TV laidos

Gemius laimėjo konkursą ir toliau tirs Turkijos interneto rinką

Tarptautinė interneto rinkos tyrimų kompanija „Gemius“ laimėjo 2013 metų vasario mėnesį vykusį konkursą ir artimiausius du metus tirs Turkijos interneto rinką. Tęsdama oficialaus duomenų tiekėjo pareigas, „Gemius“ planuoja praplėsti šalyje vykdomus tyrimus.
Pergalė „IAB Turkija“ organizuotame konkurse užtikrina, kad „Gemius“ bus oficialus duomenų apie interneto auditoriją tiekėjas mažiausiai 2 ateinančius metus. Turkija su 26,3 milijono interneto vartotojų yra antra didžiausia (po Rusijos) rinka, kurioje „Gemius“ veikia nuo 2009 metų. „Gemius“ kartu su „Ipsos KMG“ teikiami duomenys yra „IAB Turkijos“ pripažįstami kaip oficiali Turkijos interneto rinkos valiuta.
„Gemius“ planuoja praplėsti tyrimą svetainių kategorizavimu, o vėliau ir multimedijos bei mobilių įrenginių duomenų integravimu į bendrus rezultatus. Tarp pasiūlymų, kuriuos „Gemius“ pateikė „IAB Turkijai“, taip pat yra „gemiusAudience“ rezultatų pateikimo atnaujinimas – galimybė duomenis matyti realiu laiku internete. Svarbiausia, „Gemius“ sieks ir toliau prisidėti prie Turkijos interneto rinkos augimo ir tobulėjimo, suteikdama jos dalyviams reikalingus įrankius ir aktyviai šviesdama bei apmokydama vietinius interneto rinkos dalyvius.
„Žingsnis į Turkijos rinką su vienu iš svarbiausių mūsų produktų – „gemiusAudience“ tyrimu – 2009 metais buvo naujo puikaus etapo pradžia mūsų kompanijai. Pergalė 2013 metų konkurse mums yra tokia pat svarbi, nes ji išreiškia pasitikėjimą, kurį mums ir toliau demonstruoja „IAB Turkija“. Mes didžiuojamės galėdami tirti vieną didžiausių Europos interneto rinkų, pateikti oficialius bei pripažintus duomenis apie ją ir tai daryti laikantis aukščiausių kokybės standartų. Konkurencija konkurse buvo nuožmi, todėl pergalė jame reiškia, kad „Gemius“ pasiūlymas tobulai atitinka Turkijos interneto realijas ir kad mūsų patirtis bei žinios leidžia puikiai prisitaikyti prie vietinės rinkos poreikių. Mes sieksime paversti šią „Gemius“ pergalę visos Turkijos interneto rinkos pergale, nuolatos tobulindami ir atnaujindami „gemiusAudience“ tyrimą ir taip sudarydami sąlygas interneto rinkos dalyviams veikti efektyviai ir pelningai“. – pergalę konkurse komentuoja žiniasklaidos asociacijų segmento vadovas Lauris Lietavietis.

Apie „Gemius”– tarptautinė tyrimų bendrovė, interneto tyrimų ir tyrimų internete pradininkė bei lyderė Europoje ir Vidurio Rytų regione. Įkurta 1999 m. Lenkijoje, „Gemius“ šiuo metu veikia 30 šalių EMEA regione. „Gemius“ nustato interneto auditorijos ir naudojimosi internetu matavimo standartą („gemiusAudience“). Bendrovė siūlo profesionalius tyrimų sprendimus, analitines ir konsultacines paslaugas, nuo tyrimų, orientuotų į svetainę ir vartotoją, iki technologiškai pažangių įrankių, skirtų tirti interneto vartotojų elgseną pasirinktose interneto svetainėse („gemiusTraffic“), interneto vartotojų sociodemografinį profilį („gemiusProfile“), vartotojų, žiūrinčių multimedia internete, elgsenos tyrimus („gemiusStream“). „Gemius“ taip pat siūlo tyrimus, skirtus matuoti interneto svetainių naudojimo patogumą vartotojui („gemiusUsability“), interneto reklamos kampanijų veiksmingumą („gemiusEffect“) bei tiesioginio vartotojų paspaudimų svetainėje matavimo ir rezultatų pateikimo įrankį („gemiusHeatMap“).
Apie “Ipsos KMG” – tarptautinė rinkos tyrimų kompanija, siūlanti konsultacijų ir strateginių modelių kūrimo paslaugas reklamos, klientų ir darbuotojų pasitenkinimo, marketingo, žiniasklaidos, viešosios nuomonės srityse bei atlieka nuomonių apklausas. „Ipsos KMG“ dirba aukščiausios kompetencijos specialistai iš Turkijos statistikos instituto ir jie siūlo paslaugas, kurių kokybę užtikrina patyrusių tyrėjų komanda ir pažangiausi tyrimų metodai. „Ipsos KMG“ padeda savo klientams pakelti savo verslą iki aukščiausio lygio, pradedant pirmaisiais kūrybiniais sprendimais, baigiant paskutinėmis prekės ženklo/paslaugos/produkto gamybos stadijomis.

NaudotosKnygos.lt

Parašykite komentarą