Savaitgalio, kovo 15–17-osios, vakarais TV3 televizija savo programa lepino išrankiausio skonio žiūrovus, kviesdama visą šeimą penktadienį leisti su karališkąja animacija, šeštadienį pasinerti į veiksmo dramą su Bruce‘u Willisu, o sekmadienį palaikyti savo mylimą miestą „Chorų karuose“. Preliminariais TNS LT duomenimis, TV3 žiūrovai neliko abejingi mylimam kanalui – vakaro transliacijos triuškino konkurentus.
Ir mažų, ir didelių pamėgtas TV3 animacinis filmas „Madagaskaras“ (Madagascar) penktadienio vakarą (19.20 val. – 21.00 val.) artimiausią konkurentą paliko toli už horizonto: kito kanalo žvaigždžių koncertas su „Eurovizijos“ dainomis visose auditorijos grupėse gerokai nusileido TV3 animacijai (13,6% prieš 20,9%), o tarp 15−49 amžiaus grupės žiūrovų buvo tiesiog sutriuškintas – atsiliko beveik 4 kartus (7,4% prieš 29,2%)!
Besitęsiantis koncertas, dokumentinė realybė apie policininkų kasdienybę ir penktadienio bomba pavadintas filmas nesugrąžino žiūrovų į artimiausio konkurento krėslus: visose auditorijos grupėse karaliavo TV3 nuotykių komedija „Paskutinės atostogos“ (Last Holiday) su Queen Latifah.
TV3 šeštadienio vakaro veiksmo filmas „Kietas riešutėlis 4“ (Live Free or Die Hard) su Auksinio gaublio laimėtoju B. Willisu visose auditorijos grupėse lenkė dainuojančius artimiausio konkurento duetus. 21.00 val. – 23.40 val. rodyto filmo neįveikė nei iš sekmadienio į šeštadienį atkeliavęs naujas artimiausio konkurento lietuviškas serialas „Kriminalistai“, nei premjerinis filmas. 21.00 val. – 23.40 val., preliminariais TNS LT duomenimis, 25,4% 15−49 amžiaus grupės žiūrovų rinkosi kietą riešutėlį, tuo tarpu konkurento programą – vos 14,5%.
TV3 triumfas tęsėsi ir sekmadienio vakarą. Didžiausio masto muzikinis projektas „Chorų karai“ su „Eurovizijos“ laimėtoju Aleksandru Rybaku parklupdė ir plikąjį vedėją su ponia, ir žmogų-vorą. 19.30 val. – 22.30 val. šmaikščiojo aktoriaus Dominyko Vaitiekūno kuriamo personažo Nerimanto humoras, „Chorų karų“ vedėjos Ingos Jankauskaitės romansai ir šeši dainingų kariaunų pasirodymai sutraukė 27,1% žiūrovų, tuo tarpu konkurento programos herojai sulaukė vos 16,1%. Lyginant 15−49 amžiaus grupės žiūrovus, atotrūkis dar ryškesnis: TV3 projektą rinkosi 32,1%, o artimiausią konkurentą – tik 16,3%.
Mano TV3. Jau dvidešimt metų!
