Automobiliai

Benzinas vs. Dyzelis

Sakykime as turiu BMW 94m. 525 benzinine ir 525 dyzeline.
KLAUSIMAS:Ar dyzeline es maziau litru kuro nei benzinine?
P.S.Ir kuria labiau apsimoka pirkt?

NaudotosKnygos.lt

24 Comments

  • lukas

    turiu bmw 524TD juoda, r17 ratai atrodo piktai, vaziuoja maloniai, masina tikrai nebloga, kol… kas nors sugenda, vo tada ir prasideda bedos byra viskas vienas po kito, detales tikrai brangios, siurblys labai irrankus kokybiskam kurui o kokybiskas kuras toli grazu ne 2lt kainuoja…masina nera taupi ryja 8-12 litru, per 4 menesius pravaziavau apie 16 000 km, sukisti pinigai per puse metu amortizatoriai po 220lt (440lt) guoliai tvirtinimui po 300lt (600lt) siurblys 700lt, bako siurblys 100lt, dirzas+keitimas 60+250lt (310lt) turbina tepala leist pradejo 700lt kuro purkstukas su davikliu leido kura, naujas 600- naudotas 250lt, +tepalai 5w40 po 100lt(300lt) sudejus suma namaza…!
    patarimas, pataupyt pavazinet su autiku ir nusipirkt apie 1998-1999metu dyzeliuka pvz: opel astra, pezo.. na kaip kam bet naujasne.

  • Mr.D

    bmw525 TDI nebuna,o buna bmw525tds, lygiai tokie patys varikliai yra ir opel omega2,5td jie patvarus tik tuo atveju jai tu gyveni vokietijoje, bet jai tu gyveni lietuvoj kokybisko(tokio kaip vokietijoje) dyzelio ne su ziburiu nerasi, bmw dyzeliai yra labai reiklus kuro kokybei ir ju kuro siurblio resursas yra 300000km. taip teigia gamintojas, o kadangi cia lietuva tai nupirkti idealu 525tds yra loterija kurioje mazai kam sekasi.daznas buves seimininkastikrai buvo pyles lievai pirkta salerka is kokio furisto ar traukinio masinisto. pasiklausk gero meistro dyzelisto,jis patvirtins mano zodius. naujas kuro siurblys butent siam varikliui kainavo pries du metus 6000Lt.(teko susidurti, masina buvo 1999m. siaip geras auto tik brangus remontas. benzinine turi maziau bedu,bet turi taippat savu minusu, taippat reikli kuro kokybei,o dar labiau tepalams:tik sintetiniai.pakankamai galingas ir delto megsta perkaisti variklis o tai betkuriam automobiliui peilis.

  • Vaidas

    As seip rinkciaus benzina nes gali lakstyt dideliais greiciais su mazesne tikimybe kad motors perkais.O dyzeliui kiek esu girdejes lekiant daugiau negu 100 km/h gali variklio galvute perdegt. Bet juk visos masinos tur savu minusu ir pliusu. Taip kad rinkis pats, vistiek kazkada suges ir gausi remontuot:)nera nieko amzino

  • 707 to Vaidas

    na čia jau kažkas iš fantastikos.Dyzeliui didesnis kaip 100 km/h greitis ir gali perdegt variklio galvutė.Kaip tai atrodo, sunku suvokti.90-100 km/h čia ekonomiškiausias važiavimas, bet ne kažkoks galvutės perdegiamas.Su tokiu varikliu kaip 2,5 TDS, 105 KW, koks čia greitis 100 km/h.pritariu MR , kad TDS-as mėgsta gerą saliarką, be to valgo daugiau nei kokia AUDI C4-A6 2,5 TDI.
    525 benzininė valgys apie 12-13, jei dar automatas tai 14-15, o 525 dyzelinė suvalgo iki 10 litrų.

