TV laidos

TV3 projektai – populiarumo viršūnėje

Penktadienį, spalio 4-ąją, Pasaulinę gyvūnų dieną, Lietuvos žiūrovai įrodė, jog yra neabejingi Lietuvos zoologijos sodo likimui. Preliminariais žiniasklaidos tyrimų bendrovės „TNS LT“ duomenimis paramos koncertą „Pirk dramblį“, suvienijusį garsiausius Lietuvos šou pasaulio žmones, pasižiūrėjo 726 tūkst. žiūrovų.

Preliminariais „TNS LT“ duomenimis, „Pirk dramblį“ sutraukė didžiausią bendros žiūrovų auditorijos dalį: TV3 paramos projekto finalinį koncertą nuo rinkosi 20,9 proc. žiūrovų, o artimiausio konkurento tuo metu rodytą programą – 19,2 proc. Gerokai didesnis atotrūkis buvo 15-49 metų amžiaus auditorijoje: „Pirk dramblį“ rinkosi 27 proc. žiūrovų, artimiausio konkurento rodytą programą – vos 17 proc.

Sekmadienį žiūrimiausios televizijos Lietuvoje TV3 eteryje parodyta populiariausio muzikinio projekto „X Faktorius“ antroji naujojo sezono laida privertė ryti dulkes visus konkurentus. Preliminariais „TNS LT“ duomenimis, „X Faktorių“ rinkosi 24,5 proc. visų žiūrovų, o artimiausio konkurento rodytą koncertą – vos 16,3 proc. Nuo „X Faktoriaus“ premjeros, projekto žiūrovų kiekis padidėjo ketvirtadaliu (25 proc.)

Sekmadienį „X Faktoriaus“ atotrūkis tarp 15-49 metų amžiaus žiūrovų dar didesnis: TV3 muzikinį projektą rinkosi 37,3 proc., o artimiausio konkurento koncertą – kone tris kartus mažiau (14 proc.) žiūrovų. Iš viso sekmadienį populiariausią muzikinį projektą pasižiūrėjo 619 tūkst. žiūrovų.

TV3 eteryje – populiariausi projektai Lietuvoje!

NaudotosKnygos.lt

Parašykite komentarą