Technologijų naujienos

Ar logotipai gali kalbėti?

Grafikos dizainas dažnai atrodo tolima ir kiek mistinė tema, tačiau gerai pagalvojus, su juo susiduria kiekviena verslo įmonė beveik kasdien. Vienas iš grafinio dizaino kūrinių yra logotipas. Nedidelis, tačiau ypatingą reikšmę turintis atributas visuomet iššaukia diskusijas. Ką apie logotipus mano grafikos dizaineriai, su kokiais mitais susiduria kaskart kuomet klientas pateikia užsakymą ir panašius nuansus aptaria grafikos specialistai iš http://www.graphicdesigner2b.co.uk

Ką pasako logotipas?

Logotipas yra ženklas, kuris pristato įmonę, organizaciją, produktą. Tai gerai atpažįstamas ženklas, kurį siejame su tam tikru objektu ar subjektu. Tačiau, priešingai nei mano daugelis, logotipas neturi pasakoti istorijos. Juk, pavyzdžiui, šalys turi vėliavas, tačiau vėliavos nieko nepasako, jos tėra priemonė vietoj žodžių nurodyti kokia tai šalis. Jei užsakovas nori, jog logotipas pasakotų įmonės istoriją – nesėkmė užprogramuota. Logotipas yra per maža erdvė pasireikšti įmonės veiklos iliustracijai.

Simbolis ar pavadinimas?

Pagalvojus apie logotipą, dažnai kyla mintis, jog tai simbolis, paveikslėlis, piešinys. Tačiau šiandein, grafikos dizaino specialistai rekomenduoja neieškoti abstakčių formų, o tiesiog rinktis įmonės stilių atspindintį šriftą. Pagalvokite apie didžiausias pasalio įmones – Microsoft, LG, Sony, Asus – jų logitipai tiesiog pavadinimas pateiktas subtiliu šriftu ir spalvomis.

Visgi, kaip minėta, tai nėra taisyklė. Yra begalės įmonių, kurias atpažįstame pagal jų logotipus, kurie yra būtent simboliai (Apple, Nike, Pepsi).

Ar logotipas yra amžinas?

Kaip keičiasi drabužių mados, taip keičiasi ir logotipų. Grafikos dizaineriai rekomenduoja negalvoti apie tai kas bus po 10 metų, o orientuotis į tai kas aktualu čia ir dabar, o turint logotipą vėliau galima jį keisti, tobulinti nors ir iki begalybės. Ką būtent nuolat daro visos šimtametės įmonės, tokios kaip Coca Cola, Xerox ar Volkswagen.

Ar logotipas turi patikti?

Komunikacijos specialistai teigia, kad net bloga reklama yra gera reklama. Nesvarbu, jog jūsų logotipas nepatinka klientams, svarbu jie jį atsimena. Kaip vieną pavyzdžių galima paminėti 2012 metų Londono olimpiadą – visi kritikavo logotipą, tačiau vos tik jį pamatę visi žinojo apie ką eina kalba.

NaudotosKnygos.lt

Parašykite komentarą