Google Adwords visai neseniai pristatė pokyčius savo reklamos platformoje. Didžiausi ir verslui aktualiausi pokyčiai įvyko su tekstiniais skelbimais, kurie matomi Google paieškoje. Pirmiausia, buvo atsisakyta reklamos rodymo dešiniajame meniu, o reklamos tekstų ilgis padidėjo. Reklamos rodymas išmaniesiems įrenginiams ir kompiuterių naudotojams neišskiriamas į dvi kategorijas kaip anksčiau, skelbimai patys adaptuojasi prie kliento ekrano ir ilgėja-trumpėja atitinkamai. Pakeitimai gerokai pagerino Google reklamos vaizdą mobiliuosiuose įrenginiuose, tai svarbu, nes vis daugiau žmonių atlieka paiešką internete būtent mobiliaisiais įrenginiais. Tuo pačiu tai geras priminimas tinklalapių administratoriams, jog laikas peržiūrėti savo tinklalapių situaciją – ar jie gerai matomi ir pasiekiami mobiliaisiais įrenginiais?
Daugelis Google Adwords reklamos administratorių džiaugiasi ilgesniais reklamos tekstais. Pažiūrėkime kaip atrodo pokyčiai:
- Prieš atnaujinimą antraštė buvo max 25 simbolių. Atnaujintoje sistemoje galima naudoti max 30 simbolių ir antraštės gali būti dvi. Tad 2 x 30. Daugiau nei dvigubai daugiau.
- Anksčiau aprašymo eilutės buvo 2 x 35 simbolius, o dabar vienas ilgas 80 simbolių aprašas.
- Rodomas ULR bus automatiškai sukuriamas iš nukreipimo puslapio – mažesnė klaidų tikimybė.
Atsižvelgiant į pokyčius, reikia atitinkamai pakeisti ir senuosius skelbimus. Žinoma, galima nieko nedaryti, tačiau pokyčiai yra tam, kad juos išnaudoti.
Buk-pirmas kompanija dalinasi praktiškais patarimais kaip išnaudoti pokyčius savo verslui.
- Nekopijuokite anksčiau naudotų reklamos tekstus į naujus skelbimus. Kadangi gavote daugiau ženklų antraštei ir aprašui (net ir 5 ženklai yra daug!) – išnaudokite juos, performuluokite skelbimų tekstus, sukurkite naujas „kabinančias” antraštes.
- Ypatingas dėmesys pailgėjusiam aprašui – dabar galite plačiau aprašyti savo prekes ar paslaugas, tad skirkite tam laiko.
- Nebeliko skirtingų skelbimų išmaniesiems telefonams ir kompiuteriams, tad kurdami skelbimų tekstus, šaukinius ar skatinimus, turėkite omenyje abu potencialių klientų tipus, skelbimai turi tikti abiem auditorijom.
- Neišjunkite senų skelbimų – tai puikus būdas palyginti kokių rezultatų sulaukia nauji ir seni skelbimų formatai, analizuokite kas nešė daugiau naudos ir pagal tai kurkite dar efektyvius skelbimus.
Kaip ir bet kurioje kitoje srityje, su naujais skelbimų formatai reikia laiko, reikia skirti laiko jiems sukurti ir analizuoti, kad gautumėte daugiausia naudos. Tačiau kuo anksčiau pradėsite, tuo anksčiau būsite pirmas.