Internetas egzistuoja jau daugiau nei ketvirtį amžiaus – pakankamai daug, jog suformuotų tam tikrus vartotojų įpročius, požiūrį ir pageidavimus. Būtent vartotojai, potencialūs klientai valdo internetą ir verslo įmonės, norėdamos parduoti savo prekes ir paslaugas turi pirmiausia galvoti apie klientus, o ne apie save. Kaip tai padaryti, į ką atsižvelgti kuriant tinklalapį ir renkantis dizainą? Tinklalapių dizaino specialistai iš http://www.websitedesignerlondonuk.co.uk pateikia 6 patarimus.
5 sekundžių taisyklė
Ar žinote, jog mygtukas „Atgal“ yra dažniausiai spaudžiamas mygtukas naršyklėje. Jei įėjus į jūsų tinklalapį, per 5 sekundes klientas neras reikiamo atsakymo ar užuominos, jog tinklalapyje yra vertingos informacijos – jis paspaus mygtuką „Atgal“. Tad pirmiausia tinklalapis turi būti aiškaus dizaino ir struktūros, neskaudinti akių ryškiomis ir nederančiomis spalvomis, bet aiškiai pateikti informaciją.
Atnaujinta informacija
Jei apsilankius tinklalapyje, Naujienų skyriuje paskutinė žinia paskelbta prieš metus, kyla abejonė ar įmonė vis dar veikia. Tinklalapio atnaujinimas leidžia klientas įsitikinti, jog įmonė vis dar aktyvi ir galima į ją kreiptis pagalbos.
Video
Vaizdas pasako daug daugiau nei žodžiai. Šiuolaikinių tinklalapių dizainas subtiliai integruoja nuotraukas, paveikslus, video, kurie ne tik gražiai papildo tinklalapį, tačiau suteikia klientui daugiau vertingos informacijos.
Pritaikytas mobiliesiems įrenginiams
Šiuo metu tinklalapiai nėra peržiūrimi tik kompiuterių monitoriuose kaip tai buvo prieš dešimtmetį, tad tinklalapio dizainas turi būti pritaikytas peržiūrai šiuo metu populiariais planšetiniais kompiuteriais, išmaniaisiais telefonais.
Išsirinkti auditoriją
Svarbu žinoti, kad yra jūsų pagrindiniai pirkėjai, jūsų auditorija, tik taip galima sukurti tinklalapį, kuris skatins jame užtrukti ilgiau ir tapti klientu. Tad kas patinka paaugliams, ne visuomet tinka vyresniems žmonėms, o rasti universalų sprendimą dažnai būna neįmanoma, tad tinklalapio kūrimas turi prasidėti nuo kliento pažinimo.
Svarbiausiai klientas
Kaip jau minėta pradžioje, tinklalapis nėra apie įmonę, o apie tai kuo įmonė gali būti naudinga klientui. Šiuolaikinis tinklalapis turi įsiteikti klientui, parodyti kuo įmonė gali pagelbėti, kaip paversti kliento gyvenimą gražesniu ir lengvesniu.