Technologijų naujienos

Tinklalapių kūrimas ir spalvų parinkimas

Tinklapių kūrimas nėra vien tik programavimas ir dizaino piešimas. Į šią sąvoką įeina ir daugybė povandeninių srovių – sociologija, psichologija,tikimybių teorija, statistika bei rinkodara. Reikia ne tik sukurti tinklalapį, reikia sukurti gerą tinklalapį kurį su malonumu lankys potencialūs klientai. Kuriant būtina atsižvelgti į tai kas potencialus klientas, kokie jo poreikiai, požiūris, norai, įgeidžiai. Taip pat reikia apsvarstyti koks tinklalapio tikslas, kokią žinutę norite perteikti klientui, kokios įmonės vertybės, kas svarbu jums ir kuo galite pasirodyti klientui išskirtinis bei patikimas.

Kuriant tinklalapį perteikti savo verslo strategiją bei požiūrį galima dviem būdais. Tekstu bei spalvomis. Nors daugelis nesureikšmina spalvų ir rinkdamiesi dizainą pasirenka asmeniškai patraukliausias spalvas, tačiau psichologai teigia, jog spalvas reikėtų rinktis atsakingiau. Kiekviena spalva yra užkoduota informacija, kuri išsikoduoja kiekvieno jūsų potencialaus kliento pasąmonėje per pirmasias sekundes praleistas puslapyje.

Kalbant apie spalvas tinklalapyje derėtų pradėti reikėtų nuo tinklalapio fono. Visi kone vienbalsiai pripažįsta, jog fonas turėtų būti baltas. Jis švariausias, asocijuojasi su tvarka, stabilumu, profesionalumu, jame lengviausia įskaityti tekstą. Tinklalapyje baltu fonu lankytojai jaučiasi saugiau ir jaukiau, užtrunka ilgiau skaitydami tekstą ir domėdamiesi kita informacija. Tuo tarpu tamsų, ryškų foną gali rinktis įmonės, kurių pagrindinis klientas – maištaujantis, aktyvus jaunimas.

Kuriant tinklalapį būtina atsižvelgti į įmonės veiklą. Tai dažnai padeda gana greitai apspręsti pagrindines tinklalapio spalvas. Štai, pavyzdžiui, oranžinė spalva žadina apetitą. Tai ideali spalva restoranams bei maisto prekių pardavėjams, kadangi tinklalapio lankytojams pasąmonėje išsikoduos žinutė „čia skanu!“. Raudona spalva ir jos atspalviai spinduliuoja patikimumą ir nuoširdumą. Tai puiki spalva teisininkams, advokatams, notarams, nes skatina pasitikėjimą, kuris šiame versle yra itin svarbus.

Renkantis pagal vertybes, kurias kuriamas tinklalapis turi spinduliuoti reikėtų atkreipti dėmesį į solidžiausias spalvas: žalią, mėlyną ir geltoną. Mėlyna ir žalia kuria patikimos ir stabilios įmonės įvaizdį. Geltona tinka praktiškoms, intelektualinę vertę kuriančioms įmonėms. Juoda visuomet kelia daug diskusijų ir yra kontraversiška. Ją vieni laiko solidžia, kiti mirties spalva. Tad dažniausiai siekiant išvengti nesusipratimų tinklalapyje juodas būna tik tekstas.

Tinklalapių kūrimas susideda iš daugybės smulkių svarstymų ir sprendimų. Spalva vienas iš jų. Svarbiausiai pasirinkti atsakingai ir pagalvojus. Klientai per kelias milisekundes nusprendžia ar jie toliau gilinsis į tinklalapyje esančią informaciją ar jis jiems atrodo nepatikimas. Tad spalva yra vienas iš būdų greitai perteikti klientui žinutę ir paskatinti jį užtrukti tinklalapyje ilgiau.

Informacija pagal https://logon.lt/

NaudotosKnygos.lt

Parašykite komentarą