Sportas

Prieš išvykstant į Europos čempionatą Jonui Valančiūnui teko didelis išbandymas: įveikė savo didžiausią baimę

Skaičiuojame paskutines valandas iki Europos čempionato. Šiųmetis „Eurobasket 2022“ jau linksniuojamas kaip vienas įdomiausių po daugelio metų. Lietuvos rinktinė ten išvyko su geriausia priekine linija. Tiesa, dar rinktinės stovyklos metu komandos kapitonui Jonui Valančiūnui akis į akį teko susidurti su viena didžiausių savo baimių. 

Sieks padovanoti medalius 

Lietuvos krepšinio federacijos (LKF) komunikacijos ir marketingo vadovas Mindaugas Gobikas, pastarąsias savaites praleidęs su šalies krepšinio rinktine, patikino, kad žaidėjai jau į stovyklą atvyko išsiilgę krepšinio, vienas kito ir žaidimo už šalies komandą.  

„Lietuvos krepšinis išsiskiria komandiškumu. Turime rinktinę su lygiaverčiais krepšininkais, todėl bet kurias rungtynes gali „iššauti“ bet kuris. Mūsų tikslas – gerai, komandiškai gintis ir kurti progas puolime komandos draugams, o tam reikalingas visų žaidėjų ir trenerių indėlis. Trenerių štabas nuolat analizuoja silpnąsias vietas ir paaiškina žaidėjams, kaip jas taisyti“, – kalbėjo jis. 

M. Gobikas nedaugžodžiavo ir patikino, kad geriausia padėka generaliniam rinktinės rėmėjui „Biovela Group“, sirgaliams ir visai šaliai yra pergalės. „Norime visai Lietuvai padovanoti medalius“, – sakė jis.

Derinosi prie įtempto sportininkų pasiruošimo 

Dar rugpjūčio pradžioje generalinis Lietuvos krepšinio rinktinės rėmėjas surengė „Biovela STIX“ vasaros loto žaidimo reklaminio klipo filmavimą, kuriame dalyvauti pakvietė tris rinktinės krepšininkus: Joną Valančiūną, Domantą Sabonį ir Roką Jokubaitį. 

Pagrindine šalies krepšinio rėmėja tapusi įmonė su savo komunikacijos partneriais – agentūra „Berta&“ – jau nuo vasaros pradžios planavo socialiniams tinklams skirtos reklamos su Lietuvos krepšinio žvaigždėmis filmavimą. Tačiau artėjant čempionatui sportinis pasiruošimas buvo itin intensyvus, todėl net keliskart teko pakeisti filmavimo datą. 

Filmavimas vyko Palangoje, krepšinio rinktinės stovyklos metu, todėl sportininkų laikas buvo itin ribotas. Tačiau per itin trumpą laiką pavyko nudirbti didžiulį darbą. 

Pranoko lūkesčius 

Po filmavimo Ukrainoje praėjusiais metais ir gerųjų praktikų, didžiausia mėsos perdirbimo įmonė Lietuvoje ieškojo partnerių, kurie geriausiai suprastų ir išpildytų būtent tokios reklamos specifiką. Atsakingam pasirinkimui įtakos turėjo ir patirtis organizuojant filmavimus su sportininkais. 

Po ilgų paieškų darbą buvo patikėta atlikti vaizdo turinio produkcijos kūrėjams „Epicshot“. 

Pasak „Biovela Group“ rinkodaros direktoriaus Povilo Vinžanovo, partneriai buvo pasirinkti dėl savo patirties ir jau iki tol atliktų darbų. 

„Visuomet keliame aukščiausios kokybės lūkesčius ne tik savo produkcijai, bet ir jos reklamoms. Nufilmuota reklama pranoko mūsų įsivaizdavimo, kaip atrodys galutinis variantas, ribas, todėl nusprendėme išplėsti reklamos platinimo ribas iki televizijos“, – teigė P. Vinžanovas. 

Siekiant išpildyti scenarijui keliamus reikalavimus, panaudota keturių ašių stabilizavimo kamera. Likus kelioms dienoms iki filmavimo dar Vilniuje atliktos specialios treniruotės. Pasiruošimas filmavimui be aktorių, šiuo atveju – krepšininkų, ir kitoje vietoje yra gana sudėtingas, tačiau būtinas geriausiam rezultatui pasiekti. 

Įmonės rinkodaros direktoriaus nuomone, loto žaidimo filmavimas įtvirtino įmonės ir Lietuvos krepšinio federacijos partnerystę: „Pirmą kartą filmavome reklamą, būdami pagrindiniais Lietuvos krepšinio rėmėjais, tai – išskirtinis statusas krepšinio šalyje, kuris paskatina siekti viršūnės filmavimo aikštelėje.“ 

Jis taip pat džiaugėsi, kad įtempta krepšininkų dienotvarkė neatsiliepė jų nuotaikai ir įsitraukimui į procesą filmavimo aikštelėje. 

Iššūkis rinktinės kapitonui 

Filmavimo komandai kartu su režisieriumi Albinu Kirkilu priešakyje pavyko nufilmuoti nuotaikingą, į pajūrį nukeliančią reklamą, kurią jau galite matyti TV3 eteryje bei socialiniuose tinkluose. 

Filmuojant reklaminį klipą šiemet nuspręsta neaplenkti „karščiausios“ sezono vietos – Palangos apžvalgos rato, kuriuo pakilus atsiveria kerinti pušynų ir Baltijos jūros panorama. Vaizdai buvo fiksuojami tiek paties apžvalgos rato vienos iš būdelių viduje, tiek dronu. 

„Tai buvo pirmasis sezonas apžvalgos ratui. Iki šiol neteko matyti jo jokioje kitoje reklamoje, džiaugiamės, kad esame pirmieji. Vėliau persikėlėme į Palangos oro uosto teritoriją. Deja, tik atvykę supratome, kad dėl įtemptos krepšininkų dienotvarkės turėsime dar mažiau laiko nei planavome, tačiau viskas vyko itin sklandžiai“, – pasakojo vaizdo turinio kūrimo įmonės direktorius ir profesionalus dronų pilotas Mantas Kristijonas Kuliešis. 

Tiesa, filmavimas apžvalgos rate tapo iššūkiu rinktinės kapitonui J.Valančiūnui. 

„Turiu aukščio baimę, o būtent mane ir Domantą (Sabonį – aut. past.)  filmavimo komanda nutarė pakelti apžvalgos ratu. Nepasakyčiau, kad ši pramoga man itin patiko. Geriau jau aš būčiau vairavęs džipą, bet jį davė Rokui (Jokubaičiui – aut. past.). Kita vertus, džiaugiuosi, kad ir už krepšinio aikštelės ribų man pavyksta mesti iššūkius sau ir įrodyti, kad galiu”, – išlipęs iš apžvalgos rato įspūdžiais pasidalijo rinktinės kapitonas. 

Kaip šįvakar seksis Jonui Valančiūnui ir visai rinktinei kovoje su čempionato lydere laikoma Slovėnijos rinktine, stebėkite jau šį vakarą 18 val. 15 min. per TV3. 

Nuoroda į reklaminį klipą.

Pranešimą paskelbė: – -, Berta And, UAB

carvertical VIN patikra

Parašykite komentarą