Niekam nepaslaptis, jog rytas darbe prasideda nuo puodelio kavos, pokalbių su kolegėmis apie paskutinius mėgiamų aktorių nuotykius, ekonominės krizės pasėkmes batų madoms ir žinoma kokios yra geriausios nuolaidos, kokias pavyko užtikti dienos akcijų portaluose. Pastaroji tema šiuo metu tampa populiari ir itin aktuali. Juk dienos akcijos leidžia sutaupyti arba pasilepinti maloniomis smulkmenomis neišleidžiant didelių pinigų.
Dienos akcijų portalai kiek pakeitė merginų įpročius. Sakome merginų, nes net ~75% pirkėjų yra moterys. Išties tai natūralu – moterys atsakingos už namų ūkį, skaičiuoja biudžetą, svarsto taupymo galimybes, planuoja laisvalaikį, keliones ir pramogas. Taigi merginų rytas prasideda nuo geriausių akcijų peržiūros, jokių pramogų planavimas nevyksta prieš tai nepatikrinus ar dienos akcijų portaluose nėra siūloma ko nors pigiau. Geri pasiūlymai išnarstomi po kaulelį – lyginami su panašiais pasiūlymais, ieškoma informacijos kiek tas pats daiktas ar paslauga kainuoja be nuolaidas, įsitikinama jog nuolaida tikra, o ne apgaulė. Užmačius tikrą pasiūlymą su patrauklia nuolaida perkama čia ir dabar. Tad merginų rankinukuose šalia kosmetinės savo vietą rado kodų kortelės ar generatoriai prisijungti prie el.bankininkystės. Juk reikia pirkti iškart – iki darbo pabaigos patinkančios akcijos kuponai gali būti jau išpirkti.
Moterys nuo senų laikų yra rinkėjos. Jos renkasi, ieško, nagrinėja. Arba perka spontaniškai sužavėtos ryškios nuolaidos kaip sužavėtos žemuogių raudonio miško kirtime. Apsipirkimas moteriai yra geriausias antidepresantas. Juk nėra nieko maloniai išryto įsigyti kupono grožio procedūroms, gurmaniškiems pietums, ar kitai smulkmenai ir džiaugtis savo sumanumu pasinaudoti tikrai gera nuolaida. Nuolaidos išties džiugina – juk pavyko sutaupyti!