių koše. Trečia vieta atitenka makaronams su mocarelos sūriu ir saulėje džiovintais pomidorais.

Populiariausių sąrašuose – tikros lenktynės

Kitų perkamiausių šviežiai paruoštų patiekalų „topai“ rodo, kad „Iki“ pirkėjai labiausiai linksta prie tradicinių valgių. Savitarnoje įsigyjamų salotų karalienė – baltoji mišrainė. Taigi, galbūt kai kam Lietuvoje baltoji mišrainė yra šventinio stalo patiekalas, bet kai kam – tiesiog darbo dienos pietų ar gardžios vakarienės pasirinkimas. Greta perkamiausios mišrainės antras populiariausias pasirinkimas yra kopūstų salotos, trečias – salotos su krabų skonio mėsa. 

Ne mažiau populiarūs yra ir IKI gaminami miltiniai patiekalai. Iš jų dažniausiai pirkėjai renkasi lietinius blynus. Populiarumu vienas kitam mažai nusileidžia lietiniai su sūrio ir kumpio įdaru bei lietiniai su varške.

„Iki“ kulinarijos meistrus džiugina, kad į savotiškas lenktynes sėkmingai įsijungia ir naujokai. Pavyzdžiui, rudenį startavęs kebabas su jautiena plečia savo mėgėjų gretas. Pirkėjų simpatijas iš Kyjivo kotletų tarsi taikosi paveržti kiaulienos šnicelis su bulvių koše, taip pat – saldžiarūgštė kiauliena ar vištiena su ryžiais. 

O viena populiariausių „Pagaminta IKI“ rudens sezono naujovių galima vadinti trikampį sumuštinį su plėšyta kiauliena – meksikietiškos virtuvės tradicijų įkvėptą užkandį su aromatinga plėšyta kiauliena, traškiomis salotomis, daržovėmis bei čederio sūriu.

Paįvairina pasaulio skoniais

G. Kitovė atkreipia dėmesį į tendenciją, kad šiemet išpopuliarėjo salotos dubenėliuose – „bowls“ – su kepta lašiša, vištiena ar avinžirniais, o tai rodo, kad Lietuvos žmonės savo mitybą mielai praturtina Azijos ar kitų šalių maisto pasiūlymais. Kad pirkėjai visada galėtų rinktis iš patiekalų įvairovės, „Pagaminta IKI“ savo asortimentą nuolat papildo naujienomis ir pasaulio virtuvių įkvėptais patiekalais.

 Siekiant užtikrinti vienodai aukštus maisto kokybės standartus visose „Iki“ parduotuvėse, prekybos tinkle maisto gamyba vyksta centralizuotai. Daug dėmesio skiriama žaliavai, atsižvelgiant į gyvūnų gerovę – kulinarijos patiekalams gaminti nenaudojami narvuose laikomų vištų kiaušiniai, taip pat gaminama tik iš vištienos, augintos be antibiotikų.

Pranešimą paskelbė: Dovilė Ibianskaitė, Fabula ir partneriai, UAB

NaudotosKnygos.lt

Parašykite komentarą