„The Coca-Cola company“ paskelbė iš pagrindų keičianti požiūrį į pakuotes – iškeltas tikslas iki 2030 m. padėti surinkti ir perdirbti 100 proc. kompanijos gėrimų buteliukų bei skardinių pasauliniu mastu.
Praėjusią savaitę pristatytas naujasis kompanijos tikslas – pagrindinė naujosios pakuočių strategijos ašis, padėsianti įgyvendinti holistinį planą „Pasaulis be atliekų“ (World Without Waste). Viena iš šio plano dalių – tęstinės investicijos į pakuočių vystymą, kad šios būtų 100 proc. perdirbamos.
„Pakuotės – didelė problema visame pasaulyje, ir, kaip ir kitų kompanijų, mūsų atsakomybė yra padėti šią problemą spręsti”,- sako James Quincey, „The Coca-Cola company“ prezidentas ir CEO. „Įgyvendindami mūsų naująją kampaniją „Pasaulio be atliekų” mes kartu investuosime į mūsų planetą ir mūsų pakuotes, kad paverstume šią problemą praeities dalyku”.
„Iš visų pasaulio šalių būtent Lietuvoje mūsų kompanija yra arčiausiai užsibrėžto tikslo 2030-iesiems metams – čia jau dabar grąžinama 91 proc. pakuočių ir beveik 100 proc. jų pernaudojama. Užstato sistemos administratorius tikisi 2018 metais pasiekti, kad į taromatus būtų grąžinta 94 proc. taros. Kartu su kitais partneriais, taip pat priklausančiais užstato sistemai, mes ir toliau investuosime, kad šis pokytis būtų matomas ir svarbus kiekvienam iš mūsų. Kartu norėtume nuoširdžiai padėkoti mūsų vartotojams už tai, kad jie taip lengvai priėmė naująją užstato sistemą Lietuvoje ir per du jos veikimo metus padėjo pasiekti puikių rezultatų ir itin didelį įsitraukimą“,- sako Ieva Matulaitienė, „The Coca-Cola Company“ vadovė Baltijos šalims.
„The Coca-Cola Company“ ir jos gėrimų išpilstymo partneriai iškėlė kelis pagrindinius tikslus:
- Investuoti į planetą: iki 2030 metų kiekvienas buteliukas ar skardinė, kurią „Coca-Cola“ parduoda bet kur pasaulyje, turi būti grąžintas ir perdirbtas. Kompanija yra pasiruošusi skirti dalį savo marketingo biudžeto visuomenės švietimui kaip, ką ir kur rūšiuoti. „Coca-Cola“ taip pat žada skatinti visos gėrimų industrijos pakuočių, įskaitant ir kitų kompanijų buteliukus ir skardines, rūšiavimą. Kompanija taip pat planuoja dirbti su vietos bendruomenėmis, pramonės partneriais, vartotojais, kad atkreiptų dėmesį į pakuočių sąvartynus ir jūrų užterštumą.
- Investuoti į pakuotes: tam, kad pasiektų pakuočių surinkimo tikslą, „Coca-Cola“ toliau investuos į pakuočių vystymą, kad jos būtų 100 proc. Kompanija vystys naujus buteliukus naudojant perdirbtas žaliavas, vystant augalinės kilmės dervos naudojimą ir mažinant gamyboje naudojamo plastiko kiekį. Iki 2030 metų „Coca-Cola“ tikisi naudoti vidutiniškai 50 proc. perdirbtų žaliavų pakuočių gamybai. Vienas iš tikslų – įvesti naujus pasaulinius standartus gėrimų pakuotėms.
„Pasaulis be atliekų“ – tai naujas žingsnis „The Coca-Cola Company“ tvarumo programoje, vystomas remiantis sėkminga patirtimi pripildant apie 100 proc. vandens, kuris sunaudojamas galutinei gėrimų gamybai. Kompanija dar 2015 metais pasiekė vandens pripildymo tikslus – penkiais metais anksčiau nei buvo numatoma. „Buteliukai ir skardinės neturėtų kenkti mūsų planetai, o pasaulis be atliekų yra tikrai įmanomas“,- sako J. Quincey. „Tokios kompanijos, kaip mes, turi būti lyderiai ir sektinas pavyzdys kitiems. Vartotojams visame pasaulyje rūpi mūsų planeta ir jie nori ir tikisi, kad pramonės lyderiai imsis atitinkamų veiksmų. Būtent tai mes ir darysime ir kviečiame ir kitus prisidėti prie šios kritiškai svarbios kelionės“.
Naujai iškeltų tikslų „The Coca-Cola company“ sieks kartu su esamais tarptautiniais parteriais ir drauge tikisi dirbti su naujais parteriais regioniniu ir vietiniu lygiu bei su pagrindiniais užsakovais, padėsiančiais motyvuoti vartotojus aktyviai rūšiuoti pakuotes.
Pranešimą paskelbė : Monika Tamulaitytė, Fabula Hill+Knowlton Strategies