Pasaulio krepšinio čempionate Filipinuose Lietuvos vyrų krepšinio rinktinę į priekį vedantis jos kapitonas Jonas Valančiūnas teigia, kad sveikas ir natūralus maistas – neatsiejamas nuo aktyvaus gyvenimo būdo. Žinomas krepšininkas atskleidžia, jog dabartinius jo mitybos įpročius suformavo vaikystės patirtys, rašoma „Lidl“ pranešime žiniasklaidai.
„Su šeima gyvenome šalia miesto, beveik kaime, tai patys užsiaugindavome šviežių daržovių, o iš ūkininkų įsigydavome mėsos. Apskritai, daug šviežių, natūralių produktų vaikystėje buvo pasiekiama ranka, o tai, kas natūralu, ir yra skaniausia“, – prisimena J. Valančiūnas.
Aktyvi vaikystė – aktyvus gyvenimas ir suaugus
Lietuvos vyrų krepšinio rinktinės aukštaūgis teigia, jog iš vaikystės atkeliavo ir polinkis į aktyvų gyvenimo būdą. Pasak jo, gyvenant ne mieste, fiziškai aktyvios veiklos netrūkdavo: nuo pagalbos tėvams daržuose ir šiltnamiuose iki diskotekų kaime.
„Kieme draugų buvo daug, vasaromis važiuodavome prie ežerų, o žiemą nuo kalnų leisdavomės su slidėmis. Iš tikrųjų, daug laiko leisdavome lauke, o tas aktyvaus gyvenimo būdo potraukis niekur ir nedingo“, – tikina pašnekovas.
Skanu tai, kas natūralu ir šviežia
J. Valančiūnas prisimena, jog šalia namų buvo šiltnamis, kuriame netrūkdavo nei pomidorų, nei agurkų. Tuo metu darže augo bulvės, kopūstai, salotos, ridikėliai ir kitos daržovės.
„Be abejo, auginom ir braškes, o ir pasisaldindavom jas – praktiškai kiekvienas valgydavo ir iki šiol, ko gero, valgo braškes su pienu bei cukrumi. Žinoma, tai – ne pats sveikiausias patiekalas, bet jis – neatsiejama vaikystės dalis“, – teigia pašnekovas.
Krepšininkas pabrėžia, jog tai, kas sveika ir natūralu yra didžiausias raktas į sveiką kūną. Pasak jo, tam nereikia itin daug pastangų – tereikia žinoti, kur galima rasti šviežių vaisių ir daržovių, ir dar už gerą kainą.
Šviežias lietuviškas derlius už itin gerą kainą jau laukia pirkėjų visose „Lidl“ parduotuvėse, įsikūrusiose 26-iuose Lietuvos miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Telšiuose, Kretingoje, Mažeikiuose, Tauragėje, Jonavoje, Panevėžyje, Ukmergėje, Utenoje, Plungėje, Palangoje, Elektrėnuose, Visagine, Šilutėje, Radviliškyje, Vilkaviškyje, Druskininkuose, Rokiškyje, Kaišiadoryse ir Nemenčinėje.
Cepelinų nepamiršta ir Amerikoje
Nors didžiąją laiko dalį Jonas praleidžia Jungtinėse Amerikos Valstijose, kur žaidžia krepšinį, net ir ten jis mėgaujasi lietuviškais patiekalais. Pasak krepšininko, žmona Eglė puikiai šeimininkauja virtuvėje bei lepina jį cepelinais – jais gardžiuojasi ir abu sūnūs.
„Tikrai nesutikčiau su tuo stereotipu, jog cepelinai – nesveikas maistas. Jei jiems pagaminti naudojami natūralūs produktai, šviežios bulvės, geriausia – lietuviškos, ir kokybiška mėsa, tokio patiekalo tikrai nereikėtų atsisakyti. Daugelis vaikystėje, taip pat ir aš, valgėme cepelinus, tad ir užaugome stiprūs bei tvirti“, – šmaikštauja Lietuvos krepšinio rinktinės kapitonas.
Šviežio derliaus reklaminėje kampanijoje – rezultatyvūs J. Valančiūno perdavimai
Vietoj dėjimo į krepšį – rezultatyvūs perdavimai su obuoliu ir pomidoru: tokius veiksmus išdarinėja ne kas kitas, o Lietuvos vyrų krepšinio rinktinės vidurio puolėjas J. Valančiūnas. Rugpjūčio viduryje prasidėjusi „Lidl“ reklaminė kampanija pristato būtent šviežią lietuvišką derlių.
Tai – pirmasis šviežumą ir lietuviškumą sujungiančios kampanijos, kurią sukūrė reklamos agentūra „New!“, klipas. Prie reklaminės kampanijos kūrimo prisidėjo prodiuserinė kampanija „Zest“, bei dvi „Sidabrines gerves“ pelnęs režisierius Ignas Jonynas.
„Lidl Lietuva“ rinkodaros departamento vadovė Kristina Mažeikytė džiaugiasi, kad Jono ir I. Jonyno bendrystė atnešė puikių rezultatų: „Šio reklaminio klipo kūrybinė grupė – itin stipri ir ryški, džiaugiamės, kad apjungus jėgas, apjungti pavyko ir netikėtas temas – šviežią lietuvišką derlių ir pasaulio krepšinio čempionatą“, – sako K. Mažeikytė.
„Lidl“ šviežio lietuviško derliaus kampanijos vaizdo klipą pamatyti galite čia.
Pranešimą paskelbė: Tomas Šiuškus, UAB „Bosanova”