Technologijų naujienos

Prekės ženklo kūrimas didelės sėkmės siekiančiam verslui

„BBC“, „Apple“, „Nokia“, „Microsoft“, „McDonald‘s“, „Samsung“ ir daugybė kitų prekės ženklų yra kuo puikiausiai pažįstami kiekvienam iš mūsų. Vos tik akies krašteliu žvilgtelime į vieną iš pačių populiariausių pasaulinio lygio prekinių ženklų, akimirksniu žinome, kokių prekių ar kokių paslaugų galime tikėtis. Būtent to ir yra siekiama kuriant prekės ženklą. Dėl šios priežasties šiuolaikiško prekės ženklo kūrimas turėtų būti patikėtas profesionalams, kurie per savo darbo praktiką yra įgyvendinę ne vieną pačios aukščiausios kokybės projektą – kalbant tiek apie prekės ženklo kūrimą, tiek ir apie visavertį firminį stilių.

Kelios kokybiško prekės ženklo savybės

·         VIZUALINĖS DETALĖS. Logotipe esančios vizualinės detalės padeda daug lengviau prisiminti konkretų pavadinimą. Tai tiesiogiai padidina prekės ženklo atpažįstamumą.

·         PREKĖS ŽENKLO REIKŠMĖ. Logotipe turėtų akivaizdžiai atsispindėti pagrindiniai prekės ženklo privalumai ir išskirtinumas.

·         LOGOTIPO SPALVOS. Kiekviename logotipe esančios spalvos privalo būti pasirinktos būtent taip, kad galėtų efektyviausiai paveikti konkrečią auditoriją.

·         LOGOTIPO DIZAINO SUDĖTINGUMAS. Paprastesnis dizainas – greitesnis atpažinimas. Tuo tarpu kompleksiškas ir sudėtingas dizainas yra susijęs su ilgesniu laikotarpiu, kurio gali prireikti prekės ženklo įsiminimui.

·         PREKĖS ŽENKLO FORMA. Skirtingos formos turi skirtingą paskirtį, todėl atsižvelgiant į konkrečią auditoriją (ir netgi lytį), reikėtų pasirinkti ir atitinkamas formas (moteriškai auditorijai skirto logotipo formos labai skiriasi nuo to, kuris yra skirtas vyriškajai auditorijai – ir atvirkščiai).

Dažna pradedančiųjų verslo savininkų daroma klaida

Pastebima, kad nemaža dalis pradedančiųjų verslininkų yra linkę priimti neteisingus sprendimus logotipo kūrimo atžvilgiu. Kaip jau supratote, prekės ženklo kūrimui visuomet būtina skirti didelį dėmesį, daug pastangų ir negailėti pakankamų investicijų. Tuo tarpu kai kurie verslo savininkai nusprendžia profesionalaus prekės ženklo kūrimo darbus atidėti ateičiai, kuomet jų verslas taps daug žinomesnis ir jie turės kur kas didesnę auditoriją. Nors iš pirmo žvilgsnio toks sprendimas pradžioje padeda išvengti didesnių išlaidų, galiausiai jis nepasiteisina.

Prekės ženklo keitimas nėra lengvas ir greitas procesas. Be to, tai taip pat yra susiję ir su pilnu firminio stiliaus perkūrimu, naujomis marketingo kampanijomis ir pakartotiniu prekės ženklo atpažįstamumo didinimu. Todėl akivaizdu, kad prekės ženklų kūrimas privalo būti apgalvotas ir profesionalus – įgyvendinamas pradedant vystyti savo pasirinktą komercinę veiklą.

NaudotosKnygos.lt

Parašykite komentarą