Telekomunikacijų bendrovė “Bitė Lietuva” pirmoji Baltijos šalyse sukūrė savo klientams interaktyvų “Asmeninį asistentą”, padėsiantį žymiai paprasčiau valdyti balso paslaugas. Ši naujovė leis nukreipti ar blokuoti skambučius, išvykus visus skambinančius informuos SMS žinute bei leis išvengti skambučių iš nepageidaujamų numerių. Bendrovės privatūs bei verslo klientai “Asmeninio asistento” galimybes pirmąjį mėnesį galės išbandyti nemokamai, vėliau paslaugos naudojimas […] Skaityti toliau …

Related Posts

Juodoji kosmoso sektoriaus gulbė: kaip Lietuvoje kuriami sprendimai keičia kosmoso industriją?
2025 03 13
Pasaulio Ekonomikos Forumo metiniame susitikime Davose kibernetinis saugumas įvardijamas kaip vienas iš pagrindinių iššūkių visuomenei
2019 01 25