TV laidos

„Pyragų diena“ per Lietuvą plinta lyg virusas ir nežada sustoti

Kelios dešimtys verslo įmonių ir valstybinių institucijų, švietimo ir ugdymo įstaigų, žiniasklaidos atstovų, įvaizdžio namų, reklamos agentūrų ir visuomenei žinomų žmonių subūrė geriems darbams neabejingus kolegas bei draugus ir jau paaukojo „Išsipildymo akcijai 2012“ surengdami „Pyragų dieną“. Suskaičiavus preliminarius aukojimus iš 28 jau surengtų „Pyragų dienos“ švenčių, skaičiai iš tiesų įkvepiantys – pyrago gabalėlių jau parduota už beveik 18 tūkstančių litų.

„Labai džiaugiamės, kad „Pyragų diena“ taip greitai prigijo Lietuvoje – „Išsipildymo akcijos“ įkvėptos įmonės, valstybinės institucijos, mokymosi įstaigos ir toliau mus informuoja, kad „Pyragų dienas“ jie rengs visą lapkritį, kai kurie, net iki akcijos pabaigos. Žmonių gerumas, iniciatyvumas labai džiugina, – sako TV3 rinkodaros direktorė Rima Olberkytė-Stankus. – Akcijai per pirmąją savaitę suaukota daugiau nei 40 tūkstančių litų. Nuoširdžiai dėkojame visiems jau prisijungusiems prie „Išsipildymo akcijos 2012“ ir paaukojusiems.“

Šiųmetės, dešimtosios, „Išsipildymo akcijos 2012“ tikslai, kuriems bus skiriamos surinktos lėšos, yra sunkių ligoniukų gydymas ir globos namuose augančių vaikučių sveikatinimas, lavinimas ir jų buities gerinimas. „Pyragų dienos“ akimirkos iš visos Lietuvos − TV3 televizijos socialinio tinklo „Facebook“ nuotraukų galerijoje ČIA.

Aukoti galima tradiciniais būdais: skambinant ir rašant SMS su žodžiu VAIKAMS trumpaisiais numeriais 1890 (auka 2 litai), 1891 (auka 5 litai) ir 1892 (auka 10 litų), taip pat internete www.aukok.lt – kur be papildomų mokesčių aukoti gali ir užsienyje gyvenantys lietuviai – arba pervedant pinigus į „Išsipildymo akcijos 2012“ administruojančio fondo „Vienybė“ sąskaitą (visuose bankuose esančios sąskaitos nurodytos čia: http://www.tv3.lt/content/blogcategory/172/542/) – auka neribojama. Visi ryšio operatoriai, taip pat ir bankai, yra atsisakę administravimo mokesčio, tad kiekvienas geros valios žmogaus ar įmonės paaukotas litas ir centas nukeliaus į akcijos fondą. Aukas stebi audito kompanija „Grant Thornton Rimess“.

„Taip pat, jau galima aukoti ir specialiose aukadėžėse – daugiau nei 2 tūkstančiai jų jau įrengta prekybos centuose „Maxima“ prie kiekvienos kasos, – praneša R. Olberkytė-Stankus. – Netrukus rinkoje pasirodys daugybė produktų, pažymėtų akcijos lipdukais – perkant šiuos „Išsipildymo akcijos įkvėptus“ produktus, dalis lėšų bus pervesta į akcijos fondą. Aukoti perkant jau galima Beatos Nicholson ir „Chocolate Naive“ sukurtą „Beatos virtuvės karštas šokoladą“.“

„Išsipildymo akcija 2012“ – šiemet jubiliejinė, dešimtoji!

NaudotosKnygos.lt

Parašykite komentarą