TV laidos

„Lietuvos ryto“ televizijos auditorija per metus padidėjo beveik trisdešimt procentų

„Lietuvos ryto“ televizija pradėjo sėkmingiausius metus savo istorijoje. Kaip rodo tyrimų bendrovės „TNS LT“ duomenys, kanalo rinkos dalis išaugo net 27 procentais: 2013 m. pirmąjį ketvirtį „Lietuvos ryto“ televizijos žiūrimumas tarp lietuviškų televizijų buvo 4,8 proc., o šiemet – 6,1 proc.

„Lietuvos ryto“ televizijos direktorius Linas Ryškus teigia, kad augimą lėmė ne tik vasarį transliuota Sočio žiemos olimpiada, bet ir daug kitų veiksnių: tinkamai parinktas programų laikas, stiprios autorinės laidos, didžiulio susidomėjimo sulaukę serialai, užtikrintas žinių tarnybos darbas. „Mes labai nuosekliai vykdome pasirinktą strategiją – būti kuo arčiau žiūrovo ir augti kartu su juo. Nuolat keičiamės ir prisitaikome prie žiūrovų poreikių. Pavyzdžiui, laidą „Reporteris“ vasarį pradėjome rodyti 22 valandą, nors beveik penkerius metus ji buvo transliuojama 21 valandą. Taip pat pirmieji švenčių dienomis pradėjome rodyti po kelias serialų serijas iš eilės, ir šis sprendimas sulaukė didžiulio pasisekimo“, – vardija televizijos vadovas.

L. Ryškus pabrėžia, kad televizija siekia kokybiško auditorijos augimo ir aklai reitingų nesivaiko: „Mes norime išlaikyti kokybišką programą. Sočio žiemos olimpiada parodė, kad galime užauginti reitingus greitai, neprarasdami kokybiškos auditorijos – kaip tik to ir siekia mūsų kanalas.“ Taip pat užsimena, kad „Lietuvos ryto“ televizija iš visų lietuviškų kanalų išsiskiria tinkamiausia reklamos užsakovams auditorija, kurią matuoja indeksas Affinity.

Pasak tyrimų bendrovės „TNS LT“ projektų vadovės Linos Petraitienės, „šis indeksas įvertina, kiek efektyvu naudoti vieną ar kitą TV kanalą konkrečiai, tikslinei grupei pasiekti. Jis rodo santykį tarp kanalo reitingo tikslinėje grupėje ir reitingo bendroje auditorijoje. Kuo dagiau indeksas pranoksta 100, tuo labiau kanalas buvo žiūrimas tikslinės grupės atstovų (palyginti su bendra auditorija)“.

„TNS LT“ duomenys rodo, kad „Lietuvos ryto“ televizija yra efektyviausias lietuviškas kanalas reklamai, orientuotai į didžiųjų miestų gyventojus su vidutinėmis ir didelėmis pajamomis. (2014 m. sausio – kovo mėn. duomenys).

„Mes labai džiaugiamės savo žiūrovais, kurių reiklumas didėja ir kurie vertina kokybišką turinį. Norint pritraukti šiuolaikinį žiūrovą, visai nebūtina pasakoti skandalingų istorijų. Kaip tik priešingai, žmonės vertina tai, kas tikra ir pozityvu. Pavyzdžiui, visai neseniai „Reporteryje“ buvo parodyta istorija apie benamį, kuriantį išskirtinius paveikslus tušinuku. Ji sulaukė didžiulio susidomėjimo, mums skambino žmonės, siūlė istorijos herojui mokytojo darbą, o viena moteris net pasiūlė gyventi kartu. Tokią ir norime matyti televiziją – reikalingą žmonėms ir jiems padedančią“, – pasakoja televizijos direktorius L. Ryškus.

Pasak jo, „Lietuvos ryto“ televizija yra užtikrinta lyderė internete. Portalas tv.lrytas.lt yra žiūrimiausias – jį per mėnesį aplanko beveik 390 tūkst. lankytojų. Jame galima realiu laiku žiūrėti televizijos transliuojamą programą, taip pat matyti visų laidų, žinių, sporto varžybų įrašus. Specialiai interneto portalui kuriamos pramoginės laidos, todėl itin sparčiai auga jaunos auditorijos dalis. Šiuo metu 25 proc. tv.lrytas.lt lankytojų yra jaunimas iki 25 metų.

„Mes dar jaunas kanalas, bet mūsų sėkmė internete ir nuolatinis žiūrovų būrio augimas rodo, kad einame teisinga kryptimi. Vadinasi, galime turėti kokybiškas informacines ir pramogines laidas ir kelti tiek savo, tiek žiūrovų išsilavinimo ir kultūros lygį“, – baigia pokalbį L. Ryškus.

NaudotosKnygos.lt

Parašykite komentarą