Automobiliai

Variklio tvirtinimo perdarymas

Turejau audi 90 ’85, 2.3 varilis geras buvo. Karocia vienas asilas i subine ivaziavo ir teko audine ant daliu paleist. Tai dabar nebrangiai paemiau audi coupe GT ’87, bet variklis tik 1.8 Gal kas zino kur galeciau savo 2.3 i coupa persidet? Problema tame, kad ten reikia pora variklio tvirtinimo „ausu” pervirint. Gal kas ka panasaus daret? Ir kiek tai kainuoja?

NaudotosKnygos.lt

8 komentarai

  • mikola

    turi visa priekinį tilta pakeist(traversa pusašius ir t.t), nusimauk jį visa nuo 90 ir dėk į coupe su visais kelmais aš ta patį dariau, nu ten traversas pagrinde ir skiresi . bet jei turi ta 90 nepardavęs tai problemos kaip ir nematau. o taip jei su tuo pačiu traversu tai dauk darbo tas ausis pritaikyt

  • MIKOLA

    tai nuvaryk kam nors ir pakeis ten viska daug neturėtų kainuot. o kas ten per ausis prie remo virinasi? šiaip tai dabar galvoju i savo dėtis TURBO DYZELI nes užkniso benzas dachuja kainuoja. jeigu senas pasas tai pochui tenniekas nesikabins, betjei naujas tai gali turėt problemų perregistruojant tiktai.

  • povilas

    to MIKOLA
    Matai pas 2,3 dar kompas stovi, o pas 1,8 nera, tai reiks dar visa pravodke keist. Jau net nzn ar turesiu laiko uzsiimt.
    O del dyzelio- tai pas mane 2,3 idetos dujos, tai viskas lb zjb. Valina ir nedaug ryja. pagalvo ar tau geriau dyzelini varikli pirkt ar dujas isidet.

  • AUDI

    o 1,8 įpurskimas? jei ne tai ir kuro padavimas netiks. jo visa pravodkė netiks ja reiktų pakeisti. Beto 2,3 jau 5 kausu kitaip jau statosi radiatorius. varikli 2,3 reiktų deti ka kartu su 2,3 dėže. Netiktų pusašiai nes 1.8 jie gerokai mazesni

    BET JEI PAVYKTU PADARYT TOKI NESUSIPRATIMA (ta prasme ideti 2.3 agregatus ir ja užkurti ir nors kiek pavaziuoti) TAU REIKTŲ KEISTI REGISTRACIJOS DOKUMENTUS IR TIKRIAUSIAI ATLIKTI TECHNINE EKSPERTIZĘ O JI KAINUOTU TIEK KIEK NUSIPIRKTUM KELIAS GERAS AUDES

    SĖKMĖS

Parašykite komentarą