El.parduotuvė B-a.eu jau kuris laikas sukasi elektroninių parduotuvių lyderių dešimtuke. Daugiau nei 350 tūkst. pavadinimų prekių asortimentą turinti el.parduotuvė yra vieta, kurioje galima įsigyti visko, nuo pieštuko iki spauzdinimo mašinos, nuo degtukų iki viryklės, o taip pat ir baldų, statybinių medžiagų, prekių sodui ar automobiliui. Paprašėme B-a.eu atstovų išskirti el.parduotuvės privalumus, kurie lėmė pastarųjų metų sėkmę.
Platus asortimentas
Kaip jau buvo minėta, B-a.eu asortimente per 350 tūkst pavadinimų prekių. Sudėtinga būtų rasti fizinę parduotuvę, kurioje būtų toks platus pasirinkimas įvairios produkcijos. Tik el.parduotvės formatas leidžia pasiekti platų asortimentą, su daug mažesnėmis investicijomis nei reikia fizinėms pardutouvėms. Be to, pirkėjams patogu, kai vienoje el.parduotuvėje gali įsigyti visko visai šeimai, pvz., žaislų, kosmetikos ir sodo įrankių.
Patogus pristatymas
Yra daugybė žmonių, kuriems dėl sveikatos sutrikimų, užimto darbo grafiko, gyvenimo nuošalesnėse vietovėse, yra sudėtinga nuvykti į fizinę parduotuvę ir rasti tai ko jiems reikia. Apsiperkant el.parduotuvėse nereikia niekur važiuoti, nesvarbu ar lietus, ar speigas, tiesiog sėdint prie kompiuterio su kavos puodeliu, galima padaryti net ir didelės vertės užsakymą. Ir šis pristatomas tiesiai į namus patogiu laiku.
Patogi kainodara
Perkant el.parduotuvėje ir norint sutaupyti, nereikia kišenėje turėje nuolaidų kortelės ar rinkti lipdukus. Tačiau čia galioja tie patys principai – perkant kaupiami b-a.eu minusai, kuriais galima padengti dalį apmokamos sumos už prekes. Taip pat lojaliems klientams pateikiami specialūs pasiūlymai jų mėgstamoms prekėms. Žinoma, galima įsigyti ir dovanų kuponą. El.parduotuvės, kaip ir fizinės parduotuvės, prekes gauna iš tiekėjų, kurie kaskart priklausomai nuo valiutų kurso (jei prekės importuojamos) ar nuo sezono, gali pasiūlyti geresnes kainas. Tuomet kantriausi ir laukę konkrečios prekės, gali mėgauti itin palankia kaina. Štai todėl verta stebėti nuolaidas ir akcijas.
Klientų aptarnavimas
Patenkintas klientas yra kiekvienos el.parduotuvės, norinčios būti lyderiu, tikslas. Žinoma, pasitaiko nenumatytų situacijų ir ne visi klientai gali įvertinti apsipirkimo patirtį 10/10, tačiau būtent to yra siekiama ir turėtų būti siekiama bet kokia kaina. Ir tai yra svarbiausia sėkmės formulės dalis.