Technologijų naujienos

Naujos technologijos sėkmingam verslui

Šiais laikais norint turėti sėkmingą verslą – tenka taikytis prie modernizėjančios visuomenės, sparčiai plintančių technologijų bei greitai augančių konkurentų. Verslo strategijos, kurios tiko prieš 20 metų – šiais laikais yra niekam tikusios. Svarbu laiku pastebėti kintančią verslo aplinką, ją išanalizuoti ir pritaikyti savo įmonės labui.

Vystant sėkmingą verslą – viena svarbiausių užduočių yra padaryti klientą laimingu ir patenkintu. Plečiantis įmonėms bei didėjant klientų srautams – vien mechaniškai tą atlikti yra beveik neįmanoma, be to – sąnaudos būtų kur kas didesnės. Dėl to inovatyvūs programuotojai sugalvojo išeitį ir šį procesą automatizavo. Sukūrė ryšių su klientais valdymo sistemą ( angl. Customer Relationship Management), sutrumpintai vadinamą CRM.

CRM programa – tai į klientus koncentruota verslo strategija, skirta palaikyti, ugdyti bei didinti ryšius. Šios sistemos padedami įmonės darbuotojai daug lengviau ir greičiau sugeba įgyvendinti verslo strategiją su daug didesniais klientų srautais nei tai padaryti galėtų mechaniniu būdu. Ši inovacija veda į įmonės organizacinės bei finansinės veiklos rezultatų gerėjimą bei yra tiesiogiai susijusi su konkurenciniu rinkos pranašumu. Juk į verslą neįdiegiant technologinių naujovių – padidėja šansas, kad įmonės sėkmę nuvilios konkurentai.

Tačiau negalima teigti, kad ryšių su klientais valdymo sistemos veiksmingos tik didelėse įmonėse. Jų efektyvumas pasireiškia įvairių dydžių versluose, tačiau didelei įmonei nepasinaudojus šia inovacija – pasekmės gali būti skaudžiausios.

CRM programas galima prisitaikyti pagal verslo specifinius poreikius bei darbo metodiką. Renkantis programą, svarbu pasirinkti tokią, kuri pasižymėtų integracijos lankstumu, sistemine analize, patogia aplinka vartotojui, dinaminėmis bei lanksčiomis funkcijomis bei ilgalaikiu, patikimu naudojimu.

NaudotosKnygos.lt

2 Comments

  • Iester

    CRM sistemos kurios lengvai suprantamos ir intuityvios – paprastina darbą, nes vartotojams nereikia per ne lyg ilgo laikotarpio, kad jis mokytųsi ją pritaikyti savo poreikiams. 🙂 Todėl reikia rinktis minimalistinius įrankius – taip atsikratysime biurokratiško požiūrio į verslą 🙂

  • Tijonas

    Ryšių su klientais valdymo sistema tikrai padaro bendravimą operatyvesnį, ne kartą teko naudotis tokia paslauga ir ji tikrai labiau patinka, nereikia laukti atsakymo kelias dienas. O ir verslo procesų valdymas įmonėje labai svarbus, nes vien padaryti klientą laimingu neužtenka, darbuotojai taip pat turi būti laimingi. Todėl reikėtų atkreipti dėmesį ir į visus procesus apimančias valdymo sistemas, nes jos dar labiau optimizuoja įmonės veiklą ir padidina našumą.

Parašykite komentarą