  • wejas

    rekomenduociau benzina,tiesiog maziau kainuos pati jo eksploatacija,nes dyzeliu detales brangios,benzinu pigesnes..jei isidesi dujas visai nebrangiai riedesi ir su benzu.
    Del to 100km/h tai cia visiska nesamone,senuose dyzeliuose budavo taip kad jei pavaziuoji dideliu greiciu tai jo,pradegdavo galvos tarpine,bet jei galvoji apie tokiu metu masina tai net neverta apie tokia nesamone galvoti.O jei paziuresim dabar i dar naujesnes masinas,tai dyzeliu netgi geresnes charakteristikos nei tokiu paciu benzu,tai ka kalbeti apie kazkokia galvos problema dyzeliams???

  • ???????

    benza patarciau pirkt del to jog benzinis automobilis iseina pigiau islaikyt na ir gali isimest dujas…ajsku dyzelinis turi savo privalumu ryje trecdaliu maziau negu benzas,bet detales dyzeliuj kainuoja vos ne dvigubai daugiau negu benzininiam automobiliuj…tik jei pirksi dyzeli tai pirk turbinini…nes su paprastu uzsiknisi….

  • ???????

    benza patarciau pirkt del to jog benzinis automobilis iseina pigiau islaikyt na ir gali isimest dujas…ajsku dyzelinis turi savo privalumu ryje trecdaliu maziau negu benzas,bet detales dyzeliuj kainuoja vos ne dvigubai daugiau negu benzininiam automobiliuj…tik jei pirksi dyzeli tai pirk turbinini…nes su paprastu uzsiknisi….

  • vuide

    naujas dyzelis butu jega, bet jeigu devetas… Vokieciai juos taip uzvaiko, kad tik lukstas grazus lieka, o pats variklis nustipes. Jeigu sena, tai tik benzina ir be duju. BMW dujos „saudo” ir daug ryja. O dar vyrams tai visai nepatartina. Tai va…

  • Nelegalas

    nu jo kas liecia isideti dujas tai siulau tai daryti jau esantiems impotentamas. Siap vazineju jau 3 metai su 95 m.TDS 105 KW Touringu ir jokiu problemu neturejau (autostradoj eina iki 215 KM/h), kuras mieste ziema su visais pasildymais 8.5 L/100Km, trasoje su autopilotu 7,5 L vaziuojant 130km/val. Tad manau apie benzina nera net kalbos. Benzinines vienas pliusas, kad ziema greiciau ikaista variklis ir salonas.

  • Lukas

    Ziurint kam tau reikalingas ta masina? jei galvoji jog ji tau reikalinga vazyneti i metus daugiau kaip 20 000 km tai tik dyzeli.. teisybe kad jo remontas brangus.. kad ir bmw nueitu variklis saibom, ji pilnai atremontuot kainuotu apie 1500 lt.. bet po remonto (aisku jei ne asilai tvarkys) vaziuosi ir pamirsi apie tai kad kazkas buvo.. Varikliai ju palyginus yra ekonomiski. Kad benzinas geriau traukia tai cia faktas, bet jam ir daugiau reiks ipilt.. Dar faktas jei nusipirkes bmw galvoji su juo vazynet kaip su darbine masina tai tau atsipirks dar greiciau. Na ir galima gaut dyzeleko pigesnio nebutinai lievo. taip kad nuo atsumo daug priklauso.. Sekmes

  • ran

    as irgi jau 3 metai vaziveju 1991m tds, jo kai nusipirkau reikejo remontuoti kuro siurbli 800lt. ir pakeisti variklio pagrindine grandine apie 600lt, bet dabar be problemu eina , na kuro mieste apie 10, na bet jau 3m. pilu lieva salerka uz 2lt. ir tas remontas seniai atsipirko, o del greicio tai autostrada 200 km. eina ir nieko nejaucia, o del kaitimo TdS, niekada neperkais jei veikia intercoleris, bent mano tai veikia be priekaistu

  • dyzeliu fanas

    jo, nesamones cia…pradedant interkuleriu, baigiant greiciais.. ir kur jus perkaitinant tuos variklius? nebent dakaro ralyj…nesutinku kad benzinines islaikymas pigesnis. turiu passat tdi, ekonomiska, gi dalys (guoliai, amortizatoriai ir pan) tiek pat kainuoja, aisku nzn kaip variklio elementai, bet daugiau kaip metai tenai nei pirsto nekisau..nera aukstos itampos, zvakiu, babinu kaip benzine. paprasta ir patikima

