Audi b4 1,9tdi 93m. Nuo -15 laipsnių šalcio užvedus šalta variklį kokias 5sekundes labai dreba kol prasidirba. Itariu, kad veikia nevisos pakaitinimo žvakės, skirtinguose parduotuvėse siūlo skirtingu ilgiu žvakes ir visi tvirtina,kad tai būtent jų žvakės tinka mano „bėškei”. Kaip savarankiškai nustatyti kurios butent žvakės neveikia ar veikia nepakankamu kaitrumu.Ir kokio gamintojo žvakes rekomenduotumėt,o kokių nepatartumėt?

Related Posts

Automobilių stiklų remontą patikėkite profesionalams
2021 12 21
Kasimo ir krovimo technika
2021 07 29
15 Comments
mindaugas
nustatyt yra labai paprasta, reikia tureti indikatoriu kuris rodytu voltus, tada viena gala prikisi prie akumo pliuso o kita prie zvakes galiuko kur ta fiske uzsimauna, jei rodys kad teka srove vadinasi zvake veikia jei nedega indikatoriaus lempute vadinasi zvakei kapiec, o jei nori ilgi suzinot tai issuk savo zvake ir nusivesk i parda ir pamatuok
pix
pirk firmos Boch
Rimas
Galima nustatyti paprastai atjungus visas zvakes bet neissukus paimt gala laido viena gala prijunkti prie akumuliatoriaus pliuso o kitu galu pabraukyti per zvakes galiuka, jeigu kibirksciuoja reiskia zvake dirbanti o jei ne tai bloga.O kokia tinka geriausia tai issisukt ir turesi pavyzdy.Keist patartina visas naujomis.
Rimas
Nepergyvenk Jonai,zvakes tam ir padarytos kad palengvintu variklio uzvedima, nezinau kokia tavo masina nes audi ar volksvagen tai siltam varikliui jos neysijungia o jeigu ir ysijungia tai nebutina laukt kol uzges lempute.O del zvakiu tai jei ir perdegs nesunku jas pakeisti jos kainuoja 10-15 lt ir visai neblogai laiko butent cekiskos.
JONAS
dabar man per salcius tai gerai vedasi,bet sake kai jau diena kuri kelis kartus ar reikia vel kaitinti zvakes ar nereikia man sake kad atseit zvakes gadinasi gal zinot atsakykit
silico
Turiu ir aš TDI. taip, irgi kol užvedi variklis lyg kala, dreba, aš čia taip turi bųti? Žvakes keičiau vieną kartą, 4x37lt. Visos buvo blogos. jei katinama daugiau nei 3 kartus iš eilės, tada jau žvakės kenčia, gali būt gad nudegs spiralių galiukai ir žvakei labanakt. taip tikrinama paprasčiausiai pajungus pliusą nuo akumo ir tikrinant žvakes.
autorius (TDI)
nusipirkau boch, pasirodo tdi sukasi tik ilgosios zvakes, kaina 44lt. bet pritaikiau nuolaidu korta -25%gavosi po 33lt. tai dabar prie -15L. kuriasi is vieno pakaitinimo ir jokiu drebuliu nebeliko toks jausmas lyg variklis butu buves siltas.pardavejas sake, kad dabartiniu boch zvakiu termine sudetis neleidzia joms greitai atvesti todel issijungus laiko relei jos dar kury laika buna ykaitusios.
la
o tikrinant žvakes nuo akumo laidu- masę rakčiuku įjugt?,ar ne?atsk.
Mr.D
ne, nes tikruosius laidus tu numausi tai kokia tada bus prasme sukti rakteli
piktas
uzpiso jau rimtai ,nauju temu kodel neimeta,blet su tom pakaitinimo zvakem cia menesi diskutuoj!!!!!!!!!!!
TDi
gal kas žinot nuo kokios temperatūros nebeveikia pakaitinimo žvakės ir kas duoda signala kur tas jutiklis stovi
Mr.D
tai priklauso nuo automobilio pvz; opeliui zvakes kaista visada nepriklausomai nuo temperaturos net kai variklio temperatura yra 90L.(turiu galvoje paleidziant varikli), audi ir volksvagenu zvakes tiesiogiai priklauso nuo ausinimo skyscio temperaturos, nebekaista kai ausinimo skystis kazkur nuo +6, +10 ir auksciau, zvakiu darba reguliuoja jutiklis esantis radiatoriuje. panasiai kaip ir ausinimo ventiliatoriaus jutiklis. ar aisku?
vilius
NGK dar geresnes nei boch jei kas klaus, ju specelizacija tik zvakiu gamyba jei kas klaus
aaaa
gal kas žinot nuo kokios temperatūros nebeveikia pakaitinimo žvakės ir kas duoda signala kur tas jutiklis stovi
TDi Ketvirtadienis, vasario 09 @ 17:23:31 EET
TDI varikliuose kompas duoda signala ijjungti arba isjungti paketinimo zvakes, o kompas nuskaito duomenis is keliu davikliu. pvz. ausin. skyscio temp. ir kitu… Prie +8 C jau turi neisijungti.
VYCKA
As turiu tokį klausimėlį rimtą. Boch dyzeliniams siurbliams degima sureguliuoti paprasto, o kaip yra su Lukas rotoriniais siurbliais?