Septyni pasaulio stebuklai, septyni brangiausi norai ir kava „Nespresso“, pateikiama net septynių žvaigždučių viešbučiuose… Tai dalykai, kurie pakelia mus virš debesų, leidžia pasijusti žemėje kaip rojuje. Kai menas susilieja su kavos gėrimo kultūra ir tradicijomis, gimsta „Nespresso“ – naujausias mados klyksmas Italijoje.
Septynių žvaigždučių vertas liukso klasės produktas neatsiejamas nuo geriausio aptarnavimo, komforto, išskirtinio dėmesio ir ryžto išpildyti menkiausią kliento norą.
Užtenka vieno mygtuko paspaudimo ir pienas virsta putomis tik per 20 sekundžių. Kompanijos atstovė spaudai Isabelė Jimenez, paklausta, ką reiškia liukso klasė, atsakė: „Tai yra visumos harmonija ir tobulumas. Dėl savo išskirtinio skonio ir kokybės „Nespresso“ produktai virsta realiu malonumu mūsų klientams”.
Ši kava pagaminta iš aukščiausios kokybės arabiškų pupelių, pasižyminčių nuostabiu aromatu.
Kavos vaidmuo mūsų gyvenime labai svarbus. Mėgavimasis kava puikiai užpildo kiekvieną laisvą minutę ir suteikia mums palaimą. Sėkminga diena prasideda nuo rytinio puodelio kavos ir raguolio “Briosh” (red. past. – prancūziškos badelės „Crousan“).
„Nespresso“ gali sukurti gerą atmosferą visur: konferencijų salėje, bare, restorane, viešbutyje. Trumpai tariant – visur, kur egzistuoja prabanga.
Prieš gaminant kavą, galime pasirinkti vieną iš trijų variantų: long, espresso arba short. Kava pilama į pašildytus puodelius.
Prieš tokią pagundą negali atsilaikyti nei vienas, ypač jeigu ją geria ir reklamuoja George Clooney. 2006 metais žurnalas “People” antrą kartą istorijoje išrinko šį 45 metų aktorių kaip seksualiausią planetos vyrą.