  • Auris

    As siulyciau tik dyzeline.Turejau sportiniu automobiliu su galingais varikliais kaip 2.5 ltr ir galiu pasakyti,kad komfortas yra traukia gerai,bet brangu.Dabar turiu 2000 metu 2.0 DTI 16 voztuvu Astra vazineju Anglijoj,nes ten gyvenu,ka galiu pasakyti:greicio tikrai nebijo,salerkos daug neryja,tik detales brangios,toks kaip mano kuro siurblys kainavo man 1000 svaru.Buvo sugedus elektronine detale siurblyje,reikejo keisti visa siurbli.Bet jis atsipirka.

  • Tomas

    Duomenys siu automobiliu tokie:
    BMW 525 24V benzinine turi 185 AG, sukimo momentas 240Nm, Iki 100km/h isibegeja per 9,2sek. Maximalus greitis 224Km/h.
    BMW 525 tds turi 143AG, sukimo momentas 260Nm, iki 100 isibegeja per 11sek. Maximalus greitis 207km/h.
    Skirtumas tarp ju nedidelis tad patarciau dyzeliuka.
    O kas rase kad su dyzeliu vaziuoja 200 ir nejaucia tai arba fantazija plati arba spidometras pieno riebuma rodo 🙂 Jau nekalbu apie tuos kur rase kad 215 pasiekia….

  • Ignas

    Turiu 1.9 TiD Saab 93 sport sedana 2004-09, mieste sanaudos apie 7-7.5 uzmiestyje iki 5l/100km. taigi nera jokiu abejoniu del ekonomiskumo, o ir galio uztenka 150ag. Tai ar apsimoka pirkti 2l benzina kai mieste jis sunaudos 8-10l. o uzmiestyje 6-7l. (jei ne daugiau) o kaina kuro tik beveik 30 ct. taigi jei mokate pasiskaiciuokyte!

  • Gintas

    Benzinikai jus!! Gana uostyt ba matos kad proto neturit,cia gerai rase kad tik dakare perkaitint varikly eis,kuo jum tas benzas gerai?? jei del galios tj pzdc tyliu tik,akyse kainos auga tj dar po dvieju metu verks tie kas su b vaziuoja..
    mastykit! Kas TD vaziuoja tas karaliauja ir galios tikrai uztenka daugiau nei 100 km\h art,ir ekonomiskiau zymiai..

  • nesvarbu

    pats varinejiu bmw 94 525tds pirkau su dviem sudauzytais stumuokliais nezinau ir net nesigilinau kodel jie ten duzo,.bet as ja nubildinau y dyzeliu serviza,ten man pakeite tuos du stumuoklius sudejau naujus ziedus patikrinau purkstukus,siurbli.plius aisku tepalai,filtrai ir t.t.ir visa tai man kainavo 2000 dabar vaziuoju ir vargo nematau.as tik noriu patarti perkantiems tokiu metu 525 tdsa svarbiausia priziurekit motoriuka,laiku keiskit tepalus,filtrus,grandine karts nuo karto pasiziurekit,labai patartina perkant pasiziureti turbina….ekseleruojant ji turi ypusti 1 atmosfera. ir svarbiausia nevaikykit patys supraskit ne naujos tai masinytes ir motoriukai jau daug prasuke……..dar del sanaudu galiu pasakyti is karto trasoj-8l mieste10-11l……juk pati auto sveria 2vi tonas taip kad netikekit per daug tais kurie sako….6l….patys pamastykit

  • laimis

    sv.visiem,nusipirkau 1998 -523i se benzinas bmw r18 ratai,uk variantas, nes gyvenu ten..masina kaip ir liuks -tiesiog ,gal kas kokiu patarimu ,minciu ,apie sy modely turi?Gal kas jau susidure su problemom sios markes?? dekui visiem .

Parašykite komentarą